Als die zorgen over burgerrechten zijn eigen machtspositie versterken, zie ik niet in waarom niet. Ongeacht die zorgen nep of oprecht zijn. Het enige wat een dictator wil, is dictator blijven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:55 schreef Mr_Memory het volgende:
Zou kunnen, maar ik moet de eerste dictator nog meemaken die zich zorgen maakt om burgerrechten.
Zou tijd worden. Al is de Tromp ondertussen al in de Rode Zee volgens mij, op weg naar Somalische piratenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:07 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
whehe eindelijk
#FUN: Zitotrans flight Il-76TD tail RA-76842 is loaded with NEW Lynx helicopter for Dutch vessel HMNLS Tromp #Libya http://goo.gl/fOIIV
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:39 schreef Nibb-it het volgende:
Is ie nu niet bezig op Al Jazeera? (kan even niet kijken)
Ik wacht wel op de één minuut samenvatting van z'n gewauwelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:39 schreef Nibb-it het volgende:
Is ie nu niet bezig op Al Jazeera? (kan even niet kijken)
quote:Parool - TRIPOLI - De Libische leider Muammar Kaddafi heeft een korte toespraak gehouden die dinsdagavond laat door de staatstelevisie in zijn land is uitgezonden. Kaddafi zei dat hij zou blijven vechten.
Hij beloofde zijn aanhangers de overwinning in de strijd tegen de rebellen in zijn land en tegen de internationale coalitie.
Kaddafi sprak bij zijn militair commandocentrum in de hoofdstad Tripoli. Dat centrum was zondagavond door een raketaanval van de internationale coalitie verwoest. (ANP)
quote:Nieuwsblad.be - De Libische staatstelevisie heeft dinsdagavond beelden uitgezonden van Moammar Kadhafi die vanaf een balkon tot een groep aanhangers spreekt. De beelden zouden zijn gemaakt in Bab Al-Aziziya, het kamp bij Tripoli waar Kadhafi woont en waar zondagavond een kruisraket was ingeslagen.
In de toespraak veroordeelde Kadhafi de bombardementen op zijn strijdkrachten. 'Op korte termijn zullen wij hen verslaan en ook op de lange termijn zullen wij hen verslaan', hield hij zijn aanhangers voor. Het was voor het eerst in een week dat Kadhafi zich in het openbaar liet zien.
Joegoslavië is geen Oostblok.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:40 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Credible sources in #Zvornik #Bosnia reveal #Serbia n Zoran Lilic & Zeljko Mitrovic recruiting merces 2 fight 4 #TerroristGadafi #Libya RT
Er zijn ook al enkele Europese huurlingen opgepakt en gespot, waarschijnlijk oorsprong Oostblok.
Geen bewegende beelden?quote:
Let's dance!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:47 schreef yavanna het volgende:
En nog 1 met nog een 'mooie' uitspraak erbij.
"O great Libyan people, you have to live now, this time of glory, this is a time of glory that we are living".
Hij spreekt een menige van 50 man toequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |