Hij zit er weer in!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:34 schreef Reda074 het volgende:
ben al gestopt met kijken sinds guido weg is
Vanavond laatste Daily gekeken om Gerard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:10 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga dus geen daily's meer kijken.
Sluit me hier bij aan, lees hier alleen nog mee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:28 schreef TimeJumper het volgende:
Hier ook gestopt. Nu Gerard weg is geen leuke gesprekken meer met Karim.
En de rest van de bewoners is te irritant om naar te kijken en heeft totaal geen interessante gespreksinhoud.
Ik hoop nog ergens enigszins dat Karim gaat winnen, maar denk dat het "script" anders bepaalt.
Dus voor mij einde SST
Well said, zal het wellicht nog een beetje volgen in de cos en hopelijk evt stream-verslagen en dergelijke. Ben eigelijk ook wel blij dat ik gestopt ben met kijken. Alleen de manier waarop er nu duidelijk nog meer kijkers af haken is echt ontzettend jammer. Maar eigen schuld enzo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:51 schreef muzas het volgende:
Ik kijk dus ook echt niet meer. Enige wat me nog een beetje kon boeien waren de interacties en gesprekken van Gerard en Karim.
Dat labiele, egoistische, achterlijke gewauwel van Mo, Jo en handpop Flip is verschrikkelijk om naar te kijken.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Well said, zal het wellicht nog een beetje volgen in de cos en hopelijk evt stream-verslagen en dergelijke. Ben eigelijk ook wel blij dat ik gestopt ben met kijken. Alleen de manier waarop er nu duidelijk nog meer kijkers af haken is echt ontzettend jammer. Maar eigen schuld enzo.
Bedantkt voor de fijne 10 weken hier, en met name in de cos. Heb ontzettend genoten van de streams maar ook zeker van de leuke posts van de stre-amers!![]()
![]()
Zal nog wel een beetje rond blijven hangen hier nu en dan maar ik ga echt proberen zo min mogelijk te kijken ( if at all ) want ik denk serieus niet dat er veel te missen valt nu.![]()
Tabee.![]()
Gerard = held, en zonder hem was dit programma zeker nog harder geflopt.
Omdat het doorgestoken kaart is.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:25 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik vraag me echt af waarom Joanna met verpletterende cijfers wint telkens als heel fok! tegenstander haar is.
Vergeet ook niet dat er gemiddeld genomen hier echt heel weinig stemmende kijkers zitten. En het feit dat nu toch wel weer heel duidelijk blijkt dat er veel "anti-Joannakijkers" afhaken, wat haar positie alleen maar sterker maakt ( aangenomen dat het stemmen an sich eerlijk gaatquote:Op zondag 1 mei 2011 12:27 schreef Patch het volgende:
[..]
Omdat het doorgestoken kaart is.
Omdat Joanna een club Hyvers voor zich heeft.
Omdat Joannas moeder het bed deelt met de baas van Secret Story.
Maar vooral omdat het doorgestoken kaart is en de redactieleden geen verstand hebben van een RLS.
omdat er meer in de wereld is dan Fok! Vooral puberende meisjes zijn fan van Jo! En ja, die smsen wel!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:25 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik vraag me echt af waarom Joanna met verpletterende cijfers wint telkens als heel fok! tegenstander haar is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |