quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Echt he, ik ben al 10 jaar 26 en mijn vader doet alsof hij mijn baas is.
Ik ga zo een piercing zetten en hij verbiedt het me![]()
Laat me raden, in je tong of neus?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nah gewoon in mijn gezichtNiks onzedelijks aan dus
Toch een labret, darrrnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
foutttt..... onder mijn lipAls het kan teminste, zit heelveel littekenweefsel nl.
Tattoo-shop is tot 16 mei dicht wegens vakantiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toch een labret, darrrnHoe laat ga je?
Ja dat kon natuurlijk nu allemaal wel, nu je geen geld aan ijzer uitgegeven hadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tattoo-shop is tot 16 mei dicht wegens vakantieNiet dat ze dat even op de site zetten.
Andere tattoo-shop zet geen piercings.
Dus ik ben sieraadloos nog steeds
Al met al wel een productief middagje gehad met Milou: winkelen, terrasje zitten, weer winkelen en nog een keer terraszitten
Ik snap je vader wel hoor. Zonde van je gezicht zo'n ijzeren ring of staaf.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Echt he, ik ben al 10 jaar 26 en mijn vader doet alsof hij mijn baas is.
Ik ga zo een piercing zetten en hij verbiedt het me![]()
Ik liep er vrijdag langs, maar ik kon me inhoudenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand al los gegaan in de bewegingstuin op de plaats waar eerst de bieb stond?![]()
ik was niet in Delftquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat kon natuurlijk nu allemaal wel, nu je geen geld aan ijzer uitgegeven had
Ben je nog op het Bastiaansplein geweest? Wat een ding stond daar
Ohquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:56 schreef Bravebart het volgende:
Oh oh oh Sol, jij als CUL expertHoe maak ik een goeie aardappelgratin?
Want nu doe ik het met eieren, crème fraîche en kaas, maar dan gaat het ei dus stollen in de oven en wordt het een soort roerei
![]()
Ohquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]ik ben al tijden kookmoe
Maarruh ipv creme fraiche had ik room gebruikt. Maar dat heeft natuurlijk niks met je ei-probs te maken
Ziet er wel heel erg tof uit! Zag het gisteren ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik liep er vrijdag langs, maar ik kon me inhouden
hoe dat moet??? Telefoonkoken natuurlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OhKookmoe, pffff, hoe moet dat nou
Mja, ik dacht eerst maar ff recept volgen, voor ik ga experimenterenMaar idd, het eiprobleem blijft. Ik ga nog wel ff googelen
Ik kan het hebben heurquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:47 schreef mirelia het volgende:
[..]
Ik snap je vader wel hoor. Zonde van je gezicht zo'n ijzeren ring of staaf.
Manlief lijkt van de aardbodem verdwenen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hoe dat moet??? Telefoonkoken natuurlijkEn diepvries-pizza's
Heb btw net wel echt gekookt, kind moet ook eten natuurlijk![]()
Manlief lijkt van de aardbodem verdwenen. Lekker rustig![]()
Hij is vanochtend om 9 uur weggegaan en niet meer thuisgekomen. Lekker rustig dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Manlief lijkt van de aardbodem verdwenen?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vertellll. Nog steeds samen met sheonlydreams?
Hij is weggelopen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij is vanochtend om 9 uur weggegaan en niet meer thuisgekomen. Lekker rustig dus
Zo eerst de dame maar eens te bed doen en dan heb ik helemaal rust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |