Lijkt het wel op, alleen berger twijfelde over stuurinrichting. Sturen ging niet meer, moesten helpen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te zien lijkt het voornamelijk uitdeuken
Ja, dat dan weer welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Koen66 het volgende:
@ST: en de hele issue zonder ruzie doorgekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Wat een verhaal ST (las het net ff terug)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Want ik was de dag ZO zat dat ik al bijna moest huilen om niets, dan is zoiets een beetje een test voor je zenuwen
Dan nu zeker een knuffquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Want ik was de dag ZO zat dat ik al bijna moest huilen om niets, dan is zoiets een beetje een test voor je zenuwen
Dan is het zeker niet slecht als je het eens een keertje doetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook Windows 7 64 bits kan af en toe een rebootje gebruiken (normaal hibernate ik)
Wat heb je gedaaaaaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, alleen berger twijfelde over stuurinrichting. Sturen ging niet meer, moesten helpen.
Ja, man, ga een dagje met ons mee, dan beleef je geheid een avontuurquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een verhaal ST (las het net ff terug)![]()
Als dat het geval is kan die in eens totaalloss worden verklaart, zelf ik ervaring hoe het nog net goed kan lopenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, alleen berger twijfelde over stuurinrichting. Sturen ging niet meer, moesten helpen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel
hmmm verassingen worden ook niet gewaardeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ik niets, touringcar dacht linksaf te kunnen terwijl ik er naast reed.quote:
Dat hoor ik morgen dus welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als dat het geval is kan die in eens totaalloss worden verklaart, zelf ik ervaring hoe het nog net goed kan lopen
Nou, gelukkig heb jij in ieder geval nietsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik niets, touringcar dacht linksaf te kunnen terwijl ik er naast reed.
Thijsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
Dus papa haalt opa op (nadat ik natuurlijk vol schaamte opa al twee keer had moeten bellen) en meneer taart en ik wachten met Thijs bij de auto's.
De wegenwacht komt (moooooooooooooooooooooooooooie grote gele auto, met zaailichtjes), papa en opa komen ook aanrijden, iedereen staat om een Suzuki uit 1996 heen, de deur klikt open en we moeten allemaal lachen. De ANWB meneer zegt: dat is nog eens mooi, vier generaties om één auto heen.
Thijs zegt: Superopa (zo noemt hij mijn opa), DAT was grappig he?
![]()
Morgen maar even een sleutel laten bijmaken
nou..het had geen verrassing moeten zijn, maar hij was het blijkbaar alweer vergeten...sinds gisterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm verassingen worden ook niet gewaardeerd?
Ben jij nog wel heel dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik niets, touringcar dacht linksaf te kunnen terwijl ik er naast reed.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, man, ga een dagje met ons mee, dan beleef je geheid een avontuur![]()
Stond het niet op DE kalender?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou..het had geen verrassing moeten zijn, maar hij was het blijkbaar alweer vergeten...sinds gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |