Ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Goede aflevering inderdaad! Volgende week de laatste?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:23 schreef Mss het volgende:
Hehe, eindelijk is dat gezeik met Zoey en the arcadian afgesloten.
Boh, deze was eindelijk weer eens van een hoogstaand niveau! Plus Zoey weg!quote:
Linker > rechterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dat betreft zal ik haar ook zeker missen!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dat betreft zal ik haar ook zeker missen!
Eindelijk inderdaad. Begon me de laatste paar afleveringen behoorlijk aan haar te irriteren. Rot toch op met dat kut-gebouw!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Boh, deze was eindelijk weer eens van een hoogstaand niveau! Plus Zoey weg!
Die aflevering over de Blitz had nog zoveel toffer kunnen worden, ik ergerde me echt dood toen zij in de badkuip lag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Eindelijk Zoey weg. Misschien wel het meest irritante personage dat meerdere afleveringen een prominente rol had. Zeker toen The Captain verdween had Zoey niets leuks meer.
quote:I don't care in the slightest that Zoey wasn't the Mother. I care that she was both an unfunny character and a fairly unpleasant one, someone who was selfish and manipulative and completely destructive to the harmony of the group, and yet someone the show largely let off the hook for all of that. Even in this final episode, Robin had to couch her instructions to Ted with a "We love Zoey, but..."-style softpedal, which is nonsense. Zoey was horrible. Even her real reason for wanting to save the Arcadian was horrible, revealing her once again to be a hypocrite motivated not by ideals but purely self-serving motives.
quote:Here, though, it was like everyone realized at the last minute how much the audience had grown to hate Zoey, and so they hastily threw in whatever punchlines they could think of to work within those scenes.
Check dan ook Dr Horrible eens.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:13 schreef Orbis het volgende:
Is nu ook alle hoop weg dat The Captain nog eens langskomt? Dat is dan wel weer jammer.
De aflevering zelf was weer sterk, overigens! De evil laugh van Barney is eng...
Ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:03 schreef seto het volgende:
een matige season final voor een matig seizoen.
Nora of Robin, ik ga voor Robinquote:
Eind S8 lijkt mequote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:32 schreef Mss het volgende:
Zeer voorspelbare aflevering. Ik wist aan het begin al dat Lily zwanger zou zijn. Ik had wel zo half verwacht dat Barney alsnog snel op die knop zou duwen. Leuk om te zien ook dat Barney uiteindelijk gaat trouwen, hoewel dit gezien de zwangerschap van Lily of heel snel zou moeten zijn, maar aannemelijker is dat het nog heel lang gaat duren.
Mee eens.quote:
Hoop het ook. Als Robin en Barney weer bij elkaar komen zou ik dat echt slap schrijfwerk vinden.quote:
Eensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:57 schreef dreamzk het volgende:
Begint een beetje een vrouwen serie te worden zo, alleen maar emotionele verhalen over break ups, zwangerschappen en verliefd blijven op je ex. Beetje zonde maar wel nog steeds vermakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |