abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94476500
Geen issue topic :D

Just curious :P

Ik zat te geinen met me klasgenoot - waarmee ik zo en dan hele diepe gesprekken mee heb...

Ik zei dat iemand dacht dat ik hem leuk vond. Daarop reageerde hij met ''Moest je zeggen dat ik 1.70 ben''. Ik ben zelf 1.80, maar ik snap niet dat dat betekent betekent dat ik hem niet leuk kan vinden. Weer een keer zei ik voor de gein dat hij en ik nooit samen konden zijn. Toen zei hij weer: ''Ja, onze lengteverschil''. Een kwartier later zei hij dat alle meiden liever iemand willen die langer is.

Mijn vraag: Dekt hij zich in uit angst dat ik zijn lengte niet oké vind of heeft hij er zelf iets tegen? Hij vraagt geen eens maar vult het al zelf in voor mij.

Hij irriteerde zich namelijk een keer om mijn hakken en vond het super toen ik een keer ballerina's aan had. Hmmmm :D
pi_94476686
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:44 schreef nuaanmelden het volgende:
geinen met me klasgenoot
noemen ze dat zo tegenwoordig :@
pi_94476748
Als je naar ons context (nerd, stupid, etc plus andere emotieloze gesprekken jegens elkaar) kijkt heet het niet bepaald flirten. Vandaar :D

Maar... is mijn lengte nou een probleem? :P Ik wil het niet vragen haha. Anders ben ik een open boek. Het moet nog even spannend blijven hihi
pi_94476768
Het is waar dat vrouwen het belangrijk vinden dat de man langer is. Als jij dat raar vindt, ben je een prettige uitzondering.
The view from nowhere.
pi_94476783
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:44 schreef nuaanmelden het volgende:
''Ja, onze lengteverschil''.
Laat me raden, het is een modderwezen?
pi_94476799
Hij dekt zich in. Dat zal ik ook doen, als ik zo kort was. Dat kan toch niet hé, korter zijn dan je vriendin. Hoe kan je dan ooit de agressor zijn, als je wordt gedomineerd door een chick.

Het ziet er altijd wel adorabel uit, dat wel. Zo'n man(netje) dat zich lang moet maken om zijn vriendin te zoenen. Awh.
pi_94476819
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:50 schreef deelnemer het volgende:
Het is waar dat vrouwen het belangrijk vinden dat de man langer is. Als jij dat raar vindt, ben je een prettige uitzondering.
Jaaaaahaaaaaaa, dat van vrouwen begrijp ik wel. Ik was ook zo. Maar hij heeft een hele leuke persoonlijkheid waardoor ik zoiets heb van why the fuuuuck not?

Maar hebben MANNEN iets tegen 10 cm langere vrouwen?
pi_94476848
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef useraccount het volgende:
Hij dekt zich in. Dat zal ik ook doen, als ik zo kort was. Dat kan toch niet hé, korter zijn dan je vriendin. Hoe kan je dan ooit de agressor zijn, als je wordt gedomineerd door een chick.

Het ziet er altijd wel adorabel uit, dat wel. Zo'n man(netje) dat zich lang moet maken om zijn vriendin te zoenen. Awh.
Hmmmmmmm??? Maar hij zou het wel willen denk je? Angst om afgewezen te worden?
pi_94476927
Hangt van de man af, lijkt mij. Echter denk ik dat het merendeel van de mannen er geen probleem mee heeft - mits hij het meisje natuurlijk knap, en/of interessant vindt.

Het is meer een sociale barrière, hoe triest dat ook klinkt.
pi_94476947
Als hij echt "onze lengteverschil" zei, zou ik gauw iemand zoeken die wél Nederlands kan...
pi_94476998
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef nuaanmelden het volgende:

Staat wel voor schut voor een gozer als zijn chickie een kop groter is. Ideaal is dat de vent een halve kop langer dan zijn meisje is.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_94477073
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef useraccount het volgende:
Hangt van de man af, lijkt mij. Echter denk ik dat het merendeel van de mannen er geen probleem mee heeft - mits hij het meisje natuurlijk knap, en/of interessant vindt.

Het is meer een sociale barrière, hoe triest dat ook klinkt.
Hmmmmm :D Dan is hij gewoon bang van wat ik vind. Want hij vult al in wat ik zou willen. Ik begrijp het ook wel, want ik had ook criteria.. maar dat is een beetje veranderd.

Sociale barierre? Leg me dit uit? Hij is iemand die sterk in zijn schoenen staat en niet veel aantrekt van wat anderen vinden. Geen macho iig. Zal hij er een lak aan hebben denk je?

I don't want to ask. Ik wil in het openbaar mijn mening erover geven waar hij bij is :D
pi_94477093
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:55 schreef skudkind het volgende:

[..]

Staat wel voor schut voor een gozer als zijn chickie een kop groter is. Ideaal is dat de vent een halve kop langer dan zijn meisje is.
10 cm is geen kop! Halve kop :D
pi_94477108
Who cares dude, ik heb ook genoeg vrouwen gehad die langer waren. Al is dat met mijn 173 niet heel moeilijk :P
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:01:00 #15
333374 Lithia
Too serious
pi_94477236
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:57 schreef nuaanmelden het volgende:

[..]

10 cm is geen kop! Halve kop :D
Hoe groot is jouw kop dan?
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_94477274
20 cm :D
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:02:03 #17
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94477281
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef nuaanmelden het volgende:

[..]

Jaaaaahaaaaaaa, dat van vrouwen begrijp ik wel. Ik was ook zo. Maar hij heeft een hele leuke persoonlijkheid waardoor ik zoiets heb van why the fuuuuck not?

Ik heb ook een voorkeur voor vrouwen die kleiner zijn dan mezelf. Kleine handen en dunne vingertjes. Zo fragiel en allemaal. Ja dat maakt haar dan zo schattig. Maar ik wil je niet ontmoedigen.
The view from nowhere.
pi_94477290
Lijkt me normaal voor een 1.80lengte
pi_94477316
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:02 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik heb ook een voorkeur voor vrouwen die kleiner zijn dan mezelf. Kleine handen en dunne vingertjes. Zo fragiel en allemaal. Ja dat maakt haar dan zo schattig. Maar ik wil je niet ontmoedigen.
Thanks hehe. Oke, kans zit er dus in dat hij het écht niet wilt. Okeeeeeeeeeeeeee. Jammer :P Ik stond er iig open voor :P
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:05:47 #20
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94477451
Ik hoef zelf geen langere vrouw, maar ik ben zelf 1,90m. Ben er slechts een paar tegengekomen in m'n leven en ik vond ze maar eng.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:06:34 #21
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_94477479
het zijn meestal de vrouwen die er een probleem mee hebben.

En hoe oud ben je? Je klinkt als een giegelwijf. Loop naar 'm toe, vraag: "Hey, wil je met me daten, want ik vind je wel leuk?" en hoor het antwoord aan. Scheelt je een hoop zinloze conclusies trekken op een forum waar het gemiddelde IQ lager is dan het opkomstpercentage van de landelijke verkiezingen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_94477493
Kan me voorstellen :D Maar 180 en 170 valt toch wel mee :@
  dinsdag 22 maart 2011 @ 19:07:52 #23
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94477542
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:02 schreef nuaanmelden het volgende:

[..]

Thanks hehe. Oke, kans zit er dus in dat hij het écht niet wilt. Okeeeeeeeeeeeeee. Jammer :P Ik stond er iig open voor :P
De liefde gaat natuurlijk voor. Als je het al uitsluit op grond van zo'n akkefietje stelt het niets voor. En echte verliefdheid maakt blind. Dus alles kan. Ik vind dus dat jij gelijk hoort te krijgen.
The view from nowhere.
pi_94477589
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef nuaanmelden het volgende:
Kan me voorstellen :D Maar 180 en 170 valt toch wel mee :@
Leen schoenen met een paar flinke hakken aan hem uit. Dan valt het wel mee inderdaad :)
X
pi_94477612
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef twiFight het volgende:
het zijn meestal de vrouwen die er een probleem mee hebben.

En hoe oud ben je? Je klinkt als een giegelwijf. Loop naar 'm toe, vraag: "Hey, wil je met me daten, want ik vind je wel leuk?" en hoor het antwoord aan. Scheelt je een hoop zinloze conclusies trekken op een forum waar het gemiddelde IQ lager is dan het opkomstpercentage van de landelijke verkiezingen.
Ik zie en spreek hem elke dag, dus vragen voor een date is niet nodig. Ik zei laatst ''Hey, kom laten we naar Scheveningen gaan'' en hij kwam mee. Maar toen we het over een ''ons'' hadden sloot hij de mogelijkheid af met lengteverschil. Maar later zei hij dat meeste vrouwen langere mannen willen. Misschien wou hij dat ik zou zeggen dat ik er niets tegen had. Maar ik voelde me een beetje onzekertjes, omdat ik er vanuit ging dat HIJ niet zou willen :D Dus liet ik het zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')