Arme jij! Ik snap wel dat je boos bent als iemand vreemd gaat...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, ik had een maand met haar en toen ging het uit. Maar een slet is het wel, ze ging vreemd met een jongen waar ik al niet zulke goede gevoelens bij had.
Helaas fiets ik af en toe in de week dezelfde weg als haar en soms kom ik haar dan tegen. Dan krijgt ze van mij een vinger, als je vreemd gaat ben je gewoon niets meer.![]()
Zulke dingen kan ik echt boos worden, nu ook al aan alleen de gedachten. Dat ik er niet alleen mijn liefde mee kwijt ben geraakt maar ook mijn beste vriendin. Ik was echt close met haar en vertelde echt alles aan haar. Nu heb ik dat dus niet meer en dat doet best wel pijn. Nu vertel ik al die onzin aan willekeurige mensen die dit helemaal niet willen, daardoor ben ik ook weer mensen kwijt geraakt![]()
Sorry, emotionele bui nu
Inderdaad, ik kan echt niet begrijpen waarom je vreemd zou gaan. Maar ze is ook echt bewust vreemd gegaan, man oh man wat heb ik een hekel aan haar nuquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
Arme jij! Ik snap wel dat je boos bent als iemand vreemd gaat...
Sowieso mensen die vreemd gaan![]()
![]()
Ik heb je topic gelezen trouwens...
Heb zelf ook ooit een topic over mijn probleem geopend, maar ik geef even geen link, er zijn best veel mensen nu op fok! die ik ken en kunnen raden over wie het gingals je toch wilt weten DM/PM dan
Ze kunnen ook gewoon kijken naar welke topics jij gestart hebt he.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
Arme jij! Ik snap wel dat je boos bent als iemand vreemd gaat...
Sowieso mensen die vreemd gaan![]()
![]()
Ik heb je topic gelezen trouwens...
Heb zelf ook ooit een topic over mijn probleem geopend, maar ik geef even geen link, er zijn best veel mensen nu op fok! die ik ken en kunnen raden over wie het gingals je toch wilt weten DM/PM dan
Als je dat gaat zoekenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon kijken naar welke topics jij gestart hebt he.
Zo FOK!kundig zijn ze niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als ze het echt willen weten kost het ze dan hoogstens een paar minuten.
Ik kijk wel even of ik hem kan vinden, dan DM ik je wel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef trolololo het volgende:
[..]
En ik heb het met een ander account gestart ook nog geloof ik
Ik heb hem al gevonden... Met een kloonquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik kijk wel even of ik hem kan vinden, dan DM ik je wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Enne, uhm, TS, jij bent volgens je foto in dat topic voor onzekere mensen goed te doen, dus een kerel die nee tegen je zegt is gewoon een fascisthomo.
En homo's zijn toch niet in je geïnteresseerd. Gewoon proberen dus!
Verliezen kun je haast niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pedicabo ego vos et irrumabo.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tering zeg, flikker op met jullie topickaperij hier, sletfascisten!
Enne, uhm, TS, jij bent volgens je foto in dat topic voor onzekere mensen goed te doen, dus een kerel die nee tegen je zegt is gewoon een fascisthomo.
En homo's zijn toch niet in je geïnteresseerd. Gewoon proberen dus!
Verliezen kun je haast niet!Ik spam altijd heel dat topic vol, omdat ik iedere week wel van profiel foto verander. Nu weer een nieuweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vind uiterlijk ook niet meer het belangrijkste, kijk hij moet niet kapot lelijk zijn, als die jongen niet aardig blijkt te zijn knap ik ook gelijk af. Maar het is een hele verlegen jongen en die zijn meestal wel aardig beter dan zo'n popiejopie met een grote mond.
Whaha, je hebt me door
Héél stiekem ben ik lelijk van binnen.
Nou het moeilijke aan verlegen (in mijn geval: meisjes) mensen is dat ze meestal niet erg op zoek zijn naar een vriend(in), en dat kan echt heel irritant zijn, ik val meestal op meisjes die nog nooit iemand hebben leuk gevondenquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:12 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Ik spam altijd heel dat topic vol, omdat ik iedere week wel van profiel foto verander. Nu weer een nieuweMaar ik vind uiterlijk ook niet meer het belangrijkste, kijk hij moet niet kapot lelijk zijn, als die jongen niet aardig blijkt te zijn knap ik ook gelijk af. Maar het is een hele verlegen jongen en die zijn meestal wel aardig beter dan zo'n popiejopie met een grote mond.
Whaha, je hebt me door
Hij maakt wel oogcontact met me.. (:quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:25 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nou het moeilijke aan verlegen (in mijn geval: meisjes) mensen is dat ze meestal niet erg op zoek zijn naar een vriend(in), en dat kan echt heel irritant zijn, ik val meestal op meisjes die nog nooit iemand hebben leuk gevondenen dan zit je al snel in de friendzone...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oeeeeh! Aaaaaaaah! Oogcontact! Oogcontact! OooeeeeehhhhH!
Hij wil met je! Vast en zeker! Jullie hadden tenslotte oogcontact!
Viel je flauw?Nee, daarmee wilde ik duidelijk maken dat er wel een kans is dat hij me ziet zitten,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Héél stiekem ben ik lelijk van binnen.
Ik kan met mijn ogen ook niet van een meisje afblijven, alleen ik kijk best veel naar haar en ik heb niet heel vaak oogcontactquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:34 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Hij maakt wel oogcontact met me.. (:
Ik ken hem dus gewoon niet, alleen via Facebook en ja een beetje van gezicht,quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:47 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik kan met mijn ogen ook niet van een meisje afblijven, alleen ik kijk best veel naar haar en ik heb niet heel vaak oogcontact
Maar ken je hem persoonlijk goed? Of meer van gezicht enzo?
Anders moet je proberen met hem af te spreken.
Moeilijk moeilijk...quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:55 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Ik ken hem dus gewoon niet, alleen via Facebook en ja een beetje van gezicht,![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oeeeeh! Aaaaaaaah! Oogcontact! Oogcontact! OooeeeeehhhhH!
Hij wil met je! Vast en zeker! Jullie hadden tenslotte oogcontact!
Viel je flauw?Ga dan gewoon weg als je niet wilt helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |