, aldus Roelofs.quote:''Ik begrijp wel dat Da Vinci die fout gemaakt heeft. Het is een erg ingewikkeld figuur, die hij uit zijn hoofd moest tekenen. Ik kan me goed voorstellen dat er dan een foutje in sluipt''
Zal ik hem dan eens in 3d natekenen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:50 schreef Asphias het volgende:
op zich, als je hem na wilt tekenen zie je die fout redelijk snel lijkt me. verbaas me er dan ook over dat hij nog niet eerder is opgemerkt...
Het is en blijft een nuchtere Tukkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
, aldus Roelofs.Ik durf te wedden dat hij 3 weken heeft gezocht, Een fout heeft ontdekt, al zijn vrienden heeft gebelt, de kranten heeft gebelt, helemaal hysterisch is geworde3n, en NET op tijd voor de krant zijn cool heeft terug gevonden.
"ach, snap t best, foutje sluipt er soms in, ja niet bij mij, maar kan me best voorstellen dat dat bij een man als Da Vinci best kan gebeuren"
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:21 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
, aldus Roelofs.Ik durf te wedden dat hij 3 weken heeft gezocht, Een fout heeft ontdekt, al zijn vrienden heeft gebelt, de kranten heeft gebelt, helemaal hysterisch is geworde3n, en NET op tijd voor de krant zijn cool heeft terug gevonden.
"ach, snap t best, foutje sluipt er soms in, ja niet bij mij, maar kan me best voorstellen dat dat bij een man als Da Vinci best kan gebeuren"
Dat kan een gaaf plaatje worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:03 schreef Rucky het volgende:
Ik denk dat ik hem wel eventjes na zou tekenen.
Het heeft me toch wat meer problemen en tijd gekost dan ik dacht.![]()
[ afbeelding ]
Leonardo![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:03 schreef Rucky het volgende:
Ik denk dat ik hem wel eventjes na zou tekenen.
Het heeft me toch wat meer problemen en tijd gekost dan ik dacht.![]()
[ afbeelding ]
Leonardo![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |