quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef suzi1 het volgende:
ik vind het best. dan heb ik mijn oude saaie leven tenminste weer terug
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef Roguee het volgende:
Ik ga dan huilen in een hoekje en met 1 oog naar de streams kijken, door mijn tranen heen.
die is zo eng om naar te kijken, bah, akelig mannetjequote:
Same herequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef kaatje50 het volgende:
ik haak dan af. Niet alleen omdat Gerard mijn favoriet is, maar omdat ik dan genoeg heb van het rommelen van de programmamakers. Het is elke week zo duidelijk dat de uitslag oneerlijk is, maar wilde toch blijven kijken. Mocht Gerard vertrekken, dan houd ik het voor gezien![]()
Als Gerard uiteindelijk wint van Karim op het eind, dan krijgt Karim het geld, of een deel van Gerard, daar zie ik Gerard echt voor aan in de afsluitende live eindshowquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef evaxsis het volgende:
Oja zekers dat ik dan klaar ben met dat programma.
Ik doe alleen nog luisteren naar de stream als ik Gerard in beeld zie anders staat het geluid bij mij op mute.
Ik kan het niet helpen probeer ook wel naar andere te luisteren maar dat trek ik gewoon weg niet meer.
Ik wil wel dat Karim gaat winnen, Gerard heeft genoeg en Karim gun ik het daarom het meest.
huilie huilie over zoveel oneerlijkheid maar wel commentaar leveren in de COS terwijl ze niet kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik blijf dan gewoon kijken. Dat is het spel.
Eerlijk of niet en de meesten blijven toch wel kijken. Zijn bij iedere RLS wel types die zeggen niet te gaan kijken en hebben dan de grootste mond in de COS.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Als Gerard uiteindelijk wint van Karim op het eind, dan krijgt Karim het geld, of een deel van Gerard, daar zie ik Gerard echt voor aan in de afsluitende live eindshow
Absoluut!! Het is hem niet om hem geld te doen & hij gunt het bepaalde mensen echt!quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:08 schreef Anneloortje het volgende:
Hewt zou gaaf zijn als servio 1% heeft en Gerard 99%
Maar de redactie zal dat berekeningetje niet kunnen maken 1 + 99, te moeilijk...
Hey Joanne, jij hier???quote:
Ik zou t andersom doen als ik jou was.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:32 schreef PC eend het volgende:
Ik ga massaal zelfmoord plegen en daarna demonstreren op de dam
[ afbeelding ]
Goed topic
OMFG!quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:32 schreef PC eend het volgende:
Ik ga massaal zelfmoord plegen en daarna demonstreren op de dam
[ afbeelding ]
Goed topic
*grinnik*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef Roguee het volgende:
Ik ga dan huilen in een hoekje en met 1 oog naar de streams kijken, door mijn tranen heen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:41 schreef Flow3r het volgende:
Als Geer er uit moet nodig ik hem bij me thuis uit en ga lekker verder samen op de bank met hem zitten kijken naar al die slapers op de streams
Massahysterie en persoonsverheerliijking voor iemand die je alleen van tv kent en goed door heeft hoe het werktquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:41 schreef itsme het volgende:
[..]
OMFG!wat is dit ook al weer eendje. Ik herinner me dit nog vaagjes.
MPS?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:35 schreef B.F.J. het volgende:
Zonder Geer, ook voor ons geen SST meer!
Gr. Brigitte, Thea, Frans, Edwin
Ik dus ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Als Gerard uiteindelijk wint van Karim op het eind, dan krijgt Karim het geld, of een deel van Gerard, daar zie ik Gerard echt voor aan in de afsluitende live eindshow
Ik hoopte er ook al op, Gerard die terug mag het huis in en dan mag zeggen dat hij met 99% van de stemmen heeft gewonnen. Leuk voor de restquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:08 schreef Anneloortje het volgende:
Hewt zou gaaf zijn als servio 1% heeft en Gerard 99%
Maar de redactie zal dat berekeningetje niet kunnen maken 1 + 99, te moeilijk...
Ik ken iemand die een huis van hem wilde kopen maar toen bleek dat hij de hypotheek niet kon opbrengen deed hij het huis kadoquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dus ook.
Volgens mij gunt Gerard het Karim, de winst
Als Gerard er uit gaat kijk ik ook niet meer
Uhuhquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een huis van hem wilde kopen maar toen bleek dat hij de hypotheek niet kon opbrengen deed hij het huis kado
Ik ken een zwerver die Gerard tegen kwam, Gerard gaf hem gewoon 1000 euro!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een huis van hem wilde kopen maar toen bleek dat hij de hypotheek niet kon opbrengen deed hij het huis kado
Het was 450 euro.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik ken een zwerver die Gerard tegen kwam, Gerard gaf hem gewoon 1000 euro!
Ik ken iemand die gewoon over straat wandelde toen Gerard stopte en hem gewoon zijn auto gaf!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik ken een zwerver die Gerard tegen kwam, Gerard gaf hem gewoon 1000 euro!
Weet je dat zeker?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:35 schreef B.F.J. het volgende:
Zonder Geer, ook voor ons geen SST meer!
Gr. Brigitte, Thea, Frans, Edwin
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:36 schreef B.F.J. het volgende:
Oké, heeel misschien zo af en toe om naar Karim te kijken...
Voor mij ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef patrick37 het volgende:
Als gerard vertrekt,is voor mij het definitief over!
Ik kijk of lees dan geen seconde meer over SS
Dat is een belofte
Ik lach me kapot als het wel zo is !!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:46 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Nog een topic over Gerard.
Drukte om nix, want hij gaat er toch niet uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |