abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94524060
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef Dimens het volgende:

[..]

Zorg dat je in zo'n soort situatie terecht komt en dan ook echt een gesprek beginnen. Niet te lang wachten en gewoon doen ^O^
In zo'n situatie komen is dus moeilijk :'D
Héél stiekem ben ik lelijk van binnen.
pi_94524366
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 19:51 schreef Untiteld het volgende:

[..]

In zo'n situatie komen is dus moeilijk :'D
Het is best makkelijk om bij dezelfde bushalte te komen staan zonder dat je eigenlijk met de bus moet. Zorg dat je weet welke tijd hij de bus moet hebben en neem diezelfde bus en stap een paar haltes verder uit. In de bus kun je mooi een gesprek beginnen, je weet zijn naam dus vraag gewoon zoiets als "jij bent toch [insert naam] van school?". Hij zal natuurlijk ja zeggen, en daar heb je hem al een beetje. Stel hem zo nog twee of 3 vragen waar hij wel ja op moet zeggen, zo krijg je hem in een ja ritme.
Na een leuk gesprek te hebben gehad vraag je of hij misschien iets met je wilt doen en omdat jij hem in dit ja ritme hebt gebracht is de kans groter dat hij weer ja zal zeggen.
Moet lukken lijkt mij? ^O^
pi_94524595
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef Dimens het volgende:

[..]

Het is best makkelijk om bij dezelfde bushalte te komen staan zonder dat je eigenlijk met de bus moet. Zorg dat je weet welke tijd hij de bus moet hebben en neem diezelfde bus en stap een paar haltes verder uit. In de bus kun je mooi een gesprek beginnen, je weet zijn naam dus vraag gewoon zoiets als "jij bent toch [insert naam] van school?". Hij zal natuurlijk ja zeggen, en daar heb je hem al een beetje. Stel hem zo nog twee of 3 vragen waar hij wel ja op moet zeggen, zo krijg je hem in een ja ritme.
Na een leuk gesprek te hebben gehad vraag je of hij misschien iets met je wilt doen en omdat jij hem in dit ja ritme hebt gebracht is de kans groter dat hij weer ja zal zeggen.
Hij gaat dus niet met de bus, maar hij fietst. Gezonde jongen (:
pi_94524686
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef Dimens het volgende:

[..]

Je kan het beter iets anders aanpakken. Een 'ja-ritme' is not done, veel te kortaf. Je moet juist open vragen stellen. (waar je niet alleen met ja/nee op kunt antwoorden). Zo dwing je hem meer te vertellen. Dan geef je hem meer gelegenheid om te praten en heb je dus een grotere kans op een leuk gesprek.
pi_94524861
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Hij gaat dus niet met de bus, maar hij fietst. Gezonde jongen (:
Er zijn toch wel andere dingen waar je met hem mee kunt gaan zeg maar?
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:02 schreef gamezz het volgende:

[..]

Je kan het beter iets anders aanpakken. Een 'ja-ritme' is not done, veel te kortaf. Je moet juist open vragen stellen. (waar je niet alleen met ja/nee op kunt antwoorden). Zo dwing je hem meer te vertellen. Dan geef je hem meer gelegenheid om te praten en heb je dus een grotere kans op een leuk gesprek.
Niet mee eens, een gesprek beginnen met drie of vier keer ja zeggen is juist goed. Daarna een goed gesprek met veel open vragen en zo. Niets zo positief als het woord ja ^O^
pi_94524949
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:06 schreef Dimens het volgende:

Er zijn toch wel andere dingen waar je met hem mee kunt gaan zeg maar?

Ik weet toch niet wanneer en waar hij de bus neemt? :'D
pi_94524991
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:07 schreef Untiteld het volgende:

[..]

fiets met hem mee dan ;)
pi_94525030
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:07 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Je kan toch ook iets anders als de bus gebruiken, fiets je met hem mee richting zijn huis en zeg je dat je richting een vriendin gaat?
Be creative ^O^
  woensdag 23 maart 2011 @ 20:09:03 #59
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_94525054
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:21 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Ja maar het was in een smal gangetje bij de kluisjes tussen de dringende bruggers, het had best gekunt, en van zo dichtbij had ik gewoon even de neiging om hem aan te raken :'D
Ik vind 'hoi' zeggen tegen een persoon die je niet echt kent ook een beetje raar :@
Waarom doet mij dit denken aan de jaren op de middelbare school waar minderjarige meisje je niet aan durven te kijken en je stiekem aanbidden maar te verlegen zijn?
pi_94525108
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:09 schreef fs180 het volgende:

[..]

Waarom doet mij dit denken aan de jaren op de middelbare school waar minderjarige meisje je niet aan durven te kijken en je stiekem aanbidden maar te verlegen zijn?
TS is 15.
pi_94525154
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:06 schreef Dimens het volgende:
Niet mee eens, een gesprek beginnen met drie of vier keer ja zeggen is juist goed. Daarna een goed gesprek met veel open vragen en zo. Niets zo positief als het woord ja ^O^
3 of 4 keer zo'n vraag gaat awkward klinken...
één bevestigende vraag is wel genoeg.
pi_94525778
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 18:09 schreef Untiteld het volgende:
& Aaargghh, ik moet de hele tijd aan hem denken, terwijl ik hem geen eens ken ):
Ik zit in een zelfde situatie, verkapte tvp voor de tips. :7 (haar ipv hem :P )
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Enne, ga Atheneum doen. Ik heb Gymnasium gedaan, dat zuigt biggeballetjes. Je haalt dat gewoon niet zonder te leren.
Gelul! 8-)
  woensdag 23 maart 2011 @ 20:29:57 #63
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_94526204
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:10 schreef Dimens het volgende:

[..]

TS is 15.
Vooral als ze dan nog bij je vriendengroepje komen staan en daar blijven staan, niets zeggen of antwoorden, gewoon staan :') _____!
pi_94526370
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:22 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ik zit in een zelfde situatie, verkapte tvp voor de tips. :7 (haar ipv hem :P )

[..]

Gelul! 8-)
Als jij op haar afstapt stap ik op hem af, als we dan een blauwtje lopen kunnen we zeggen dat het een weddenschap was. (:
pi_94526399
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:33 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Als jij op haar afstapt stap ik op hem af, als we dan een blauwtje lopen kunnen we zeggen dat het een weddenschap was. (:
Of als het niet lukt neem je elkaar.

:')
pi_94526472
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:33 schreef Dimens het volgende:

[..]

Of als het niet lukt neem je elkaar.

:')
;(
pi_94526604
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:33 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Ik ga het sowieso doen, maar ik weet nog niet hoe. Net als jij moeite met een goed gespreksonderwerp te bedenken, openingszin, of iets dergelijks. En welk moment ik het moet doen etc.
pi_94526921
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:35 schreef Untiteld het volgende:

[..]

;(
Oke oke sporry het spijt me sorry ik zal niet meer zoon grapje maken echt waar sorry stoute ik en zo.
kan ik het goed maken? :*
pi_94527024
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:37 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ik ga het sowieso doen, maar ik weet nog niet hoe. Net als jij moeite met een goed gespreksonderwerp te bedenken, openingszin, of iets dergelijks. En welk moment ik het moet doen etc.
Wie het als eerst doet wint (:
pi_94527066
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef Dimens het volgende:

[..]

Oke oke sporry het spijt me sorry ik zal niet meer zoon grapje maken echt waar sorry stoute ik en zo.
kan ik het goed maken? :*
Geef de geniale oplossing waarmee ik me niet ongemakkelijk voel en ik zeker een date krijg O+
pi_94527375
Wil je een date *O*
Nu 2 voor de prijs van 1
pi_94527444
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:45 schreef Untiteld het volgende:

[..]

Geef de geniale oplossing waarmee ik me niet ongemakkelijk voel en ik zeker een date krijg O+
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:51 schreef PizzaPepperoni het volgende:
Wil je een date *O*
Alsjeblieft een date :*
Oplossingen komen bij mij gewoon aanwaaien, fantastisch.
pi_94527459
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:51 schreef PizzaPepperoni het volgende:
Wil je een date *O*
Oja, jij was die jongen he? Oke je naam als je dezelfde naam hebt ben ik blij :'D
Kan zomaar toeval zijn :') :') :7
pi_94527521
UPDATE: Aarghh, hij is gewoon al de hele tijd online op Facebook, ik wil 'hoi' zeggen, maar ik hou me in :'D
pi_94527792
untitled: Ja ik ben die jongen, zeg maar hoi en vraag me uit ;)
Nu 2 voor de prijs van 1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')