Maakt ie je weer blij met een dode mus?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, Peu waar blijf je nou?Anders ga ik afsluiten en lekker tv kijken
Je had al 2 keer klaar kunnen zijn, en nog is ie er niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
Lieverd, jouw adres ontbreekt in mijn kennis, dus ik ben doelloos t dorp rond aan het rijden, op zoek naar een lelijke auto, maar dat schiet niet op. Op twee adressen vinden ze het heel gek als je naar "ene Samzz van Fok" vraagtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Maakt ie je weer blij met een dode mus?
En zo moeilijk is ie niet te vindenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lieverd, jouw adres ontbreekt in mijn kennis, dus ik ben doelloos t dorp rond aan het rijden, op zoek naar een lelijke auto, maar dat schiet niet op. Op twee adressen vinden ze het heel gek als je naar "ene Samzz van Fok" vraagt
Ik zal je klacht in overweging nemen, maar het kan enige maanden duren voordat het in behandeling wordt genomen. Bij voorbaat excuses voor de eventuele overlast die u hiervan ondervindt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik leg em bij jou neer, t enige loket dat ik kan vinden
[..]
Aah, welke richting?
dat deel van t dorp ben ik nog niet geweest *zoekt snel verder*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En zo moeilijk is ie niet te vindenBij een winkelcentrumpje, tegenover de flat die naast een school staat.
Q!quote:
Je moet altijd aan de rechter kant zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat deel van t dorp ben ik nog niet geweest *zoekt snel verder*
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zal je klacht in overweging nemen, maar het kan enige maanden duren voordat het in behandeling wordt genomen. Bij voorbaat excuses voor de eventuele overlast die u hiervan ondervindt.
Dat klinkt heel boeiend, maar het zegt me echt helemaal niksquote:Mijn domein is Zorg en Gezondheid, met de minoren International Development Studies en Antropologie. Doel is de master Medical Anthropology.
Nee, ik denk dat het minstens een jaar geleden is.quote:
Aaah, ik denk het te hebben gevonden, iig de straatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet altijd aan de rechter kant zijn
Ik zei al dat het behoorlijk algemeen is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
Dat klinkt heel boeiend, maar het zegt me echt helemaal niksAntropologie ken ik wel weer.
Hoiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hey Tijn.Ik heb Dommelsch op het moment. Studentenbudget weet je wel.
Ben jij zelf ook zo algemeen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zei al dat het behoorlijk algemeen is.
Je kent mij. Dat is het enige dat telt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het minstens een jaar geleden is.Ik lees ook nooit meer mee en het merendeel van de mensen hier ken ik niet.
Jups, nog steeds die knalroze. Je kunt me dus nog steeds herkennen als je me een keer tegenkomt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoinog steeds die mooie bril?
![]()
Gelukkig ben ik daar al tijden vanaf
Nee dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jups, nog steeds die knalroze. Je kunt me dus nog steeds herkennen als je me een keer tegenkomt.Fijn dat je van je bril af bent.
Ik heb echt geen idee wat ik hierop moet antwoorden.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |