quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:47 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb er een biertje bij, dus dat had er ook kunnen staan.
Mijn favo nummer van K's Choice!quote:
Prioriteiten, Techquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben inderdaad niet zoveel op Fok geweest de afgelopen 2 weken.
Ehm, thanks?quote:
Cheersquote:
Niet meer, ben momenteel student. Vandaar ook het bier.quote:
Ik las het, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Yeah, discussie met opdrachtgever is afgerondal moet ik het geld nog eerst factureren en daadwerkelijk ontvangen natuurlijk
Ik wilde een handtekening van de kat, wie vormt het huidige management?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Niet meer, ben momenteel student. Vandaar ook het bier.
Wat voor bier?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Niet meer, ben momenteel student. Vandaar ook het bier.
Hoefde een klein beetje in te leveren, was allang blij dat ze toegaven dat ze het verkeerd hadden aangepakt, dan ben ik ook wat schappelijker om mee te werken natuurlijkquote:
Goed zoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Yeah, discussie met opdrachtgever is afgerondal moet ik het geld nog eerst factureren en daadwerkelijk ontvangen natuurlijk
ach, mensen zijn niet altijd even slimquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoefde een klein beetje in te leveren, was allang blij dat ze toegaven dat ze het verkeerd hadden aangepakt, dan ben ik ook wat schappelijker om mee te werken natuurlijkal scheelt het uiteindelijk vrij weinig en zijn ze duurder uit dan m'n eerste voorstel aan het begin van de discussie
Ik weet het niet, ik heb het uitbesteed en nu is het om bureaucratische redenen niet meer te achterhalen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wilde een handtekening van de kat, wie vormt het huidige management?
Ze gaven aan dat ze graag met me wilden blijven werkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ach, mensen zijn niet altijd even slimblij dat je ze niet meer als opdrachtgever zal hebben?
Hey Tijn.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb het uitbesteed en nu is het om bureaucratische redenen niet meer te achterhalen.
Hehe, hopen dat ze hun zaakjes nu wel beter voor elkaar gaan hebben dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze gaven aan dat ze graag met me wilden blijven werken. Dus daar ga ik nog meer van horen, maar ze schijnen hier wel van geschrokken te zijn.
Wat studeer je?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hey Tijn.Ik heb Dommelsch op het moment. Studentenbudget weet je wel.
Ik zou je klacht ergens willen melden, maar ik weet niet waar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kut bureaucratie
Slecht geregeld van jou en/of de kat, daar zijn de fans nu de dupe van
Iets heel algemeens.quote:
Ik leg em bij jou neer, t enige loket dat ik kan vindenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zou je klacht ergens willen melden, maar ik weet niet waar.![]()
Aah, welke richting?quote:[..]
Iets heel algemeens.Algemene Sociale Wetenschappen.
Maakt ie je weer blij met een dode mus?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, Peu waar blijf je nou?Anders ga ik afsluiten en lekker tv kijken
Je had al 2 keer klaar kunnen zijn, en nog is ie er niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
Lieverd, jouw adres ontbreekt in mijn kennis, dus ik ben doelloos t dorp rond aan het rijden, op zoek naar een lelijke auto, maar dat schiet niet op. Op twee adressen vinden ze het heel gek als je naar "ene Samzz van Fok" vraagtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Maakt ie je weer blij met een dode mus?
En zo moeilijk is ie niet te vindenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lieverd, jouw adres ontbreekt in mijn kennis, dus ik ben doelloos t dorp rond aan het rijden, op zoek naar een lelijke auto, maar dat schiet niet op. Op twee adressen vinden ze het heel gek als je naar "ene Samzz van Fok" vraagt
Ik zal je klacht in overweging nemen, maar het kan enige maanden duren voordat het in behandeling wordt genomen. Bij voorbaat excuses voor de eventuele overlast die u hiervan ondervindt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik leg em bij jou neer, t enige loket dat ik kan vinden
[..]
Aah, welke richting?
dat deel van t dorp ben ik nog niet geweest *zoekt snel verder*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En zo moeilijk is ie niet te vindenBij een winkelcentrumpje, tegenover de flat die naast een school staat.
Q!quote:
Je moet altijd aan de rechter kant zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat deel van t dorp ben ik nog niet geweest *zoekt snel verder*
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zal je klacht in overweging nemen, maar het kan enige maanden duren voordat het in behandeling wordt genomen. Bij voorbaat excuses voor de eventuele overlast die u hiervan ondervindt.
Dat klinkt heel boeiend, maar het zegt me echt helemaal niksquote:Mijn domein is Zorg en Gezondheid, met de minoren International Development Studies en Antropologie. Doel is de master Medical Anthropology.
Nee, ik denk dat het minstens een jaar geleden is.quote:
Aaah, ik denk het te hebben gevonden, iig de straatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet altijd aan de rechter kant zijn
Ik zei al dat het behoorlijk algemeen is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
Dat klinkt heel boeiend, maar het zegt me echt helemaal niksAntropologie ken ik wel weer.
Hoiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hey Tijn.Ik heb Dommelsch op het moment. Studentenbudget weet je wel.
Ben jij zelf ook zo algemeen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zei al dat het behoorlijk algemeen is.
Je kent mij. Dat is het enige dat telt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het minstens een jaar geleden is.Ik lees ook nooit meer mee en het merendeel van de mensen hier ken ik niet.
Jups, nog steeds die knalroze. Je kunt me dus nog steeds herkennen als je me een keer tegenkomt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoinog steeds die mooie bril?
![]()
Gelukkig ben ik daar al tijden vanaf
Nee dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jups, nog steeds die knalroze. Je kunt me dus nog steeds herkennen als je me een keer tegenkomt.Fijn dat je van je bril af bent.
Ik heb echt geen idee wat ik hierop moet antwoorden.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |