Jep (: Hopen dan maar, ik ga naar die in de stad, want hij fietst altijd richting de stad, dus hij zou daar ergens wel wonen. Ik zag hem ook een keer gewoon wat te eten op de fiets afhalen bij de Mac in de stad, als hij ver zou wonen zou hij dat niet doen, want dan zou het koud worden op de iets.quote:
Hij zit op dezelfde school, kom hem vast wel vaker tegen hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In de geschetste voorbeeldsituatie zou TS iets met jou willen. Als jij als kerel in deze situatie 'Nee' zou zeggen, dan ben jij geen vent. Dan ben je een excuus voor een kerel, een gedrocht, een knuppelkneus.
TS, het is het beste als je langs gaat, dat is het duidelijkste. Het beste alternatief is een mailtje/berichtje. Wachten op de mogelijkheid dat je hem ziet en de mogelijkheid dat je hem kunt/zult/durft te vragen/krijgt te zien is vrij dom.
jup, en dus niet andersom zoals je net beweerde.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In de geschetste voorbeeldsituatie zou TS iets met jou willen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:22 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Jep (: Hopen dan maar, ik ga naar die in de stad, want hij fietst altijd richting de stad, dus hij zou daar ergens wel wonen. Ik zag hem ook een keer gewoon wat te eten op de fiets afhalen bij de Mac in de stad, als hij ver zou wonen zou hij dat niet doen, want dan zou het koud worden op de iets.
Hihi, dan vind je mij helemaal verschrikkelijk. Wat ik het liefst doe (als avond eten) is een emmer met Hot Wings halen bij de KFC en dan rond 8 uur s'avonds Hot wings eten in een trainingsbroek met een actie film op :"Dquote:
Jullie zouden allebei iets met elkaar willen bedoel ik. Lees dat dan ook in mijn post.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:25 schreef gamezz het volgende:
[..]
jup, en dus niet andersom zoals je net beweerde.
En het dan aanpakken zoals je eerder schreef.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:23 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Hij zit op dezelfde school, kom hem vast wel vaker tegen hoor.
Maar daar kan ze niet vanuit gaan. Daardoor niet relevant voor dit topic.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jullie zouden allebei iets met elkaar willen bedoel ik. Lees dat dan ook in mijn post.
Dat klinkt dan weer wel goed...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:40 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Hihi, dan vind je mij helemaal verschrikkelijk. Wat ik het liefst doe (als avond eten) is een emmer met Hot Wings halen bij de KFC en dan rond 8 uur s'avonds Hot wings eten in een trainingsbroek met een actie film op :"D
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:46 schreef gamezz het volgende:
[..]
Maar daar kan ze niet vanuit gaan. Daardoor niet relevant voor dit topic.
Sammedommekutkneuzenhaat. Daarom is het ook een stel-dat-situatie. Je hebt echt het geheugen van een driekwartslulletje, eh?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:46 schreef gamezz het volgende:
[..]
Maar daar kan ze niet vanuit gaan. Daardoor niet relevant voor dit topic.
Burger Kingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:48 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer wel goed...![]()
maar ik vind de KFC en BK veel lekkerder dan de Mac. Kleffe broodjes met neppe shit daar
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sammedommekutkneuzenhaat.
Niet zinvol voor dit topic, de vergelijking moet wel kloppen anders heb je er nog niks aan. Het niet kunnen hebben dat je gefaald hebtquote:Daarom is het ook een stel-dat-situatie.
KFC is voor negers.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:40 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Hihi, dan vind je mij helemaal verschrikkelijk. Wat ik het liefst doe (als avond eten) is een emmer met Hot Wings halen bij de KFC en dan rond 8 uur s'avonds Hot wings eten in een trainingsbroek met een actie film op :"D
Opbokken. Die colonel mc tucky burger(ofso) is gewoon een stukje hemelquote:
Ik heb NOOIT gezegd, dat ik contact wil leggen door de hele tijd Hoi te zeggen. Ik wil juist gelijk een heel gesprek, dat is beter. Volgens mij ben je een beetje in de war :'Dquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
TS, niet wijfelen, niet twijfelen, niet piekeren. Wat je ook gaat kiezen, doe het zo snel mogelijk, in plaats van het voor je uit blijven schuiven. Wil je echt op school regelen, je doet maar. Maar niet door elke keer 'Hoi' te zeggen, maar door serieus op hem af te stappen en op de man af af te spreken.
niet zo gemeen doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:06 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Opbokken. Die colonel mc tucky burger(ofso) is gewoon een stukje hemel
Dit dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:08 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Ik heb NOOIT gezegd, dat ik contact wil leggen door de hele tijd Hoi te zeggen. Ik wil juist gelijk een heel gesprek, dat is beter. Volgens mij ben je een beetje in de war :'D
Ik ben een meisjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kutjeskanker, jullie hebben gelijk! Mi scusi! Mi scusi!
Mijn punt blijft. Wees een vent en neem meteen contact op, wacht er niet mee. Lafaards, hiero.
Gefrustreerd jongen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kutjeskanker, jullie hebben gelijk! Mi scusi! Mi scusi!
Mijn punt blijft. Wees een vent en neem meteen contact op, wacht er niet mee. Lafaards, hiero.
De FUCK. Wat de FUCK? Ik wil niet veel zeggen, maar je reacties tot nog toe vertellen me dat juist jij iets te verwerken hebt.quote:
Tof voor je, meid. Ik ben blij voor je. Dit had ik echt nog niet door. Het alternatief was dat ik je 'feministisch-lesbisch-zelfverzekerde vrouw met pittig, kort kapsel' had genoemd.quote:
Dit ga je niet menen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De FUCK. Wat de FUCK? Ik wil niet veel zeggen, maar je reacties tot nog toe vertellen me dat juist jij iets te verwerken hebt.
Ik ben volwassen genoeg om mijn ongelijk toe te geven. Jij daarentegen zet meteen de focus op negatieve aspecten en negeert juist dat.
En volgens je profiel ben ik toch wel een aantal jaartjes ouder dan jij, snertjoch.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:29 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen.Jij bent juist teveel overtuigd van je eigen gelijk. En als je je zin niet krijgt, steeds maar weer op de man spelen. Aan je taalgebruik en gescheld is ook wel te zien dat je je frustratie kwijt moet. Volwassenheid is bij jou ver te zoeken
Overigens is dit PUB, en dus blijkbaar niet jouw doelgroep, ouwe lul.
Ga toch weg man, niemand vind je leuk.
Anyhow, bedankt voor je hulp.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
4-0!!
Gamezz, uit de grond van mijn hart: je bent een prachtkerel!
Ik vergeef je alle domme dingen die je tot nu zei!
Kuyt (l)
morgen post ik weer inhoudelijk, straks ben ik te kankerlam
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
4-0!!
Gamezz, uit de grond van mijn hart: je bent een prachtkerel!
Ik vergeef je alle domme dingen die je tot nu zei!
Kuyt (l)
morgen post ik weer inhoudelijk, straks ben ik te kankerlam
trouwen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:07 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Anyhow, bedankt voor je hulp.
Ik waardeer het wel, ondanks dat we je afkraken
Doe even normaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doe even normaal.Niet zeuren in het oostblok trouwen ze al op 10 en 11 jarige leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2+2=5 met heel erg grote waardes van 2
Blijf Godverdomme van me bier af vuile kuthoer BAM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |