Facebook is altijd tofquote:
Oh sorry, ik kan me niet meer herinneren of je al dan niet een bril hebt. Maar dat je van een studentenbudget af bent is nog veel beter natuurlijk! Heb je een baan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik nietik bedoelde studentenbudget
Die zit bij de voordeurquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aaah, ik denk het te hebben gevonden, iig de straat
*deurbel zoeken gaat*
Hoe algemeen jij bent natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik hierop moet antwoorden.![]()
Ja, je vader moest niks van me hebbenquote:
Ja, je doet er ook niks meequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
Ik zit er overigens aan te denken om m'n facebook maar weer te verwijderen
Sorry, maar ik ben even te lui om een essay te schrijven over waarin ik me onderscheid van de massa.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe algemeen jij bent natuurlijkOf waarin jij jezelf nu juist onderscheid van de massa.
Pa is niet eens thuis! Verkeerde huis, grapjasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, je vader moest niks van me hebbenMet mn kale kop dacht die blijkbaar dat ik voor je moeder kwam
ik vroeg naar de mooiste vrouw van t huis
Daaromquote:
ooh zie je wel, de auto staat er gewoon nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pa is niet eens thuis! Verkeerde huis, grapjas
Pa is op de fiets wegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh zie je wel, de auto staat er gewoon niet
maar t is niet alleen voor chatten, ook events, foto's, interesses etc kan je delenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
DaaromIedereen die ik moet spreken, spreek ik op msn of via de telefoon wel
Ergens is het best een heel zinloos mediumquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar t is niet alleen voor chatten, ook events, foto's, interesses etc kan je delen
ohquote:
ik heb een brilquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh sorry, ik kan me niet meer herinneren of je al dan niet een bril hebt. Maar dat je van een studentenbudget af bent is nog veel beter natuurlijk! Heb je een baan?
Ik heb t niet over twitterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ergens is het best een heel zinloos medium
Weet ik. Maar dat doe ik dus al per sms, msn of mail.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar t is niet alleen voor chatten, ook events, foto's, interesses etc kan je delen
Hahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohok, ik zit nog thuis, zat stiekem op Google maps te kijken
Oh wat goed, gefeliciteerd! Wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik heb een brilmaar dat vind ik eigenlijk wel prettig.
Ja, sinds vorig week een vastcontract
welke van de 15.000?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik. Maar dat doe ik dus al per sms, msn of mail.Daarbij heeft m'n beste vriendin niet eens facebook, dus voor haar hoef ik het ook niet te doen.
Ik laat 't wel online staan hoor, misschien dat het nog groeit.
Hoeft ook geen essay, 3 steekwoordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben even te lui om een essay te schrijven over waarin ik me onderscheid van de massa.
Oeh, Van Halenquote:
ik moest t rode dak zoekenquote:
Ohquote:
Ehm... perfectionistisch, goedaardig en katliefhebbend.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeft ook geen essay, 3 steekwoorden
Hahaha, lief.quote:
net gedaan, nu wat anders doenquote:
Kwaliteit controleren van koffiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh wat goed, gefeliciteerd! Wat voor werk doe je?
Ik moest lachen. Vind je het wel leuk om te doen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kwaliteit controleren van koffieen ik lust het niet eens
Oeh, ben benieuwd in welke drie termen de andere singles zich onderscheidend vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ehm... perfectionistisch, goedaardig en katliefhebbend.
Katten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ehm... perfectionistisch, goedaardig en katliefhebbend.
Het zijn niet echt termen waarin ik mezelf onderscheidend vind van anderen, ik heb gewoon het eerste opgeschreven wat in me opkwam.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oeh, ben benieuwd in welke drie termen de andere singles zich onderscheidend vinden.
ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oeh, ben benieuwd in welke drie termen de andere singles zich onderscheidend vinden.
Oké.quote:
Noem er eens drie waarin wel?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef Sinceria het volgende:
Het zijn niet echt termen waarin ik mezelf onderscheidend vind van anderen, ik heb gewoon het eerste opgeschreven wat in me opkwam.![]()
Maar ik ben ook benieuwd stiekem.
quote:
Hmmm. Poging.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik begrijp je post niet helemaal. Zijn dat termen waarin je jezelf zou beschrijven of mij? Indien het laatste: dan heb je een goede inschatting gemaakt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Noem er eens drie waarin wel?
Ik zou denk ik zeggen impulsief, ambitieus en creatief?
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Vind je het wel leuk om te doen?
Drie woorden maar? Dat is te weinig om mijzelf te omschrijvenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |