Hoe gaat het verder dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nee, het is nog niet klaar ook
Oh dearquote:
ik was iets van een SD kaart aan het copieren en dat liep vastquote:
Crtl+Alt+Del, dan in de taakbeheer het proces explorer.exe opstartenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was iets van een SD kaart aan het copieren en dat liep vast
nu heb ik geen taakbalk meer
wat een avontuur zegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
Dus papa haalt opa op (nadat ik natuurlijk vol schaamte opa al twee keer had moeten bellen) en meneer taart en ik wachten met Thijs bij de auto's.
De wegenwacht komt (moooooooooooooooooooooooooooie grote gele auto, met zaailichtjes), papa en opa komen ook aanrijden, iedereen staat om een Suzuki uit 1996 heen, de deur klikt open en we moeten allemaal lachen. De ANWB meneer zegt: dat is nog eens mooi, vier generaties om één auto heen.
Thijs zegt: Superopa (zo noemt hij mijn opa), DAT was grappig he?
![]()
Morgen maar even een sleutel laten bijmaken
Wel okay thanksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh dear
He Stu hoe is het verder dan?
En dat komt niet vanzelf terugquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was iets van een SD kaart aan het copieren en dat liep vast
nu heb ik geen taakbalk meer
Zo te horen viel het dus nog mee, gelukkig dat Thijs de humor er wel van in zagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
Dus papa haalt opa op (nadat ik natuurlijk vol schaamte opa al twee keer had moeten bellen) en meneer taart en ik wachten met Thijs bij de auto's.
De wegenwacht komt (moooooooooooooooooooooooooooie grote gele auto, met zaailichtjes), papa en opa komen ook aanrijden, iedereen staat om een Suzuki uit 1996 heen, de deur klikt open en we moeten allemaal lachen. De ANWB meneer zegt: dat is nog eens mooi, vier generaties om één auto heen.
Thijs zegt: Superopa (zo noemt hij mijn opa), DAT was grappig he?
![]()
Morgen maar even een sleutel laten bijmaken
nazdrovnjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een compliment, want ik houd van achterlijke dronken Russen![]()
klopt dat kan iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Crtl+Alt+Del, dan in de taakbeheer het proces explorer.exe opstarten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Solique het volgende:
Nou foto's van de auto staan online.
Morgen hoor ik of het te fixen is en/of wat ik mee krijg.OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
WB Whisquote:
Dat kan ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt dat kan idd
maar wordt ook weer eens tijd voor een reboot
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Solique het volgende:
Nou foto's van de auto staan online.
Morgen hoor ik of het te fixen is en/of wat ik mee krijg.Zo te zien lijkt het voornamelijk uitdeukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trevquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
WB Whis![]()
[..]
Dat kan ook
[..]
Zo te zien lijkt het voornamelijk uitdeuken
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen viel het dus nog mee, gelukkig dat Thijs de humor er wel van in zag![]()
Dat lijkt me wel zo handig
Ook Windows 7 64 bits kan af en toe een rebootje gebruiken (normaal hibernate ik)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |