Iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:54 schreef TheAgent het volgende:
Misleidende TT: de naam noemen van de persoon in kwestie doet afbreuk aan diens mysterieuze karakter.
je bent altijd welkom hier waar je ook woont, jeweettog, vast onderdeel van het meubilair enzoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik weiger al helemaal Delft-af te zijn, dus derhalve TVP.
Ik moet m'n LARPer nog terugmailenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik weiger al helemaal Delft-af te zijn, dus derhalve TVP.
Daarom kom ik ook gewoon weer terug. Over 2 weken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
je bent altijd welkom hier waar je ook woont, jeweettog, vast onderdeel van het meubilair enzo
kom je hier weer wonen dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom kom ik ook gewoon weer terug. Over 2 weken. [ afbeelding ].
Op de Van Hasseltlaan!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
kom je hier weer wonen dan?
goed geregeld danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn broer gaat ineens samenwonen, ik neem de kamer van zijn chick over.
je hebt helemaal gelijk...dit wil en kan ik niet begrijpenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Larpen wil je helemaal niet begrijpen joh
Maargoed, mocht je het toch willen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Live_Action_Role_Playing_Game
Dan word je bijna een buurman van me. ruim gezien danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn broer gaat ineens samenwonen, ik neem de kamer van zijn chick over.
quote:
quote:
ohkut is dat vannacht, tnx voor de reminderquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zet je klok vast terug, dan is het al zo ver!
Heen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zet je klok vast terug, dan is het al zo ver!
Jajajajaja. Kopspijkers all over again!quote:
Ja, nou ben ik het weer kwijt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajajajaja. Kopspijkers all over again!
Heel goed knulquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens zat ik wel goed met "dan is het al zo ver".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker rellen!quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Nog 20 minuten![]()
![]()
En danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
goede 1 april grapquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Want vandaag, is het mííííjjjjjn Delft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |