Jaaaaahaaaaaaa, dat van vrouwen begrijp ik wel. Ik was ook zo. Maar hij heeft een hele leuke persoonlijkheid waardoor ik zoiets heb van why the fuuuuck not?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:50 schreef deelnemer het volgende:
Het is waar dat vrouwen het belangrijk vinden dat de man langer is. Als jij dat raar vindt, ben je een prettige uitzondering.
Hmmmmmmm??? Maar hij zou het wel willen denk je? Angst om afgewezen te worden?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef useraccount het volgende:
Hij dekt zich in. Dat zal ik ook doen, als ik zo kort was. Dat kan toch niet hé, korter zijn dan je vriendin. Hoe kan je dan ooit de agressor zijn, als je wordt gedomineerd door een chick.
Het ziet er altijd wel adorabel uit, dat wel. Zo'n man(netje) dat zich lang moet maken om zijn vriendin te zoenen. Awh.
Staat wel voor schut voor een gozer als zijn chickie een kop groter is. Ideaal is dat de vent een halve kop langer dan zijn meisje is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef nuaanmelden het volgende:
Maar hebben MANNEN iets tegen 10 cm langere vrouwen?
Hmmmmmquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef useraccount het volgende:
Hangt van de man af, lijkt mij. Echter denk ik dat het merendeel van de mannen er geen probleem mee heeft - mits hij het meisje natuurlijk knap, en/of interessant vindt.
Het is meer een sociale barrière, hoe triest dat ook klinkt.
10 cm is geen kop! Halve kopquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:55 schreef skudkind het volgende:
[..]
Staat wel voor schut voor een gozer als zijn chickie een kop groter is. Ideaal is dat de vent een halve kop langer dan zijn meisje is.
Hoe groot is jouw kop dan?quote:
Ik heb ook een voorkeur voor vrouwen die kleiner zijn dan mezelf. Kleine handen en dunne vingertjes. Zo fragiel en allemaal. Ja dat maakt haar dan zo schattig. Maar ik wil je niet ontmoedigen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef nuaanmelden het volgende:
[..]
Jaaaaahaaaaaaa, dat van vrouwen begrijp ik wel. Ik was ook zo. Maar hij heeft een hele leuke persoonlijkheid waardoor ik zoiets heb van why the fuuuuck not?
Maar hebben MANNEN iets tegen 10 cm langere vrouwen?
Thanks hehe. Oke, kans zit er dus in dat hij het écht niet wilt. Okeeeeeeeeeeeeee. Jammerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:02 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik heb ook een voorkeur voor vrouwen die kleiner zijn dan mezelf. Kleine handen en dunne vingertjes. Zo fragiel en allemaal. Ja dat maakt haar dan zo schattig. Maar ik wil je niet ontmoedigen.
De liefde gaat natuurlijk voor. Als je het al uitsluit op grond van zo'n akkefietje stelt het niets voor. En echte verliefdheid maakt blind. Dus alles kan. Ik vind dus dat jij gelijk hoort te krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:02 schreef nuaanmelden het volgende:
[..]
Thanks hehe. Oke, kans zit er dus in dat hij het écht niet wilt. Okeeeeeeeeeeeeee. JammerIk stond er iig open voor
Leen schoenen met een paar flinke hakken aan hem uit. Dan valt het wel mee inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef nuaanmelden het volgende:
Kan me voorstellenMaar 180 en 170 valt toch wel mee
Ik zie en spreek hem elke dag, dus vragen voor een date is niet nodig. Ik zei laatst ''Hey, kom laten we naar Scheveningen gaan'' en hij kwam mee. Maar toen we het over een ''ons'' hadden sloot hij de mogelijkheid af met lengteverschil. Maar later zei hij dat meeste vrouwen langere mannen willen. Misschien wou hij dat ik zou zeggen dat ik er niets tegen had. Maar ik voelde me een beetje onzekertjes, omdat ik er vanuit ging dat HIJ niet zou willenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef twiFight het volgende:
het zijn meestal de vrouwen die er een probleem mee hebben.
En hoe oud ben je? Je klinkt als een giegelwijf. Loop naar 'm toe, vraag: "Hey, wil je met me daten, want ik vind je wel leuk?" en hoor het antwoord aan. Scheelt je een hoop zinloze conclusies trekken op een forum waar het gemiddelde IQ lager is dan het opkomstpercentage van de landelijke verkiezingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |