Haha ja, nou ik vind H&M kleding vaak heel erg leuk, maar het past me vaak helemaal niet goed. Broeken kocht ik er sowieso al niet, omdat de pijpen altijd te kort zijn. Ik ben 1.80m, slank, lange armen en benen. Ik heb rond mijn taille maat 38 (soms kleiner), maar dan zijn de mouwen altijd te kort. Bij maat 40/42 zijn de mouwen wel goed, maar rond de taille dan weer veel te wijd. Vind ik erg jammer, mensen met maat 40/42 zijn niet meteen dik, maar hoe de kleding wordt gemaakt, lijkt het er wel opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef Melochan het volgende:
[..]
Oh I feel you! Ik heb dat best vaak met H&M kleding trouwens. Rollade-effect. En dat ligt niet zozeer aan de maat, maar gewoon dat de kleding op bepaalde punten heel strak valt. Zal wel komen door m'n bips en boobs
@Eva: ja hè! Ook kopen! En dan foto's posten! Dan doe ik het ook en heroinjunk en rituals ook, net zoals bij de chino's
Je kunt beter redeneren dat mensen met maat 38, of 36 in mijn geval, niet meteen 1.65 zijn en mensen met maat 40 dus 1.80. Ik vind dat altijd zo'n rare redenering.. Als je dikker bent dan ben je ook automatisch langer?? Dat doe je bij kindermaten ja, maar bij damesmaten toch nietquote:Op zondag 27 maart 2011 10:33 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Haha ja, nou ik vind H&M kleding vaak heel erg leuk, maar het past me vaak helemaal niet goed. Broeken kocht ik er sowieso al niet, omdat de pijpen altijd te kort zijn. Ik ben 1.80m, slank, lange armen en benen. Ik heb rond mijn taille maat 38 (soms kleiner), maar dan zijn de mouwen altijd te kort. Bij maat 40/42 zijn de mouwen wel goed, maar rond de taille dan weer veel te wijd. Vind ik erg jammer, mensen met maat 40/42 zijn niet meteen dik, maar hoe de kleding wordt gemaakt, lijkt het er wel opZo'n jurkje zou ik nog wel passen wsl, maar ik moet even op mijn budget letten
Ja, of dat mensen die wel 1.65m zijn en maat 34 hebben ook gewoon tieten kunnen hebben. Vooral die strapless jurkjes enzo pletten mijn boobies altijd, als het er al in past, terwijl ik qua taille wel 34 heb..quote:Op zondag 27 maart 2011 11:39 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt beter redeneren dat mensen met maat 38, of 36 in mijn geval, niet meteen 1.65 zijn en mensen met maat 40 dus 1.80. Ik vind dat altijd zo'n rare redenering.. Als je dikker bent dan ben je ook automatisch langer?? Dat doe je bij kindermaten ja, maar bij damesmaten toch nieten vooral dat selectief werken met lengtematen, alleen bij broeken die lelijk zijn doen ze dat wel
Ik heb wel twee mooie spijkerbroeken van H&M in lengtemaat 34quote:Op zondag 27 maart 2011 11:39 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt beter redeneren dat mensen met maat 38, of 36 in mijn geval, niet meteen 1.65 zijn en mensen met maat 40 dus 1.80. Ik vind dat altijd zo'n rare redenering.. Als je dikker bent dan ben je ook automatisch langer?? Dat doe je bij kindermaten ja, maar bij damesmaten toch nieten vooral dat selectief werken met lengtematen, alleen bij broeken die lelijk zijn doen ze dat wel
Ja dat is met bikini's ook, zulke grote tieten heb ik nou ook weer niet maar ik moet daarvan altijd maat 40 hebben, maar die zitten dan heel vaak veel te wijd in de omvangquote:Op zondag 27 maart 2011 11:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, of dat mensen die wel 1.65m zijn en maat 34 hebben ook gewoon tieten kunnen hebben. Vooral die strapless jurkjes enzo pletten mijn boobies altijd, als het er al in past, terwijl ik qua taille wel 34 heb..
Oh, ik heb precies hetzelfde probleem. Ben net zo lang, meestal maat 38 nodig om een hobbezak effect te voorkomen, maar dan zijn broekspijpen en mouwen altijd te kort. Ik heb ook nog vaak dat t-shirts net iets te kort zijn. Strakke t-shirtjes of hemdjes met een 'normale' lengte zijn bij mij altijd buiktruitjesquote:Op zondag 27 maart 2011 12:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb wel twee mooie spijkerbroeken van H&M in lengtemaat 34. Maar verder hebben ze voor mij ook helaas weinig broeken die passen. Ik bestel verder alleen 3/4 broeken of korte broeken bij H&M, daarbij maken een paar cm's meer of minder niet zoveel uit
.
Ik ben overigens 1:80 met kledingmaat 36/38, dus ook hier vaak te korte mouwen of te wijde kleding bij taille en boezem.
Heuh, da's vreemd. Niet dat ik heel vaak broeken pas bij Zara, maar áls ik het doe dan zijn ze te langquote:Op zondag 27 maart 2011 14:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand of deze ook in de winkels ligt?
[ afbeelding ]
Zara heb ik juist dat de broeken kort vallen en ik heb lange benen. Hms.
Ja zag 'm in Amsterdam vorige week, in Groningen heb ik 'm nog niet gespot.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand of deze ook in de winkels ligt?
[ afbeelding ]
Zara heb ik juist dat de broeken kort vallen en ik heb lange benen. Hms.
Fml. Ben pas in mei in Amsterdam,quote:Op zondag 27 maart 2011 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja zag 'm in Amsterdam vorige week, in Groningen heb ik 'm nog niet gespot.
Ik heb vandaag echt heel veel van die jurken in Amsterdam gezien. Misschien hangen ze er in mei nog..quote:Op zondag 27 maart 2011 14:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Fml. Ben pas in mei in Amsterdam,.
Nouja. Bedankt voor le antwoord.
Ja dat is waar, maar daar is dan toch gewoon het aparte divided deel voor?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:16 schreef alors het volgende:
Ik denk toch dat de meeste klanten binnen de marge 34-42 vallen, dus dat is gewoon handig voor de meeste bestellersmezelf incluis
Dan kun je ook zeggen dat de kleding met maat 44 en groter naar de BIB afdeling moetquote:Op maandag 28 maart 2011 19:34 schreef bettywhite het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar daar is dan toch gewoon het aparte divided deel voor?
daar heb je een goed puntquote:Op maandag 28 maart 2011 19:37 schreef Melochan het volgende:
[..]
Dan kun je ook zeggen dat de kleding met maat 44 en groter naar de BIB afdeling moetBeetje raar niet?
Dank!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zal het je laten weten aangezien ik hem net besteld heb.
Waar staat Divided dan voor eigenlijk?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:07 schreef bettywhite het volgende:
zijn er meer mensen die het irritant vinden dat de divided dingen nu gewoon bij dames staan?
Is volgens mij al een tijdje zo, maar ik kan er maar niet aan wennen!
Ik heb zelf een grotere maat en dan zie ik er iets leuks tussen staan dat dan tot maat 42 gaat, is dan toch weer een beetje balen
Dat is gewoon wat meer op jeugd/jongeren gericht.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Nora.. het volgende:
[..]
Waar staat Divided dan voor eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |