Lieverd, face the truth and embrace itquote:
jij ging toch zonnenquote:
quote:
lieverd, ik zal je nooit pesten, alleen een beetje plagerig prikkenquote:
Ja, tot ik terug prik met mijn killer heels.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lieverd, ik zal je nooit pesten, alleen een beetje plagerig prikken
Ja best wel, op een klein schoenendrama naquote:
welke schoenen waren datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, tot ik terug prik met mijn killer heels.
Af reageren mag je iemand anders voor kiezen, eentje die z'n ballen al kwijt wasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, tot ik terug prik met mijn killer heels.
Ja ik heb dus de verkeerdequote:
ik las net zoiets ja, aaaaaaaaaaaltijd vervelend als ze zoiets doen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja best wel, op een klein schoenendrama na
Jij?
Je hebt iemand in gedachten?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af reageren mag je iemand anders voor kiezen, eentje die z'n ballen al kwijt was
you know whoquote:
klinkt als een prima weekje zoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:24 schreef Delan het volgende:
[..]
ik las net zoiets ja, aaaaaaaaaaaltijd vervelend als ze zoiets doen!
ja lekker, zonnetje dus heerlijk veel energie en vrolijk en over 2 nachtjes mn mannetje weer van schiphol halen
daggut wel ja! en morgen vrij en het word lekker warm en ik heb gisteren al alles thuis gedaan dus hoef morgen heeeeeeeeelemaal NIKS!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze hadden het dus moeten zijn, handig die rode hakken, valt peu's bloed niet zo op
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
OESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze hadden het dus moeten zijn, handig die rode hakken, valt peu's bloed niet zo op, die zijn echt super!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |