Ah, ben jij er ookal ingetuind?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:06 schreef ACT-F het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat Selma een meneer is
En hoe voelde dat, (de eerste keer???) seks met een man?quote:
Ik houd er niet van als een (me)vrouw mij een kusje geeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zie PI![]()
Niks mis met een pilsje of wijntje op zn tijd, toch?
Zover is het niet gekomen, maar het ideequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En hoe voelde dat, (de eerste keer???) seks met een man?
Laat hem ook even lekker zijn gang gaan, hij gaf jou net ook de tijd.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
EN toen viel het topic meteen stil... Teun zit zeker te fappen op die gedachte?
Padoem Tsssjjjj!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef Assiej het volgende:
Laat hem ook even lekker zijn gang gaan, hij gaf jou net ook de tijd.....
De allesverterende liefde is dus weg?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zover is het niet gekomen, maar het idee
Ik ben nogal gedesillusioneerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De allesverterende liefde is dus weg?
Aiquote:
Vandaag even niet, morgen weer vergaderen (=bier)quote:
Nou nou zoveel jongs zit er niet meer aan hoor ...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben geen mevrouw en ook geen meneer.![]()
Moi is een JONGEDAME !!
Zorg dat ze compleet dronken zijn. Dan wordt het vanzelf gezelligerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:49 schreef FCTVCF het volgende:
Gediss over en weer hier, en ik zit met half dronken zuid-afrikanen opgescheept hier. Life isn't fair.
Nee ik zorg dat ik zelf ook halfdronken wordt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zorg dat ze compleet dronken zijn. Dan wordt het vanzelf gezelliger
Nog steeds nuchter dan? Ga je schamen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef FCTVCF het volgende:
Nee ik zorg dat ik zelf ook halfdronken wordt.
Morgen gaat de wekkert weer om 5.45quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog steeds nuchter dan? Ga je schamen!
quote:
Bitchfight! Bitchfight!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou nou zoveel jongs zit er niet meer aan hoor ...
Ik ben geen maagd van 21 meer maar voor mijn leeftijd zie ik er verdomd goed uit!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou nou zoveel jongs zit er niet meer aan hoor ...
Wie zeurt er hier nu over die PI's danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben geen maagd van 21 meer maar voor mijn leeftijd zie ik er verdomd goed uit!
Strak lichaam perfect in vorm en proporties, geen cellulitis en geen striae, geen kwaaltjes en qua gedrag, houding en doen een jongedame.
Ik heb alleen die fucking lachrimpels. Da's alles.![]()
Ben benieuwd hoe jouw looks zijn als je 30+ bent.Wedden dat jij wél zo'n naar leeftijdgedragend en vooral uitziend mens wordt?
Ik zie er veel beter uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
maar voor mijn leeftijd zie ik er verdomd goed uit!
Jij neukbare slet jij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben geen maagd van 21 meer maar voor mijn leeftijd zie ik er verdomd goed uit!
Strak lichaam perfect in vorm en proporties, geen cellulitis en geen striae, geen kwaaltjes en qua gedrag, houding en doen een jongedame.
Ik heb alleen die fucking lachrimpels. Da's alles.![]()
Ben benieuwd hoe jouw looks zijn als je 30+ bent.Wedden dat jij wél zo'n naar leeftijdgedragend en vooral uitziend mens wordt?
Doe niet zo bekrompen. En jouw PI benadrukt jouw post. Misschien de verkeerde gedaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wie zeurt er hier nu over die PI's dan![]()
Ik zal me altijd naar mijn geleeftijd gedragen, daarvoor is het ook immers mijn leeftijd
FOTO!!!!quote:
Slet?quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doe niet zo bekrompen. En jouw PI benadrukt jouw post. Misschien de verkeerde gedaan?
[..]
FOTO!!!!
[..]
Slet?
Als ik dat doe lijkt het net alsof mijn naam zelf kanker is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
kankernaamtopic schrijf je aan elkaar analfabeet
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als ik dat doe lijkt het net alsof mijn naam zelf kanker is.
Want van mij zijn er geen foto's natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je gelooft me niet? Je stelt me teleur. Ik heb altijd in jou geloofd
Nieuwsgierig hè?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bewijs je maar, mijn PM inbox is open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |