Ah, ben jij er ookal ingetuind?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:06 schreef ACT-F het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat Selma een meneer is
En hoe voelde dat, (de eerste keer???) seks met een man?quote:
Ik houd er niet van als een (me)vrouw mij een kusje geeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zie PI![]()
Niks mis met een pilsje of wijntje op zn tijd, toch?
Zover is het niet gekomen, maar het ideequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En hoe voelde dat, (de eerste keer???) seks met een man?
Laat hem ook even lekker zijn gang gaan, hij gaf jou net ook de tijd.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
EN toen viel het topic meteen stil... Teun zit zeker te fappen op die gedachte?
Padoem Tsssjjjj!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef Assiej het volgende:
Laat hem ook even lekker zijn gang gaan, hij gaf jou net ook de tijd.....
De allesverterende liefde is dus weg?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zover is het niet gekomen, maar het idee
Ik ben nogal gedesillusioneerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De allesverterende liefde is dus weg?
Aiquote:
Vandaag even niet, morgen weer vergaderen (=bier)quote:
Nou nou zoveel jongs zit er niet meer aan hoor ...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben geen mevrouw en ook geen meneer.![]()
Moi is een JONGEDAME !!
Zorg dat ze compleet dronken zijn. Dan wordt het vanzelf gezelligerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:49 schreef FCTVCF het volgende:
Gediss over en weer hier, en ik zit met half dronken zuid-afrikanen opgescheept hier. Life isn't fair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |