foto in de klomp die op de markt staat? Foto van hét kogelgat? Foto waterspeeltuin? Foto porseleine fleschquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:31 schreef -R34 het volgende:
Ik organiseer een fotospel voor een groep van 40 man, verdeeld in teams.
Ik stuur ze met opdrachten in Delft, die ze moeten vastleggen op foto.
Enkele voorbeelden van de opdrachten:
- Op de grote markt in Delft een menselijke toren uitbeelden.
- Foto van keuken van een Delfts studentehuis
- Een teamlid gaat op foto met een trambestuurder
- Een teamlid gaat pootjebaden in een willekeurige Delftse gracht.
Verder kom ik niet! Weten jullie dingen die leuk zijn, en typisch voor Delft, om vast te leggen?
Dat heb ik blijkbaar gemist danquote:Op woensdag 8 juni 2011 03:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jij bent de roddeltjikkie van het delfttopic dus dan zou je het moeten weten
Gaat u schamen!quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fiets kopen van een zwerver? Willekeurige fiets meenemen van het station?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:31 schreef -R34 het volgende:
Ik organiseer een fotospel voor een groep van 40 man, verdeeld in teams.
Ik stuur ze met opdrachten in Delft, die ze moeten vastleggen op foto.
Enkele voorbeelden van de opdrachten:
- Op de grote markt in Delft een menselijke toren uitbeelden.
- Foto van keuken van een Delfts studentehuis
- Een teamlid gaat op foto met een trambestuurder
- Een teamlid gaat pootjebaden in een willekeurige Delftse gracht.
Verder kom ik niet! Weten jullie dingen die leuk zijn, en typisch voor Delft, om vast te leggen?
ohja kan iemand ajb een fiets voor me regelen/stelen of een zwerver vinden die gevonden fietsen verkoopt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:06 schreef Waffle het volgende:
[..]
Fiets kopen van een zwerver? Willekeurige fiets meenemen van het station?
Op de foto met het melkmeisje, maar het melkmeisje is weg!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:06 schreef Waffle het volgende:
[..]
Fiets kopen van een zwerver? Willekeurige fiets meenemen van het station?
Ja!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
vraag maar aan ien op msn. Of moet ik hier keihard mijn zonde opbiechten?
ik had heel even met een vriend van haar en die heb ik gekwetst. Lekker suf van mij. Ik kan mezelf nog steeds niet recht in de spiegel aankijken omdat ik een zo erg lief iemand pijn heb gedaan. Is ook niet echt mijn stijl. Het mooie is dat iens vriend er allang overheen is en ik mezelf een domme koe vind. Maar dan is daar ook een andere kant, ik ben echt heel erg gelukkig met mijn mannetje waar ik nu dus al bijna 4 jaar heb en ik op mijn 11/12de al stilletjes vlieft op wasquote:
Oooooh, die onder/boven/binnen/buiten buurman van Ienquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik had heel even met een vriend van haar en die heb ik gekwetst. Lekker suf van mij. Ik kan mezelf nog steeds niet recht in de spiegel aankijken omdat ik een zo erg lief iemand pijn heb gedaan. Is ook niet echt mijn stijl. Het mooie is dat iens vriend er allang overheen is en ik mezelf een domme koe vind. Maar dan is daar ook een andere kant, ik ben echt heel erg gelukkig met mijn mannetje waar ik nu dus al bijna 4 jaar heb en ik op op 11/12de al stilletjes vlieft op was
De oude kerk staat schever dan die van pisa toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:55 schreef -R34 het volgende:
Thnx voor jullie tips. Er zitten aantal goeie tussen..
Mijn lijst tot nu toe:
6. Twee teamleden laten een groot voorwerp op afstand klein lijken door er een interactie mee te creëren (zoals die gasten die duwden tegen de toren van Pisa)
Dat is zeker een idee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De oude kerk staat schever dan die van pisa toch?
waarom heeft fok geen vind ik leuk knopquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De oude kerk staat schever dan die van pisa toch?
Omdat er geen leuke dingen op FOK! worden gepost?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
waarom heeft fok geen vind ik leuk knop
je zat op de eerste rijquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooooh, die onder/boven/binnen/buiten buurman van IenJa, uuh, dat ging allemaal zo hard opeens, wij mannen volgen dat niet hoor
kom eens buiten dit topic. Ahwell ik ga even soap kijken en taart etenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat er geen leuke dingen op FOK! worden gepost?
Ien heeft hier al tijden niet gepost, dus heul nietquote:
Ik heb nog een bijna nieuwe damesfiets staan (alleen kettting is eraf en ik heb geen zin om te repareren) die mag voor 50 euro weg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ohja kan iemand ajb een fiets voor me regelen/stelen of een zwerver vinden die gevonden fietsen verkoopt?
deal! Als iemand misschien zo lief wil zijn om de ketting goed te doen. Ben zelf niet echt handig ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:29 schreef mirelia het volgende:
[..]
Ik heb nog een bijna nieuwe damesfiets staan (alleen kettting is eraf en ik heb geen zin om te repareren) die mag voor 50 euro weg.
Er is misschien 10 keer op gefietst. mijn vrouw kan niet overweg met handrem en versnellingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |