quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
niet mijn dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze hadden het dus moeten zijn, handig die rode hakken, valt peu's bloed niet zo op![]()
Ja, MissB, wie andersquote:
I knowquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
Met die dingen aan je voeten, stoot je me automatisch af, dus mn bloed zal er nooit op komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze hadden het dus moeten zijn, handig die rode hakken, valt peu's bloed niet zo opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Klopt, maar is beetje dezelfde stijl, vandaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit zijn anderen die je laatst had gepost hoor
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met die dingen aan je voeten, stoot je me automatisch af, dus mn bloed zal er nooit op komenJa dat is dat extra pluspunt van Iron Fist heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Nice, ik moet morgen motorblokje vervangen bij de Kever, maar dat is voor de leuk, verder ook niks te doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef Delan het volgende:
[..]
daggut wel ja! en morgen vrij en het word lekker warm en ik heb gisteren al alles thuis gedaan dus hoef morgen heeeeeeeeelemaal NIKS!!
ooh, daar heb je er niet meer van nodig, je had dr al een paar die je niet kon compenserenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is dat extra pluspunt van Iron Fist he
Ja ja bla blaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, daar heb je er niet meer van nodig, je had dr al een paar die je niet kon compenseren
Uhuh, maar of ze nog komen...quote:
beetje lekker aanklungelen met mooi weer is altijd goed!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice, ik moet morgen motorblokje vervangen bij de Kever, maar dat is voor de leuk, verder ook niks te doen.
Zekerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef Delan het volgende:
[..]
beetje lekker aanklungelen met mooi weer is altijd goed!
quote:
ze zullen neem ik aan niet uitverkocht blijven in jou maat toch? dan moeten ze ze maar sturen als ze er wel weer zijn, ze kunnen toch niet zomaar andere schoenen sturen zo van zo doe die maar want we hebben niks anders, niet echt servicequote:
ja ik heb ze gemaild, maar afwachten waar ze mee komen. Ik vrees dat ze zeggen dat ik ze terug moet sturen en ze geld terug gaan storten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:31 schreef Delan het volgende:
[..]
ze zullen neem ik aan niet uitverkocht blijven in jou maat toch? dan moeten ze ze maar sturen als ze er wel weer zijn, ze kunnen toch niet zomaar andere schoenen sturen zo van zo doe die maar want we hebben niks anders, niet echt service
mijn keuze voor morgen is gemaakt, in de zon, op mn ligbedje, met een boekjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zekerkan hier ook kiezen of ik het in of uit de zon wil doen. Dus komt helemaal goed.
das mooi balen! maar ja wel je geld terug en dan maar wachten op de goed maat! maar zoooooooo frustrerend he als je iets wilt hebben en je krijgt het nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja ik heb ze gemaild, maar afwachten waar ze mee komen. Ik vrees dat ze zeggen dat ik ze terug moet sturen en ze geld terug gaan storten.
nice, klinkt helemaal super.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef Delan het volgende:
[..]
mijn keuze voor morgen is gemaakt, in de zon, op mn ligbedje, met een boekje
Boos bellen maakt meer indruk dan een mailtjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja ik heb ze gemaild, maar afwachten waar ze mee komen. Ik vrees dat ze zeggen dat ik ze terug moet sturen en ze geld terug gaan storten.
een klein vakantiedagje tussen door, haha, en donderdagmiddag richting schiphol, kan niet wachtenquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Delan het volgende:
[..]
das mooi balen! maar ja wel je geld terug en dan maar wachten op de goed maat! maar zoooooooo frustrerend he als je iets wilt hebben en je krijgt het niet
Uhuh, maar je kunt ze niet bellenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boos bellen maakt meer indruk dan een mailtje
haha, dan mag ik je een hand geven, de mijne ook helemaal nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geduld is al niet echt mijn sterkste kant..
Denk ook niet dat ik het ooit onder de knie zal krijgenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, dan mag ik je een hand geven, de mijne ook helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |