Ah, ben jij er ookal ingetuind?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:06 schreef ACT-F het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat Selma een meneer is
En hoe voelde dat, (de eerste keer???) seks met een man?quote:
Ik houd er niet van als een (me)vrouw mij een kusje geeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zie PI![]()
Niks mis met een pilsje of wijntje op zn tijd, toch?
Zover is het niet gekomen, maar het ideequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En hoe voelde dat, (de eerste keer???) seks met een man?
Laat hem ook even lekker zijn gang gaan, hij gaf jou net ook de tijd.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
EN toen viel het topic meteen stil... Teun zit zeker te fappen op die gedachte?
Padoem Tsssjjjj!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef Assiej het volgende:
Laat hem ook even lekker zijn gang gaan, hij gaf jou net ook de tijd.....
De allesverterende liefde is dus weg?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zover is het niet gekomen, maar het idee
Ik ben nogal gedesillusioneerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De allesverterende liefde is dus weg?
Aiquote:
Vandaag even niet, morgen weer vergaderen (=bier)quote:
Nou nou zoveel jongs zit er niet meer aan hoor ...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben geen mevrouw en ook geen meneer.![]()
Moi is een JONGEDAME !!
Zorg dat ze compleet dronken zijn. Dan wordt het vanzelf gezelligerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:49 schreef FCTVCF het volgende:
Gediss over en weer hier, en ik zit met half dronken zuid-afrikanen opgescheept hier. Life isn't fair.
Nee ik zorg dat ik zelf ook halfdronken wordt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zorg dat ze compleet dronken zijn. Dan wordt het vanzelf gezelliger
Nog steeds nuchter dan? Ga je schamen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef FCTVCF het volgende:
Nee ik zorg dat ik zelf ook halfdronken wordt.
Morgen gaat de wekkert weer om 5.45quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog steeds nuchter dan? Ga je schamen!
quote:
Bitchfight! Bitchfight!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou nou zoveel jongs zit er niet meer aan hoor ...
Ik ben geen maagd van 21 meer maar voor mijn leeftijd zie ik er verdomd goed uit!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou nou zoveel jongs zit er niet meer aan hoor ...
Wie zeurt er hier nu over die PI's danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben geen maagd van 21 meer maar voor mijn leeftijd zie ik er verdomd goed uit!
Strak lichaam perfect in vorm en proporties, geen cellulitis en geen striae, geen kwaaltjes en qua gedrag, houding en doen een jongedame.
Ik heb alleen die fucking lachrimpels. Da's alles.![]()
Ben benieuwd hoe jouw looks zijn als je 30+ bent.Wedden dat jij wél zo'n naar leeftijdgedragend en vooral uitziend mens wordt?
Ik zie er veel beter uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
maar voor mijn leeftijd zie ik er verdomd goed uit!
Jij neukbare slet jij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben geen maagd van 21 meer maar voor mijn leeftijd zie ik er verdomd goed uit!
Strak lichaam perfect in vorm en proporties, geen cellulitis en geen striae, geen kwaaltjes en qua gedrag, houding en doen een jongedame.
Ik heb alleen die fucking lachrimpels. Da's alles.![]()
Ben benieuwd hoe jouw looks zijn als je 30+ bent.Wedden dat jij wél zo'n naar leeftijdgedragend en vooral uitziend mens wordt?
Doe niet zo bekrompen. En jouw PI benadrukt jouw post. Misschien de verkeerde gedaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wie zeurt er hier nu over die PI's dan![]()
Ik zal me altijd naar mijn geleeftijd gedragen, daarvoor is het ook immers mijn leeftijd
FOTO!!!!quote:
Slet?quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doe niet zo bekrompen. En jouw PI benadrukt jouw post. Misschien de verkeerde gedaan?
[..]
FOTO!!!!
[..]
Slet?
Als ik dat doe lijkt het net alsof mijn naam zelf kanker is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
kankernaamtopic schrijf je aan elkaar analfabeet
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als ik dat doe lijkt het net alsof mijn naam zelf kanker is.
Want van mij zijn er geen foto's natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je gelooft me niet? Je stelt me teleur. Ik heb altijd in jou geloofd
Nieuwsgierig hè?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bewijs je maar, mijn PM inbox is open.
quote:
Wacht niet te lang he, straks ben je verschrompeld en uitgezakt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op een dag zul je het levende bewijs zien
Rot jij maar lekker op.quote:
Wees gerust, mannen zijn langer houdbaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wacht niet te lang he, straks ben je verschrompeld en uitgezakt.
Volgens mij is het tijd voor de plundertocht met Davidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik denk dat ze al begonnen isquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij is het tijd voor de plundertocht met David
Verkeerd gedacht.quote:
De melkflessen komen onder de broek uit?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemorgen.Ik ben
zomers
gekleed...
Nee, nog gewoon een lange boks aan hoor...quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
De melkflessen komen onder de broek uit?
Check.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:01 schreef Under_Score het volgende:
mist? hier helemaal helderen zonnig
Amersfoort.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef Under_Score het volgende:
waar zit iedereen dan met die mist?
brrrrquote:
Nog nooit problemen mee gehadquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:43 schreef Under_Score het volgende:
ben niet zo kapot van amersfoort. altijd lijkt de ellende in de trein daar te beginnen. heb er zelfs een nacht op het station moeten slapen een keer.![]()
Albergen, maar inmiddels een stralend zonnetjequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef Under_Score het volgende:
waar zit iedereen dan met die mist?
quote:
Geef die man een bak koffiequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
het is hier ook stralend weer![]()
alleen staat er wel een flitser aan de weg hier![]()
maar gelukkig hoef ik daar toch de komende uren niet langs.![]()
lochem, mooi wandelgebied. moet ik maar weer is een keer heengaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had vanmorgen onderweg van Haaksbergen naar Lochem ook hele dichte mist
[..]
Lol daar heb ik heel lang geleden een scounting kamp ofzo gehad, onderwerp kamp verhaal: Witte Wievenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef Under_Score het volgende:
lochem, mooi wandelgebied. moet ik maar weer is een keer heengaanmooi langs de witte wieven daar
Shitquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, nog gewoon een lange boks aan hoor...
Assiejquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:28 schreef Assiej het volgende:
Lekker in de bus, deze week iets geskipt
Mooi weer is no good
en nu?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol, ik heb gister brood gehaald, haalde daarnet de zak open... zijn ze vergeten het brood te snijden
Zelf aan de slag met een mesquote:
succesquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelf aan de slag met een mes
Is al geluktquote:
Remcoquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Assiej![]()
wat ga je met deze vrije middag doen dan?
ah, dat is aardig van je! ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
Remco![]()
Ik ga rond 4 uur naar Munster net als laatst dat ik om 03:00 er uit moest om mensen naar het vliegveld te brengen.. nu moet ik ze weer ophalen
en even chillen
jij?
Joa ach.. mijn vader rijdt maar ik ga mee,.. ik vertrouw het niet als hij die afstand alleen doet gezien de beste man ook al op leeftijd is + ik vind het leuk om in de auto te zitten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ah, dat is aardig van je! ikzit gewoon op kantoor, dus kan niet genieten van de zon helaas
ik vind zelf rijden meestal leuker dan er naast zittenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Joa ach.. mijn vader rijdt maar ik ga mee,.. ik vertrouw het niet als hij die afstand alleen doet gezien de beste man ook al op leeftijd is + ik vind het leuk om in de auto te zitten.
Aww, ook niet als je uit een raam naar buiten kijkt? kun je er misschien nog een beetje van genieten...
Ja mijn vader zei net wel ' wil jij rijden ' ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind zelf rijden meestal leuker dan er naast zittenik kan wel naar buiten kijken en de zon aanschouwen, maar dan baal ik alleen maar harder dat ik binnen zit
wat voor auto is het dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja mijn vader zei net wel ' wil jij rijden ' ?
maar dan moesten we alle spiegels en alles weer opnieuw klaar zetten etc.+ die auto is niet van ons maar van die mensen die dus op dat vliegveld zijn
vette luxe
kleine moeite om ff alle spiegels en alles weer opnieuw klaar zetten, als je daarna mag rijdenquote:
Ja maar gezien op het vliegveld die mensen op moeten halen en er na snel naar huis willenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kleine moeite om ff alle spiegels en alles weer opnieuw klaar zetten, als je daarna mag rijden
Oh dear, help -zalando reclame schreeuw + gezicht-quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nog een paar weken wachten op mijn mooie slanke benen...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh dear, help -zalando reclame schreeuw + gezicht-
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef Under_Score het volgende:
lochem, mooi wandelgebied. moet ik maar weer is een keer heengaanmooi langs de witte wieven daar
Wordt het niet tijd om het verschil tussen 'is' en 'eens' te leren?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:00 schreef Under_Score het volgende:
ik heb ooit nog is wit wief gespeeld met zon nacht tour op de lochemse bergdat was wel komisch.
ACT-F!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:36 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Wordt het niet tijd om het verschil tussen 'is' en 'eens' te leren?
STERF!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef 100% Tukker het volgende:
ACT-F!
Eindelijk komt ie weer is hier! Hoe gaat het met me broedert?
misschien raakt ze meer onder de indruk van;quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
*Erotisch danst voor Astrid*
nou, voor deze week postte je volgens mij ook al redelijk vaak eenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De hele week al, snap er niks van
nu gaat ze overstag, dat MOET welquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Hey Astrid, kwil met je onder de douche..."
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi schatquote:
Kearlquote:
Mwoh, geet wa.quote:
Deze ken ik al een week zo ongeveer. Misschien toch een voordeel van de bouwquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:16 schreef rulerofdeath het volgende:
Pas op!
Geef geen geld aan japan. ik zag namelijk dat ze geld zat hebben. sommigen hebben 2 boten op 't oprit en een auto op zolder
Twitpic?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:30 schreef Assiej het volgende:
Dragan waar blijf je
de douche staat al aan ..
vertelquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:39 schreef 100% Tukker het volgende:
En de klacht van de dag issssssssssss...
*tromroffel*
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:52 schreef Assiej het volgende:
[..]Slijmbal
en nee, er is niks te klagen behalve dat iemand mij aanspreekt en niet eens hoi of wat zegt en meteen over een andere meid begint, wtf zie ik eruit als haar loop hondje?
Ik zo ' Je kunt ook best vragen hoe het met mij gaat hoor ' .. ..Doeiiiiii
Noquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zag het er ongeveer uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superlekker. Beetje rijst erbij.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Zelfde muzieksmaakquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Barrrrrrrraaaaaaacudaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Remcoquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
David
[..]
[..]
vandaag nog werken, morgenvroeg school en dan weekend
wat voor project ga je doen dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Remco
Vandaag werken, morgen project opstarten hiero, dan weekend
Projectje over de onderhoudsverplichtingen van wegen, wie moet welke weg onderhouden en dergelijkequote:
wie als in welke instantie? (gemeente, overheid etc.) en klinkt wel interessant ;Yquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Projectje over de onderhoudsverplichtingen van wegen, wie moet welke weg onderhouden en dergelijke
Ja, onder andere. Zal je nog verbazen hoeveel wegen door particulieren moeten worden onderhouden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie als in welke instantie? (gemeente, overheid etc.) en klinkt wel interessant ;Y
vertelquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, onder andere. Zal je nog verbazen hoeveel wegen door particulieren moeten worden onderhouden.
Ivoquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:14 schreef sjoemie1985 het volgende:
er zijn inderdaad zat wegen bij mij in de buurt die wel een likje asfalt kunnen gebruiken sinds die sinds de strenge winter afgebrokkelt zijn. Dus gaten enzo in de weg en ook complete plakaten asfalt die weg zijn.![]()
ja. Wanneer je ver van een doorgaande weg woont, kan je een weg aan laten leggen naar jouw perceel. Omdat jij dan de enige bent die 'm gebruikt, moet je 'm zelf onderhoudenquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vertelwat voor wegen? en gewoon particulieren zoals jij en ik? (mensen die aan de betreffende weg wonen gok ik dan...)
maar de weg wordt dan wel aangelegd door de gemeente?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
ja. Wanneer je ver van een doorgaande weg woont, kan je een weg aan laten leggen naar jouw perceel. Omdat jij dan de enige bent die 'm gebruikt, moet je 'm zelf onderhouden
Da week niequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar de weg wordt dan wel aangelegd door de gemeente?(en ook op hun kosten?)
maar kort gezegd; jij gaat een overzicht maken van alle wegen (in de gemeente Tubbergen) met daarbij de verantwoordelijke voor het onderhoud etc.?quote:
Gelukkig niet van alle wegenquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar kort gezegd; jij gaat een overzicht maken van alle wegen (in de gemeente Tubbergen) met daarbij de verantwoordelijke voor het onderhoud etc.?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig niet van alle wegenEr is een lijst en ik moet gaan controleren of het degelijk wordt uitgevoerd en bijgehouden
Tsja, veel werk is het welquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]en dat is een een projectJE, geen project?
ach, je moet je toch ergens mee bezig houdenquote:
een kaakchirurg die z'n tanden ergens in zet is nooit grappigquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
een kaakchirurg zeggen breek me de bek er niet over open, is nooit grappig.![]()
en wat zijn hun nicks?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Christiaan is hier ook in geen eeuwen meer geweest. Net als Steven
Oksel? Die woont geloof ik in Duitsland tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat zijn hun nicks?
die kerel waar we wel een ToF-meet konden houden is ook nooit meer gesignaleerd bedenk ik me nu
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
het zijn volgens mij ook maar een handje vol tukkers uit de OP lijst die hier posten
ik dacht onder mijn arm, vlak bij mijn schouderquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oksel? Die woont geloof ik in Duitsland tegenwoordig.
Te matigquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik dacht onder mijn arm, vlak bij mijn schouder
ja, die volgens mij...quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oksel? Die woont geloof ik in Duitsland tegenwoordig.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
het zijn volgens mij ook maar een handje vol tukkers uit de OP lijst die hier posten
we hebben hier een select gezelschapquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
.
[..]
Ja, inderdaad.
Met af en toe een andere
quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik dacht onder mijn arm, vlak bij mijn schouder
te matig is nog zacht uitgedruktquote:
Ja, ik las het verdommequote:Op donderdag 24 maart 2011 10:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/24(...)sv-voorlopig-af.html
Dan mogen ze wegblijven ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helaas, Mark en Ruud komen volgend seizoen nog niet terug naar PSV
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
binnenkort ook maar eens de zomervelgen wassen en poetsen, zodat ze weer onder de Polo kunnen
ja, zo gek is dat toch niet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt speciale zomervelgen?
Ik heb bij god geen ideequote:Op donderdag 24 maart 2011 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, zo gek is dat toch niet?ik ga 's winters toch niet met die mooie set velgen rijden, met al dat zout etc.!
je hebt natuurlijk ook mensen die een set zomervelgen en een set wintervelgen hebben, om niet telkens banden te hoeven wisselen (op 1 set velgen)quote:
Ahh okéquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk ook mensen die een set zomervelgen en een set wintervelgen hebben, om niet telkens banden te hoeven wisselen (op 1 set velgen)die verwisselen gewoon de complete set, met banden en al; dat doe ik feitelijk ook, alleen dan met de reden dat ik mijn mooie zomervelgen niet beschadig
dat verleer je vanzelf wel, helemaal als je een mooie (dure) set velgen onder de auto hebt zittenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké
Ik ben al blij met m'n wieldopjes, omdat ik soms nog wel eens IETS te dicht aan een stoeprand wil parkeren
Jepquote:Op url=http://forum.fok.nl/topic/1626330/5/50#94548536]donderdag 24 maart 2011 11:39[/url] schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat verleer je vanzelf wel, helemaal als je een mooie (dure) set velgen onder de auto hebt zitten
Ja goedquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe bevalt de auto verder eigenlijk?
boeit toch niet ofwel?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja goedMis alleen de kracht van m'n lesauto
Doe er nu zo'n 12 seconden over om op 100 te komen
Nee, maar soms wil ik gewoon wat sneller op een hogere snelheid zittenquote:
Mijn auto is dan ook een jaar jonger dan ikzelfquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
trekt die van mij toch wel iets sneller op![]()
![]()
Als ik echt voor snelheid ga, trek ik heel veel auto's eruit bij een verkeerslichtquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
, maar dat zegt natuurlijk niks over of de wagen snel optrekt of niet
Dacht dat ik er zo'n 70-80 hadquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik niet die van mij heeft genoeg power150PK ongeveer
precies, misschien is David verschrikkelijk slecht in schakelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
, maar dat zegt natuurlijk niks over of de wagen snel optrekt of niet
dat heeft ook met reactievermogen te maken uiteraardquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik echt voor snelheid ga, trek ik heel veel auto's eruit bij een verkeerslicht
Maar soms mis ik gewoon die kracht bij het inhalen enzo
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik niet die van mij heeft genoeg power150PK ongeveer
dan moet je echt niet zo zeuren, ik heb er maar 60quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dacht dat ik er zo'n 70-80 had
Epische quotefail van Remcoquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, misschien is David verschrikkelijk slecht in schakelen
[..]
dat heeft ook met reactievermogen te maken uiteraarden is inhalen echt vaak nodig dan?
[..]
[..]
dan moet je echt niet zo zeuren, ik heb er maar 60(1.4 met 44KW)
epische quote is het zeker, de fail zie ik nergensquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Epische quotefail van Remco
Kutaanpasser
en ik schakel niet slecht
heb nu achter thuis een afdakje voor de schuur, maar die is EN te laag om zo onder te kunnen lopen EN in matige staat... dus daar komt komende jaren nog een nieuw afdak voor en dan uiteraard met mooie loungeset voor in de zomerquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Online shoppen voor tuinmeubelen...
Lente! Zomer!
Ik zag het inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
dubbele fail![]()
laat ik het dan maar goed doen; GOEDEMIDDAG!!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Gepost vanaf mijn HTC Wildfire
Eerst de loungeset, dan het afdakje!quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
heb nu achter thuis een afdakje voor de schuur, maar die is EN te laag om zo onder te kunnen lopen EN in matige staat... dus daar komt komende jaren nog een nieuw afdak voor en dan uiteraard met mooie loungeset voor in de zomer![]()
Justinquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Gepost vanaf mijn HTC Wildfire
quote:Gepost vanaf mijn PC
omdat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Eerst de loungeset, dan het afdakje!
Dat viel wel mee.. Lijkt een beetje op blindedarmontsteking.. Maar dat kan nietquote:
want je hebt geen blinde darm meer?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat viel wel mee.. Lijkt een beetje op blindedarmontsteking.. Maar dat kan niet
Die is inderdaad uit me gesnedenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
want je hebt geen blinde darm meer?ik zeg het nogmaals; potverdikkie wat een weertje buiten
goeindagquote:
als het morgen ook zo is, ga ik echt 100% met de auto bezigquote:
vandaag of volgende week donderdag?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:20 schreef Under_Score het volgende:
[..]
goeindag
zo, donderdag nog een keer bij dat ene huisje kijken. kijken of ik wat met de bovenverdieping aankan. beetje mn fantasie de vrije loop laten.
Niks geen pijn.. Ik vroeg, wanneer haal je die 2e eruit dan?quote:
kerel bikkel zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:29 schreef haakon het volgende:
[..]
Niks geen pijn.. Ik vroeg, wanneer haal je die 2e eruit dan?
Oooh die is dr al uit joh!
Nog niet veel, wel iets meer, en das niet zo prettigquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voel je inmiddels wel weer wat dan?
slik je keer wat andersquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:33 schreef haakon het volgende:
[..]
Nog niet veel, wel iets meer, en das niet zo prettig
Ibuprofen ftw!
ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]benieuwd of je fantasieën je kunnen overtuigen
Padoem tsjjquote:
whahahahahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef Under_Score het volgende:
ratel?
Ratelslang bijt Duitser dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |