Snap niet dat jullie allemaal Homefront halen als je al vind dat er veel gecamped wordt in BO. In Homefront zit drie kwart van de mensen achterin de map te campen met een sniper tot ze genoeg punten hebben voor een heliquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee hoor, en lekker voor snipers danDie hebben altijd die retrieve dogtag perk nodig anders krijgen ze nooit killstreaks
hhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:05 schreef BzP het volgende:
[..]
Ah, ik hoorde dat het bij homefront er zo aan toe gaat..
Gewoon 10 of meer teams laten rage quitten. Die laatste gast van net was wel een echte baas met zijn 8-56 ofzoquote:
Ik denk dat het er wel meer waren jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon 10 of meer teams laten rage quitten. Die laatste gast van net was wel een echte baas met zijn 8-56 ofzo!
Mwah..quote:
Whehehe, ben je even op je plaats gezet, jongen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef BzP het volgende:
Ok, dan ben ik misschien verkeerd geinformeerd.
Maar bedankt voor het uitlachen en voor de gene die zei dat ik gay klonk
Maarja, kon het verwachten ben ook niet de liefste hier.
ik hoorde trouwens iemand hard lachen, die klonk pas zwaar gay.
Maar dat terzijde,
Stoma plays like a pussy.
sorry, needed to be said (K)
ik had de tranen in me ogen staan van het lachen shiiit that was the gayest voice everquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Whehehe, ben je even op je plaats gezet, jongen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik had de tranen in me ogen staan van het lachen shiiit that was the gayest voice ever
Ga je kale kanker moeder in een rolstoel vervelen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik had de tranen in me ogen staan van het lachen shiiit that was the gayest voice ever
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Ga je kale kanker moeder in een rolstoel vervelen...
Je had zelf een homo lach...
En ik op mn plaats gezet ?
Door een stel randomers die via een forum samen moeten spelen omdat ze zelf geen vrienden in RL hebben?
Laat mij maar niet lachen!
Waarom doe je dan zo je best om o zo stoer over te komen tegenover die mensen op dat forum die je niets interesseren?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Door een stel randomers die via een forum samen moeten spelen omdat ze zelf geen vrienden in RL hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Uquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef BzP het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:40 schreef Rossdale het volgende:
Oh en nog iets, ik ben BzP
Het is echt fucking stoer
om een enter tussen elke zin te posten
en zo veel mogelijk
scheldwoorden in een post te gebruiken
fucking bosmogeaul klapjosti knurfterige droeftoeter
enzo
oja je interesseert me helemaal niets!
random forumuser die helemaal geen vriendjes heeft in RL
en een beetje stoer loopt te doen!
en dan mij een beetje belachelijk maakt omdat ik
nog geen baard in de keel heb en mijn balletjes nog
niet zijn ingedaald!
Hoe durven jullie wel!je vergeet hij is een limbo and that makes double gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahhahahahahahahahahahahahah
Dat kut accent moet als ik er aan denk nog steeds omlachen.
Hehe
Speel je toch tot level 14 met de MP5K rapid fire of Enfield supressor zijn beide briljante wapens.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mp5k
hk21
m16
olympia
dragunov![]()
![]()
![]()
prestige
toch elke keer doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |