Als ze pics laat zien kunnen we oordelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef Dimens het volgende:
"Neuken?"
Als je lekker bent heb je meteen een vriendje en anders niet
Nee, hij heeft er zelf geen (en ook geen slechte replica), dus dan werkt het niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef gamezz het volgende:
Koop een Nickelson jas. Gegarandeerd succes.
Die reacties zijn we naderhand ook wel zat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef gamezz het volgende:
Koop een Nickelson jas. Gegarandeerd succes.
Vieze anti BreezaAAhh die je bent, JWZ nit MATTIE. Fckyou met je nikelson. ^%!%!!111!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Die reacties zijn we naderhand ook wel zat.
Welnee man, zo gaat dat. De key tot respect.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Die reacties zijn we naderhand ook wel zat.
Gewoon de eerstvolgende keer dat je hem ziet wel 'hoi' zeggen dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Nee, hij heeft er zelf geen (en ook geen slechte replica), dus dan werkt het niet.
Ik zou zowiezo nooit op iemand met een Nickelson jas kunnen vallen![]()
Ja maar het was in een smal gangetje bij de kluisjes tussen de dringende bruggers, het had best gekunt, en van zo dichtbij had ik gewoon even de neiging om hem aan te raken :'Dquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:18 schreef gamezz het volgende:
[..]
Gewoon de eerstvolgende keer dat je hem ziet wel 'hoi' zeggen dan.
Tegen hem aanlopen is zo wanhopig
Ik draag zelf een glimmende jas gapquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:13 schreef gamezz het volgende:
[..]
Welnee man, zo gaat dat. De key tot respect.
Jij woont zeker in een achterlijk boerendorpje?
Heb je dan niks om een praatje met hem te maken, waar jij hem van kent ofzo? Dan is het niet raar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:21 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Ja maar het was in een smal gangetje bij de kluisjes tussen de dringende bruggers, het had best gekunt, en van zo dichtbij had ik gewoon even de neiging om hem aan te raken :'D
Ik vind 'hoi' zeggen tegen een persoon die je niet echt kent ook een beetje raar
Ik kan begrijpen dat het bij jou makkelijk gaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:33 schreef xSummergirlx het volgende:
Tja, meestal als ik een kluisje in de buurt heb, pakken ze wel eens een boek voor me op of zo en dan gewoon gesprek aanknopen dit dat.
Het vergt moeite om een gespreksonderwerp te bedenken, niet om hoi te zeggenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef Baalhaar het volgende:
Het vergt ook zoveel lef om ''hoi'' te zeggen
Ik heb genoeg leuke meiden bij mijn kluisje, zeggen ook altijd hoi, even praten is altijd leuk
Sport, interesses, school, leraren, uitgaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Het vergt moeite om een gespreksonderwerp te bedenken, niet om hoi te zeggen
Het actuele nieuws, de onrust in het Midden-Oosten en het regime van Kolonel Khadaffi?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Het vergt moeite om een gespreksonderwerp te bedenken, niet om hoi te zeggen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:44 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Sport, interesses, school, leraren, uitgaan?
Maar ik kan er toch niet zo op aflopen: Hoi, vind jij die onrust in het Midden oosten ook zo kut?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het actuele nieuws, de onrust in het Midden-Oosten en het regime van Kolonel Khadaffi?
Maak het jezelf niet zo moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |