bij mij betaalt de baas voor alles, hij maakt het alleen wel eerst naar mij overquote:
Dat is zeker een goede tip, dank jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
tip van de dag: als je denkt dat je niet meer hoeft te gaan plassen voor je weg gaat omdat je toch zo thuis bent, ga dan toch maar even plassen
Zondag weer werken, dus grote kansquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe, wéér een weekendje doortrekken?
Dat trekt opa niet hoor![]()
...
Vrouwen moeten altijd plassen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
tip van de dag: als je denkt dat je niet meer hoeft te gaan plassen voor je weg gaat omdat je toch zo thuis bent, ga dan toch maar even plassen
Tot laterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ik moet er weer vandoor volgens mij
Lataaahs
Ik woon nog in de goede plaats dus!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet als je naar Zandvoort gaat
Ga Top Gear kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef Koen66 het volgende:
heb vrijdagavond wel zin iets leuks te gaan doen
nu nog niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef Koen66 het volgende:
heb vrijdagavond wel zin iets leuks te gaan doen
Bis Later RNquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ik moet er weer vandoor volgens mij
Lataaahs
iets leuks in de trent van stappen, kroeg, meeten, whatever, iets zonder moeder de vrouwquote:
Whehehehehe, hoe vroeg moet je?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zondag weer werken, dus grote kans
Misschien gaat opa M. ook wel naar stad
Wel als je straks ergens heen moet!quote:
Ik ben bang dat ik vrijdag op ben en al blij ben als ik Top Gear heb uitgezetenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iets leuks in de trent van stappen, kroeg, meeten, whatever, iets zonder moeder de vrouw
ohjaa.. ik moet nog pmenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iets leuks in de trent van stappen, kroeg, meeten, whatever, iets zonder moeder de vrouw
11-17quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehehe, hoe vroeg moet je?
Zou zomaar kunnen... Moeten we zeker nog naar de Tap ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |