abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94535191
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:03 schreef fs180 het volgende:

[..]

Open een topic
Was er al.
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:08:44 #102
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_94535254
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:56 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ja, ik had een maand met haar en toen ging het uit. Maar een slet is het wel, ze ging vreemd met een jongen waar ik al niet zulke goede gevoelens bij had.
Helaas fiets ik af en toe in de week dezelfde weg als haar en soms kom ik haar dan tegen. Dan krijgt ze van mij een vinger, als je vreemd gaat ben je gewoon niets meer. :{w
Zulke dingen kan ik echt boos worden, nu ook al aan alleen de gedachten. Dat ik er niet alleen mijn liefde mee kwijt ben geraakt maar ook mijn beste vriendin. Ik was echt close met haar en vertelde echt alles aan haar. Nu heb ik dat dus niet meer en dat doet best wel pijn. Nu vertel ik al die onzin aan willekeurige mensen die dit helemaal niet willen, daardoor ben ik ook weer mensen kwijt geraakt ;(
Sorry, emotionele bui nu :'(
Arme jij! Ik snap wel dat je boos bent als iemand vreemd gaat...

Sowieso mensen die vreemd gaan :') :') :')

Ik heb je topic gelezen trouwens...

Heb zelf ook ooit een topic over mijn probleem geopend, maar ik geef even geen link, er zijn best veel mensen nu op fok! die ik ken en kunnen raden over wie het ging ;) als je toch wilt weten DM/PM dan :P
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_94535464
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:08 schreef trolololo het volgende:

[..]

Heb zelf ook ooit een topic over mijn probleem geopend, maar ik geef even geen link, er zijn best veel mensen nu op fok! die ik ken en kunnen raden over wie het ging ;) als je toch wilt weten DM/PM dan :P
Inderdaad, ik kan echt niet begrijpen waarom je vreemd zou gaan. Maar ze is ook echt bewust vreemd gegaan, man oh man wat heb ik een hekel aan haar nu :N
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:14:01 #104
320438 JApieman
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:08 schreef trolololo het volgende:

[..]

Ze kunnen ook gewoon kijken naar welke topics jij gestart hebt he. :P
¯_(ツ)_/¯
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:14:27 #105
297583 trolololo
pi_94535514
quote:
99s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef JApieman het volgende:

[..]

Ze kunnen ook gewoon kijken naar welke topics jij gestart hebt he. :P
Als je dat gaat zoeken :') :') :') :') :') :')
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:15:01 #106
320438 JApieman
13s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef trolololo het volgende:

[..]

Als je dat gaat zoeken :') :') :') :') :') :')
Als ze het echt willen weten kost het ze dan hoogstens een paar minuten. ;)
¯_(ツ)_/¯
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:15:37 #107
297583 trolololo
pi_94535575
quote:
99s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:15 schreef JApieman het volgende:

[..]

Als ze het echt willen weten kost het ze dan hoogstens een paar minuten. ;)
Zo FOK!kundig zijn ze niet.
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:16:08 #108
320438 JApieman
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:15 schreef trolololo het volgende:

[..]

Zo FOK!kundig zijn ze niet.
Oke. 14.gif
¯_(ツ)_/¯
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:18:38 #109
297583 trolololo
pi_94535719
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef JApieman het volgende:

[..]

Oke. [ afbeelding ]
En ik heb het met een ander account gestart ook nog geloof ik :')
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:19:54 #110
320438 JApieman
14s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef trolololo het volgende:

[..]

En ik heb het met een ander account gestart ook nog geloof ik :')
Ik kijk wel even of ik hem kan vinden, dan DM ik je wel. :')

Volgens mij heb ik hem al. :')
¯_(ツ)_/¯
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:20:40 #111
297583 trolololo
pi_94535789
quote:
99s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:19 schreef JApieman het volgende:

[..]

Ik kijk wel even of ik hem kan vinden, dan DM ik je wel. :')
Ik heb hem al gevonden... Met een kloon :') :6
pi_94539223
Tering zeg, flikker op met jullie topickaperij hier, sletfascisten!

Enne, uhm, TS, jij bent volgens je foto in dat topic voor onzekere mensen goed te doen, dus een kerel die nee tegen je zegt is gewoon een fascisthomo.
En homo's zijn toch niet in je geïnteresseerd. Gewoon proberen dus!

Verliezen kun je haast niet!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 24 maart 2011 @ 05:54:47 #113
297583 trolololo
pi_94542329
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Enne, uhm, TS, jij bent volgens je foto in dat topic voor onzekere mensen goed te doen, dus een kerel die nee tegen je zegt is gewoon een fascisthomo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^ _O_
pi_94542547
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tering zeg, flikker op met jullie topickaperij hier, sletfascisten!

SPOILER
Ik spam altijd heel dat topic vol, omdat ik iedere week wel van profiel foto verander. Nu weer een nieuwe :D Maar ik vind uiterlijk ook niet meer het belangrijkste, kijk hij moet niet kapot lelijk zijn, als die jongen niet aardig blijkt te zijn knap ik ook gelijk af. Maar het is een hele verlegen jongen en die zijn meestal wel aardig beter dan zo'n popiejopie met een grote mond.

Whaha, je hebt me door :@
Héél stiekem ben ik lelijk van binnen.
  donderdag 24 maart 2011 @ 07:25:34 #115
297583 trolololo
pi_94542622
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 07:12 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Ik spam altijd heel dat topic vol, omdat ik iedere week wel van profiel foto verander. Nu weer een nieuwe :D Maar ik vind uiterlijk ook niet meer het belangrijkste, kijk hij moet niet kapot lelijk zijn, als die jongen niet aardig blijkt te zijn knap ik ook gelijk af. Maar het is een hele verlegen jongen en die zijn meestal wel aardig beter dan zo'n popiejopie met een grote mond.

Whaha, je hebt me door :@
Nou het moeilijke aan verlegen (in mijn geval: meisjes) mensen is dat ze meestal niet erg op zoek zijn naar een vriend(in), en dat kan echt heel irritant zijn, ik val meestal op meisjes die nog nooit iemand hebben leuk gevonden |:( en dan zit je al snel in de friendzone... ;(
pi_94542671
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 07:25 schreef trolololo het volgende:

[..]

Nou het moeilijke aan verlegen (in mijn geval: meisjes) mensen is dat ze meestal niet erg op zoek zijn naar een vriend(in), en dat kan echt heel irritant zijn, ik val meestal op meisjes die nog nooit iemand hebben leuk gevonden |:( en dan zit je al snel in de friendzone... ;(
Hij maakt wel oogcontact met me.. (:
pi_94542694
Oeeeeh! Aaaaaaaah! Oogcontact! Oogcontact! OooeeeeehhhhH!
Hij wil met je! Vast en zeker! Jullie hadden tenslotte oogcontact!
Viel je flauw?

SPOILER
pi_94542760
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 07:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Viel je flauw?

SPOILER
Nee, daarmee wilde ik duidelijk maken dat er wel een kans is dat hij me ziet zitten, :{
  donderdag 24 maart 2011 @ 07:47:20 #119
297583 trolololo
pi_94542766
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 07:34 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Hij maakt wel oogcontact met me.. (:
Ik kan met mijn ogen ook niet van een meisje afblijven, alleen ik kijk best veel naar haar en ik heb niet heel vaak oogcontact :')

Maar ken je hem persoonlijk goed? Of meer van gezicht enzo?

Anders moet je proberen met hem af te spreken.
pi_94542841
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 07:47 schreef trolololo het volgende:

[..]

Ik kan met mijn ogen ook niet van een meisje afblijven, alleen ik kijk best veel naar haar en ik heb niet heel vaak oogcontact :')

Maar ken je hem persoonlijk goed? Of meer van gezicht enzo?

Anders moet je proberen met hem af te spreken.
Ik ken hem dus gewoon niet, alleen via Facebook en ja een beetje van gezicht, ;( :@
  donderdag 24 maart 2011 @ 08:16:26 #121
297583 trolololo
pi_94543063
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 07:55 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Ik ken hem dus gewoon niet, alleen via Facebook en ja een beetje van gezicht, ;( :@
Moeilijk moeilijk...

Ik vond vorig jaar een meisje leuk, toen heb ik een bloemetje met 'I love you' in haar kluis gedaan... (sleutel van conciërge geleend) maar het was heel moeilijk om daarna uit te leggen dat het van mij was :') maar toch gedaan en ze vond me leuk! (5 maanden met haar gehad)
pi_94546954
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 07:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Viel je flauw?

SPOILER
Ga dan gewoon weg als je niet wilt helpen :{
pi_94548993
mensen hier blijven helpen maar uiteindelijk gebeurt er toch weer niets,en deleten ze hun hele geschiedenis in dit topic. ik zou zeggen ga er gewoon voor wat heb kan je nu verliezen,maar daar doe je toch niets mee

stomme pub topics ;(
pi_94550409
UPDATE: Ik ga er zeker voor, vandaag zag ik hem, maar hij had haast want hij was te laat voor zijn proefwerk, dus hij liep ongelofelijk snel (ik ben er dus niet achter aan gerend) :'D Ik ben later dus wel terug in de school gegaan (want ik was onderweg om weg te gaan) en heb daar een rondje gelopen om te kijken of hij niet gewoon te vroeg was en achterlijk snel liep, maar ik zag hem nergens. :@

Het is nog niet zo lang uit met mijn ex, maar nu vinden mijn ex en een hele goede vriendin elkaar dus leuk. Ik had het uit gemaakt, omdat ik gewoon erg in de war was en we hadden steeds ruzie. Hij wou me nog terug, maar ik was gewoon in de war en ik heb nee gezegd, omdat ik hem geen valse hoop wou geven. :'( :'( We zitten in het zelfde vrienden groepje, nu moet ik mijn vriendin en mijn ex dus iedere dag samen close zien doen. Aarghh, ik voel me best wel bedrogen,

Nu is de drang helemaal sterk om me volledig op een andere jongen te gaan richten...
pi_94550473
good luck. *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')