Een vriendin?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef Stuart het volgende:
Zo, vrijdag met een vriendin uit eten
Heb om 5 uur afgesproken
Nog wat wijzer geworden met wat je wil gaan doen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
Hee hee hee daar ben ik weer
Drie kwartier te laat, oooopsMaar nu kon het een keer, dus ik dacht DOEN
![]()
Meh, mijn ouders hoorden niets, dus dan is het toch niet echt bijzonder denk ikquote:
Sssstttquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, maar voor het zo ver is duurt ook nog even
Te laat voor wat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
Hee hee hee daar ben ik weer
Drie kwartier te laat, oooopsMaar nu kon het een keer, dus ik dacht DOEN
![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef Stuart het volgende:
Zo, vrijdag met een vriendin uit eten
Heb om 5 uur afgesproken
Ja, wel zin in eigenlijkquote:
Is dat zo, dat wist ik niet??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ja, gewoon doen, en anders schrijf je het op... Of je pmt mij? Ik heb er een beetje voor gestudeerd he?![]()
Trevquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog wat wijzer geworden met wat je wil gaan doen?
Hey RN![]()
Te laat thuisquote:
Ja, hopelijk gaat dit een goede week worden. Zou leuk zijn als ik een interview mag doen voor een nieuwe jobquote:
klinkt goed manquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hopelijk gaat dit een goede week worden. Zou leuk zijn als ik een interview mag doen voor een nieuwe job
Ik was net zo vrolijk om mogelijke vooruitzichten, ga jij weer zeggen dat het nog heeeeeel lang duurt (als het al doorgaat)quote:
Daarom gaf ik je ook dat adviesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat zo, dat wist ik niet??![]()
Wat heb je gestudeerd dan?
En waar liggen je interesses?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Trev![]()
Hmmmz, een beetje
[..]
Te laat thuis
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hopelijk gaat dit een goede week worden. Zou leuk zijn als ik een interview mag doen voor een nieuwe job
Iets vormgeefachtigs denk ikquote:
Oh sorryquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was net zo vrolijk om mogelijke vooruitzichten, ga jij weer zeggen dat het nog heeeeeel lang duurt (als het al doorgaat)![]()
ja, datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier een grote kalender, grote vakken per dag. Wat er niet op staat bestaat niet
Wat goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom gaf ik je ook dat advies
Ik heb Personeel en Arbeid gestudeerd
Hoe was je weekendje weg in Belgie eigenlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt goed man
hmmmm ik heb 2 weekenden GRTD, maar ff wat bedenken nog
harstikke leuk, goed weer, zwemmen, wandelen etc etcquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe was je weekendje weg in Belgie eigenlijkHelemaal vergeten te vragen
Interactief vormgever?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel tof, als je web doet is er kans dat wij samen komen te werken
altijd leukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat![]()
ohja, nog even bioscoop met collega's er op zetten
Wie weet, dus jij zit zelf meer te denken aan drukwerkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Interactief vormgever?![]()
Weet niet of dat wat voor mij is...
Gezelligquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat![]()
ohja, nog even bioscoop met collega's er op zetten
Hmmz, dat weet ik eigenlijk nog niet helemaalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wie weet, dus jij zit zelf meer te denken aan drukwerk
Ach ja, dat kan je ook nog tijdens de opleiding kiezenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmz, dat weet ik eigenlijk nog niet helemaal
Oh danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja, dat kan je ook nog tijdens de opleiding kiezen
Klinkt goed hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
harstikke leuk, goed weer, zwemmen, wandelen etc etc
en zowaar geen ruzie gehad ook(behalve een discussie over computergebruik dan)
ja, en daarna weer een tijdje donker 's ochtends vroegquote:
Scheelt je ook weer een uur slapen!quote:
Ik wil ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |