SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
Dat meisje bij 'The Intersection' bedoel je? Dat was dus niet de moeder...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat nou "your mother is a random chick"?
Ik mis iets..
Okéquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat meisje bij 'The Intersection' bedoel je? Dat was dus niet de moeder...
Zo inderdaad. Niet om aan te zien..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef franklop het volgende:
wat een slecht stukje computer werk bij het opblazen zeg
Bij HIMYM houden ze meestal de maanden aan waarin het wordt uitgezonden, dus dan zal het kind in januari oid worden geboren. Seizoen loopt tot mei, dus hopelijk een spannendere seizoensfinale dan de geboorte.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Beetje saai voor een season finale..
Zo, en dan nu gaan we het hele cliché zwangerschap gezeik krijgen het hele volgende seizoen. Seizoen 7 finale; Lily poept het kind uit.
Idd...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Beetje saai voor een season finale..
Zo, en dan nu gaan we het hele cliché zwangerschap gezeik krijgen het hele volgende seizoen. Seizoen 7 finale; Lily poept het kind uit.
Wow. Had geen idee waar je het over had dus ff opgezocht, maar dit is wel echt zoiets waar ze later op kunnen teruggrijpen....!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd...
Maar Ted ontmoet zijn vrouw dus op die bruiloft van Barney, want dat werd gezegd in aflevering 1 van dit seizoen. De vraag is dus: wanneer is de bruiloft? En wat is 'ontmoeten'? Een keer mee gepraat en dan na 2 jaar elkaar weer eens tegenkomen, of meteen een relatie? Ik denk nog steeds dat Ted zijn vrouw die vrouw is waar hij tegenop botst in aflevering 3x12 op 13:47.
Waarom zouden ze zoiets erin stoppen als er niks mee gebeurt? Vraag ik me dan af...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wow. Had geen idee waar je het over had dus ff opgezocht, maar dit is wel echt zoiets waar ze later op kunnen teruggrijpen....!
Ja dat gevoel heb ik ook al heel lang, zijn moeder was immers op dat feest toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd...
Maar Ted ontmoet zijn vrouw dus op die bruiloft van Barney, want dat werd gezegd in aflevering 1 van dit seizoen. De vraag is dus: wanneer is de bruiloft? En wat is 'ontmoeten'? Een keer mee gepraat en dan na 2 jaar elkaar weer eens tegenkomen, of meteen een relatie? Ik denk nog steeds dat Ted zijn vrouw die vrouw is waar hij tegenop botst in aflevering 3x12 op 13:47.
Eens.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom zouden ze zoiets erin stoppen als er niks mee gebeurt? Vraag ik me dan af...
Omdat er dan mensen zijn die geloven dat zij de moeder is waardoor de uiteindelijke moeder een grotere verrassing is?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom zouden ze zoiets erin stoppen als er niks mee gebeurt? Vraag ik me dan af...
Screenshot?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd...
Hier kan je de aflevering zien: http://loombo.com/eg5gw2xxoueuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |