Ik vind dat jurkje wel echt leuk! Heb jij een M of een L? Want ik heb hem in M gepast en toen zat ie op zich wel goed, maar wel redelijk strak.. Dus ik wilde ook nog een L bestellen. Die eerste dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:53 schreef Melochan het volgende:
Vandaag een flinke doos binnengehadmet onder andere een dikke gebreide trui uit de sale, de jumpsuit met wijde pijpen, een strooien hoedje en Hello Kitty sokken die sowieso blijven. Alleen twijfel ik nu over deze jurk:
[ afbeelding ]
Ik vind hem een beetje kort en twijfel of ik hem wel ga dragen. Aan de andere kant vind ik hem verder wel heel leuk, dus wrs hou ik hem wel
Oh, en deze:
[ afbeelding ]
is een vormloze hobbenzakZelfs voor die 4,95 hou ik hem niet
Geslaagde bestelling dus al met al, nu wachten op deel 2
Oke mooi, dan ga ik de L bestellen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:14 schreef Melochan het volgende:
Ik heb een LHad hem een tijdje geleden besteld in een XL, was veeeeul te groot dus teruggestuurd. Laatst zag ik hem nog staan op de site, dus maar weer besteld. Maat M zou ik denk ik niet eens passen. Of iig heel strak, a la rollade zeg maar
Deze zit qua maat heel mooi
Oeh, dat bovenste jurkje is wel heel erg leuk!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:53 schreef Melochan het volgende:
Vandaag een flinke doos binnengehadmet onder andere een dikke gebreide trui uit de sale, de jumpsuit met wijde pijpen, een strooien hoedje en Hello Kitty sokken die sowieso blijven. Alleen twijfel ik nu over deze jurk:
[ afbeelding ]
Ik vind hem een beetje kort en twijfel of ik hem wel ga dragen. Aan de andere kant vind ik hem verder wel heel leuk, dus wrs hou ik hem wel
Oh, en deze:
[ afbeelding ]
is een vormloze hobbenzakZelfs voor die 4,95 hou ik hem niet
Geslaagde bestelling dus al met al, nu wachten op deel 2
't Is niet dat ik alle enkels contoleer. Het viel me gewoon op.quote:
eigenlijk niet. maar het kan wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
't Is niet dat ik alle enkels contoleer. Het viel me gewoon op.
Mag je een code eigenlijk vaker gebruiken, zoals 1304 voor 5 euro?
Oh I feel you! Ik heb dat best vaak met H&M kleding trouwens. Rollade-effect. En dat ligt niet zozeer aan de maat, maar gewoon dat de kleding op bepaalde punten heel strak valt. Zal wel komen door m'n bips en boobsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke mooi, dan ga ik de L bestellen.Want M is wel rollade zeg maar.
Ik had toevallig al een foto gemaakt van het jurkje toen ik hem had gekochtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef Melochan het volgende:
[..]
Oh I feel you! Ik heb dat best vaak met H&M kleding trouwens. Rollade-effect. En dat ligt niet zozeer aan de maat, maar gewoon dat de kleding op bepaalde punten heel strak valt. Zal wel komen door m'n bips en boobs
@Eva: ja hè! Ook kopen! En dan foto's posten! Dan doe ik het ook en heroinjunk en rituals ook, net zoals bij de chino's
Foto'squote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat jurkje zit in mijn bestelling die komende week komt, de top hierboven ook en de blauwe chino ook.![]()
Als t een beetje fatsoenlijk oogt welquote:
Haha, populaire kledingstukkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat jurkje zit in mijn bestelling die komende week komt, de top hierboven ook en de blauwe chino ook.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij zit dat ook redelijk los, maar niet héél losquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:45 schreef moneyfornothing het volgende:
Zit dat taille 'elastiek' wel strak bij jullie bij het jurkje van hierboven?
Ik had hem in de winkel gepast en hij zat heel los.
Misschien dat iemand voor mij hem opgerekt had ofzo, het was een s en ze hadden geen kleinere hangen maar zie dat ze hem op de site wel in xs hebben dus misschien bestel ik er ook eentje..
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:33 schreef Melochan het volgende:
[..]
Haha, populaire kledingstukkenStaan die populaire chino's op de site? Heb ze nog helemaal niet gezien
![]()
Oja, en foto van het jurkjeMaak morgen misschien wel een betere bij daglicht:
Nu nog wel, bij broeken / laat alles zien / pagina 5 midden onder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat jurkje in XS besteld, ben nogal dun
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |