Gelukkig niet weet niet of hij dan nu nog bij de levende wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tikte hij toevallig buiten een paar motoren om?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig niet weet niet of hij dan nu nog bij de levende was
Gewoon de grootste van die hells angels klappen dan druipen ze vast wel af.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig niet weet niet of hij dan nu nog bij de levende was
Kom maar en keer langs doen we daar en biertjequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Gewoon de grootste van die hells angels klappen dan druipen ze vast wel af.
Vrijwillig naar Limboland gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom maar en keer langs doen we daar en biertje
Waarom denk je dat ik weer wil verhuizen naar Amsterdamquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vrijwillig naar Limboland gaan.
Omdat je een kontenkruiper bent?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik weer wil verhuizen naar Amsterdam
Dat is ook niet alles.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik weer wil verhuizen naar Amsterdam
Misschien verzorgt pierre hem wel op zondag.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Je zou jezelf maar Bejaarde zonder Penis noemen
Of staat BzP daar niet voor?
Wat? Huh? Ik doe niks daar, ik ben verantwoordelijk voor het deurbeleid daar!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Misschien verzorgt pierre hem wel op zondag.
Ok "Stoma"quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:27 schreef KoningStoma het volgende:
![]()
Mensen die zichzelf voor lul zetten zonder dat ze het doorhebben.
Vervang marathon voor tac mask pro en je hebt nog een betere class. Zeker als je scavenger speelt gewoon iedere ruimte waar je in komt stuns gooien en dan heb je een gigantisch voordeel. Terwijl je met marathon alleen maar unlimited kan sprinten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:28 schreef Rijstkoker het volgende:
Speel net 1 potje met de setup van xJawz:
Commando met Extended Mags
Scavenger, Sleight of Hand en Marathon
Granaat, Concussion en Claymore
Blackbird, Chopper Gunner en Doggies.
31-1 op TDM
mensen die niet kunnen lezenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:14 schreef BzP het volgende:
Gadver..
Achja je zou jezelf maar Bozz_187 noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |