Ik zoek de postbode van mn werk op een bepaalde profielen site.. maar verder dan wat gokjes van lengte, gewicht en leeftijd kom ik niet.. 500+ zoekresultaten.. alles bekijken dan maarquote:
Kun je niet gewoon de naam aan iemand anders vragen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zoek de postbode van mn werk op een bepaalde profielen site.. maar verder dan wat gokjes van lengte, gewicht en leeftijd kom ik niet.. 500+ zoekresultaten.. alles bekijken dan maar
aan wie dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon de naam aan iemand anders vragen?
Weet je nog een paar jaar geleden? Het PLaymobil-stadion van ik dacht Greuther Furthquote:
Ja zoiets. De trend gaat gelukkig weer wat meer de andere kant op.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet je nog een paar jaar geleden? Het PLaymobil-stadion van ik dacht Greuther Furth
Ja, het stadion heet inmiddels anders dacht ik laatst gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja zoiets. De trend gaat gelukkig weer wat meer de andere kant op.
En hoe moeten zij weten hoe hij heet? Hij komt alleen de post brengen... het is gewoon zo'n tnt joch!quote:
Niemand kan zeggen dat je geen moeite doet, maar dit is wel echt een bijzondere hobby.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zoek de postbode van mn werk op een bepaalde profielen site.. maar verder dan wat gokjes van lengte, gewicht en leeftijd kom ik niet.. 500+ zoekresultaten.. alles bekijken dan maar
Als je weet welke wijk hij heeft, moet je een adres opzoeken in die wijk. Aan dan adresseren aan: De postbode die deze wijk doet..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En hoe moeten zij weten hoe hij heet? Hij komt alleen de post brengen... het is gewoon zo'n tnt joch!
Bos, je bent echt een hosselbaas jij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je weet welke wijk hij heeft, moet je een adres opzoeken in die wijk. Aan dan adresseren aan: De postbode die deze wijk doet..
Haha, ik ga alleen de foto's bij langs, geen resultaat..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niemand kan zeggen dat je geen moeite doet, maar dit is wel echt een bijzondere hobby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Zal ik maar zo brutaal zijn, en m mn nummer geven, als hij mij de post geeft?Lekker straight, lekker glamoer. Ik ben voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
Ohw ja, wacht...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En hoe moeten zij weten hoe hij heet? Hij komt alleen de post brengen... het is gewoon zo'n tnt joch!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, ik ga alleen de foto's bij langs, geen resultaat..
Zal ik maar zo brutaal zijn, en m mn nummer geven, als hij mij de post geeft?Maar hoe weet je dan dat hij ook op jongens valt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een goed plan hoor.
![]()
Er gaat de hele tijd een alarm af als ie binnen komt lopenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat hij ook op jongens valt?Verder een goed plan hoor.
Okay..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Er gaat de hele tijd een alarm af als ie binnen komt lopen
En het alarm gaat niet af, omdat ik t wil ofzo.. dat heb ik wel heul vaak..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay..Ik heb ooit verkering gehad met een jongen, en nu heeft ie een hele leuke vriend, dus zo'n sensor heb ik niet.
Klinkt wel raar uit de vingers van een bijna 16-jarigequote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay..Ik heb ooit verkering gehad met een jongen, en nu heeft ie een hele leuke vriend, dus zo'n sensor heb ik niet.
Toen was ik dertien hè.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klinkt wel raar uit de vingers van een bijna 16-jarige
Haha.. wat is die lutte eigenlijk een slet, he?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klinkt wel raar uit de vingers van een bijna 16-jarige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak je kans! Loop hem desnoods om zodat de post op de grond pleurt en dan pakken jullie de saampjes op en dartelen helemaal verliefd de zaak uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En het alarm gaat niet af, omdat ik t wil ofzo.. dat heb ik wel heul vaak..hahah
maar , nee.. ik weet niet.. zn haar, zn lach.. hoe ie me aankijkt.. alles duidt er op!
Dat is geen echte verkering als je het mij vraagtquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha.. wat is die lutte eigenlijk een slet, he?Je moest eens weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom gebruikte ik dus 'verkering'. Want dat is nu eenmaal een basisschoolwoord enzulks.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is geen echte verkering als je het mij vraagt
Hield van Barbra Streisand en nagels lakken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:42 schreef Lutte het volgende:
Hij was trouwens zestien, gespierd, mooi, lief... Daar gaat het al fout.Ik was zooo bliiiind.
Je hebt nu zelfs een Quapoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
Ik wou zeggen 'tripo' maar dan gaat Benny me vast noten.
Ik zag hem laatst toen ik vrij was.. maar toen kwam mn bus die ik per sé moest halen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pak je kans! Loop hem desnoods om zodat de post op de grond pleurt en dan pakken jullie de saampjes op en dartelen helemaal verliefd de zaak uit.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha.. wat is die lutte eigenlijk een slet, he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij deed vrijwilligerswerk bij het bejaardentehuis, lustte alleen wijn en geen bier ofzo en speelt klarinet. Dat wil ook wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hield van Barbra Streisand en nagels lakken?
Ja, dat is een optelsommetje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij deed vrijwilligerswerk bij het bejaardentehuis, lustte alleen wijn en geen bier ofzo en speelt klarinet. Dat wil ook wel.
Ik doe geen vrijwilligerswerk, lust wel bier, en speel geen instrument..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij deed vrijwilligerswerk bij het bejaardentehuis, lustte alleen wijn en geen bier ofzo en speelt klarinet. Dat wil ook wel.
Jup.. En toen ging het uit, kregen we ruzie, na een jaartje begon ik te denken dat ie homo was, beste homovriend ingezet als spion, en toen heb ik hem een hele lange mail gestuurd want ik wilde helemaal geen ruzie, toen heeft ie dus ook aan mij verteld waarom ie toch iets met mij wilde enzo, en nu zijn we goede vrienden.quote:
Okee. kun je ze niet zelf weghalen dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te editten, ik zit al met bange oogjes naar mijn aantal notes te kijken.
Ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik doe geen vrijwilligerswerk, lust wel bier, en speel geen instrument..
ben ik nu hetero?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smakelijk!!
Wat moooi.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:49 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Zomaar, even uit het raam tussen de regels door.
Jawel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. kun je ze niet zelf weghalen dan?
Das meer dan genoeg, de rest is te beschamend.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Neee!
Ik weet alleen de eerste en de laatste.
Jij doet natuurlijk mobiel. Op de laptop komen die als popup naar boven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef Lutte het volgende:
Ik moet eigenlijk 'leest geen DM's' of 'stuur maar een PM' als sig doen want dit werkt niet.
Jup, als ik een keer op een PC zit is dat op school, krijg ik een stuk of tien PM's binnen, tript dat hele ding.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij doet natuurlijk mobiel. Op de laptop komen die als popup naar boven.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:49 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Zomaar, even uit het raam tussen de regels door.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, als ik een keer op een PC zit is dat op school, krijg ik een stuk of tien PM's binnen, tript dat hele ding.
Oranje geel rood en alle tinten die er tussen zitten.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gerard en Sharon willen Almere een mensentrekker geven.
voor, want voorjaar. En dus een korter weekendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Oranje geel rood en alle tinten die er tussen zitten.
Ik heb zin in volgende week!Dan gaat de klok een uur naar voren/een uur terug.
kut, dan is mijn weekend een uur korterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Oranje geel rood en alle tinten die er tussen zitten.
Ik heb zin in volgende week!Dan gaat de klok een uur naar voren/een uur terug.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doos.
Almere heeft in ieder geval al een Smurfentrekker.
Almere-Ghetto?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op zich is het niet heel raar dat ik messentrekker las
dan is ze in ieder geval herkenbaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:03 schreef iBenny het volgende:
Ik liep trouwens vanmiddag langs een kinderdagverblijf. Ze waren buiten aan het spelen.
De enige blanke was de begeleidster!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan is ze in ieder geval herkenbaar
Ik ook. Wilje vriendjes worden?quote:
quote:
oke, tot straksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook. Wilje vriendjes worden?
Ik ga trouwens even een bak koffie op de zaak halen, kijken of dat ie nog bestaat.
Mn zus is bezig..quote:
Nu al bijna 2 boekjes?!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mn zus is bezig..moet nog 2 punten, en dan heeft ze 2 boekjes vol...
maar dan kan ik alsnog de kaarten goedkoper krijgen bij vakantieveilingen.. maar dan zul je zien dat doet deze actie de kaarten daar dan niet geveild worden.. dan is het 45 p.p. is te doen dan..
Ik wil nog wel 1 keer
3xquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu al bijna 2 boekjes?!![]()
Ik denk dat AH het idd helemaal heeft 'gereserveerd'
Daar ben je hoe vaak naartoe geweest?
s dat niet eens van te voren bekend?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
3xmet 3x een andere mary!
en mijn favoriete is de mary die het minst speelt.. dus dan moet je echt weer geluk hebben ook..
Nee.. Stage Entertainment wil liever niet dat t bekend word ivm kaartverkoop...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
s dat niet eens van te voren bekend?
Die vond ik het minst leukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben een paar weken geleden geweest en het was echt zoooooo gruwelijk gaaf
Wij hadden Noortje
Ik ook, Maike Boerdam als moederquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou zo weer gaan, echt zooooooo gaaf
Ohw ja, eigenlijk wel logischquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. Stage Entertainment wil liever niet dat t bekend word ivm kaartverkoop...
Meestal op de dag zelf word het bekend/lekt het uit, en dan is het voor mij al te laat!
Ga je schamen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:37 schreef iBenny het volgende:
Ik ben nog nooit naar een musical geweest!
Jaa.. die zijn meestal wel goed.. kleine heldjesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en we hadden iook wel twee hele goede kinderen
Doe er iets aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, sorry
Zou best wel eens willen, maar heb er geen tijd voor genomen
Het kan nogquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, sorry
Alles kan, als jij het laat gebeuren, zegt mary altijd!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, sorry
MISS SAIGON!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik wil ook wel naar Zorro
Waar gaat Brigitte ook alweer in spelen?
Ze heeft weer een hoofdrol
Ik ook, ik heb ook stiekem het vermoeden dan Roman er ook in komt!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja
Die wil ik die wil ik die wil ik zien
dat zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb ook stiekem het vermoeden dan Roman er ook in komt!
dat trekt me dan weer minderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef PatriQue89 het volgende:
en ik móet nog naar Soldaat van Oranje!
ik heb sowieso niets met oorlog(s)filmsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mij ook niet. Mijn vader vindt het helemaal geweldig, maar ik heb er niks mee
Dat dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb sowieso niets met oorlog(s)films
ik kijk straks wel ff als ik klaar ben met radio draaienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben verliefd op deze dame.. heb haar 2x van de 3x in We Will Rock You gezien in deze rol..(ze is understudy)
Okquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk straks wel ff als ik klaar ben met radio draaien
Neh, doe maar van voren, zodat ie het lekker lang van te voren ziet aankomen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Al hoop ik wel dat die Ghadaffi een scud raket in zijn nek krijgt
ook goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Neh, doe maar van voren, zodat ie het lekker lang van te voren ziet aankomen.
ONZ radioquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:11 schreef JJH het volgende:
Jij draait nu? Dan ga ik nu luisteren! Ik heb nog nooit naar je programme geluisterd.
Paul Revere & The Raiders - Hungryquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:13 schreef JJH het volgende:
Ik kom trouwens lekker binnen.![]()
Dit is best oud? Beatles? Beach Boys? Ik ken het niet.
Dan vind ik het niet heel gek dat ik het niet ken. :dquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Paul Revere & The Raiders - Hungry
nah vind ik raarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan vind ik het niet heel gek dat ik het niet ken. :d
oke, dat wist ik dan weer niet. Ik had er vroeger een bootleg vanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:20 schreef JJH het volgende:
Trouwens, ik zie net in de wiki dat die Paul Revere wel met de Beach Boys getourd heeft in 1969.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Revere_%26_the_Raidersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oke, dat wist ik dan weer niet. Ik had er vroeger een bootleg van
Ja, en die vind ik echt helemaal te gekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:21 schreef JJH het volgende:
En dit is weer eens wat anders den Because I got high.
Leuk, ik vind het ook wel eens leuk om wat anders dan mainstream te horen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, en die vind ik echt helemaal te gek
maar ik draai nu onbekendere nummers
Die film is zo goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef PatriQue89 het volgende:
en ik móet nog naar Soldaat van Oranje!
preciesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker voor een lekkere lenteavond, op weg naar de zomer.
OMG.quote:
ja het was echt heerlijk vandaag.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
OMG.
Ik liep 20 minuten geleden van de auto naar binnen, en het was gewoon nog lekker buiten.
Tot donderdag mooi, wisten ze op de radio te vertellen, hopen dat het zondag weer bijgetrokken is. Kan ik even de hond van mijn ouders lenen en het bos in.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja het was echt heerlijk vandaag.
Afgelopen weekend ook, we hebben heerlijk op de Veluwe gelopen
Misschien willen die ouwelui ook wel even mee.quote:
Waarvoor?quote:
Wat hebben je ouders gedaan?quote:
praktisch alle soundtracks in films van Quentin Tarantino zijn baasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
Die vind ik zo mooi van Morricone. Die hele soundtrack is siewosie baas.
quote:
Quentin in baas.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
praktisch alle soundtracks in films van Quentin Tarantino zijn baas
Keihard lachen als iedereen stil was, papa had zijn bril midden op zijn voorhoofd staan, netjes proberen te praten maar dat faalde episch wat stiekem erger is dan gewoon boers praten.quote:
Omgquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Keihard lachen als iedereen stil was, papa had zijn bril midden op zijn voorhoofd staan, netjes proberen te praten maar dat faalde episch wat stiekem erger is dan gewoon boers praten.
En onzin over mij vertellen! Dat doen ze altijd.
Wat erg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Keihard lachen als iedereen stil was, papa had zijn bril midden op zijn voorhoofd staan, netjes proberen te praten maar dat faalde episch wat stiekem erger is dan gewoon boers praten.
En onzin over mij vertellen! Dat doen ze altijd.
Eensquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat erg.Maar geloof me, over een paar jaar dan wordt het minder erg, had ik tenminste met mijn ouders, ik kan er nu beter tegen.
Op een gegeven moment kun je er beter mee omgaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat erg.Maar geloof me, over een paar jaar dan wordt het minder erg, had ik tenminste met mijn ouders, ik kan er nu beter tegen.
Die scene als ze zichzelf opmaakt.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maaahaaam doe nou niet!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:18 schreef Kally het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de schaamte voor mij komt
Maaaahaaaam dans nou niet op die tafelquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Maaaahaaaam dans nou niet op die tafel
Ach meis wat boeit jou dat nouquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:19 schreef Lutte het volgende:
Ik ga hier nooit overheen komen. Ik zág de moeder van Lieve gewoon naar Lieve kijken met een 'wat lult die nou weer?'-blik omdat ze er geen hout van snapte.
Dat zou ik ze niet aan durven doen denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat jij op je 52ste je zoons tegenkomt in de kroeg!
Die naam, Lieve.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:19 schreef Lutte het volgende:
Ik ga hier nooit overheen komen. Ik zág de moeder van Lieve gewoon naar Lieve kijken met een 'wat lult die nou weer?'-blik omdat ze er geen hout van snapte.
Echt, dat ben je snel weer vergeten hoor. Serieus.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:19 schreef Lutte het volgende:
Dat zijn zij en jij binnen de korste keren gewoon weer vergeten hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:19 schreef Lutte het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
En we hebben twee identieke pakketen stencils gehad, eentje voor ons en eentje voor de ouders.
Ik ben aan het lezen, mama is aan het lezen. Pakt ze een blaadje van mij. Ik zeg: die heb jij ook. Zij zegt: ja maar ik wil het lezen. Ik zoek dat blaadje bij haar, zit ze daar met allebei die blaadjes in haar hand, precies dezelfde, te kijken alsof ze water zag branden. En in plaats van er gewoon eentje aan mij te geven kreukt ze het helemaal.
Dit is net een scene uit een aflevering van Heartbreak Highquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
En we hebben twee identieke pakketen stencils gehad, eentje voor ons en eentje voor de ouders.
Ik ben aan het lezen, mama is aan het lezen. Pakt ze een blaadje van mij. Ik zeg: die heb jij ook. Zij zegt: ja maar ik wil het lezen. Ik zoek dat blaadje bij haar, zit ze daar met allebei die blaadjes in haar hand, precies dezelfde, te kijken alsof ze water zag branden. En in plaats van er gewoon eentje aan mij te geven kreukt ze het helemaal.
Nou best veel. Ook bij de leraren enzo, ik schaamde me zo. Ik wil ook coole ouders.quote:
oh noes!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
O dat is wel erg jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou best veel. Ook bij de leraren enzo, ik schaamde me zo. Ik wil ook coole ouders.
Hopelijk is iedereen het heeeel gauw vergeten en vooral de leraren. Ze heeft de opperleraar ook al een keer, in de vakantie, 's ochtends om negen uur opgebeld. Ze had het gedaan voor ik wakker was omdat ze wist dat het van mij niet had gemogen. Dat had misschien wel een reden!!!! Woeest was ik.
De leraar later: Je moeder had gebeld, niet? Om negen uur 's ochtends...
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou best veel. Ook bij de leraren enzo, ik schaamde me zo. Ik wil ook coole ouders.
Hopelijk is iedereen het heeeel gauw vergeten en vooral de leraren. Ze heeft de opperleraar ook al een keer, in de vakantie, 's ochtends om negen uur opgebeld. Ze had het gedaan voor ik wakker was omdat ze wist dat het van mij niet had gemogen. Dat had misschien wel een reden!!!! Woeest was ik.
WTF?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of we met Rome verzekerd waren.. Een redelijke reden want zo'n reisverzekering moet binnen een maand afgesloten worden ofzo. Maar het was in de herstvakantie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
WTF?
In de vakantie? Wel met een goede reden lijkt me dan?
Oke, ergens nog wel te begrijpen. Al had dat misschien ook wel kunnen wachten tot na de vakantiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of we met Rome verzekerd waren.. Een redelijke reden want zo'n reisverzekering moet binnen een maand afgesloten worden ofzo. Maar het was in de herstvakantie.
Heel leuk en aardig maar hij past niet in je broekzak.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
Galaxy Tabs dunner en lichter dan iPad 2
Hebben, hebben
, hebben
OMFG HIJ IS DUNNERRRR!!!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
Hebben, hebben
, hebben
niet alles met een scherm hoort in je broekzakquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heel leuk en aardig maar hij past niet in je broekzak.
Daar zit mijn telefoon en in de ander mijn portemonnee, dus dat gaat sowieso niet passenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heel leuk en aardig maar hij past niet in je broekzak.
Mijn laptop past ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet alles met een scherm hoort in je broekzak
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
Hebben, hebben
, hebben
Laptop niet dan... Maar ik snap iPadachtige dingen gewoon echt niet, sorry.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet alles met een scherm hoort in je broekzak
Gadgetsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laptop niet dan... Maar ik snap iPadachtige dingen gewoon echt niet, sorry.
Vervangen de laptop voor het 'onderweg gedeelte'. Dus voor in de trein, om een beetje te internetten, filmpje kijken, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
gewoon in je tas, stuk lichter dan een laptop en toch gewoon internetten op normale groottequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor studenten wel een uitkomst dan.. En voor c_a.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Vervangen de laptop voor het 'onderweg gedeelte'. Dus voor in de trein, om een beetje te internetten, filmpje kijken, dat soort dingen.
Android 2.4quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:42 schreef JJH het volgende:
http://www.htcflyertablet.nl/
HTC flyer met 1,5 Ghz!
[ afbeelding ]
Er gaat een update naar Honeycomb komen.quote:
Die namen trouwens. Froyo, Gingerbread, Honeycomb.quote:De Flyer is de eerste tablet van HTC, in de nabije toekomst zal hij via een update op Android 3.0 Honeycomb kunnen draaien. Hier wachten velen dan ook met smart op.
en verder terug had je nog Eclaire, Donut en Cupcakequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Er gaat een update naar Honeycomb komen.
[..]
Die namen trouwens. Froyo, Gingerbread, Honeycomb.
Geniaal toch.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en verder terug had je nog Eclaire, Donut en Cupcake
Ohw, die is ook wel leukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Er gaat een update naar Honeycomb komen.
[..]
Die namen trouwens. Froyo, Gingerbread, Honeycomb.
Eerder had je ook nog jellybeans en icecream.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, heb je die standbeelden voor de deur van google headquarters wel eens gezien?
Succes en welterustenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Lutte het volgende:
Ik ga naar bed! Al zal ik eerst een kwartier nodig hebben om al die klitten uit mijn haar te halen.
Trusten!
En al die dingen staan ook gewoon in de tuin van het Google Headquarterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerder had je ook nog jellybeans en icecream.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Google_Android
Trusten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef Lutte het volgende:
Ik ga naar bed! Al zal ik eerst een kwartier nodig hebben om al die klitten uit mijn haar te halen.
Trusten!
Als ik daar ooit ben, wil ik daarmee op de foto.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uhuhquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
Je hebt er ook van die kleine plastic verzameldingen van, maar die zijn niet te verkrijgen in Nederland en erg lastig via internet
Speel je eigenlijk in en bandje ofzo?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:53 schreef Graseter het volgende:
Zwabber, ik verveelde me dus ik ging wat uitproberen.
Die heb ik al een poosje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
https://market.android.co(...)roid.apps.androidify
Nee, als ik een bassist kende (die metalcore wil maken) en een drummer (die metalcore wil maken) en nog een gitarist (die metalcore wil maken) had ik het wel gedaan.quote:
Dus je wilt metalcore maken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee, als ik een bassist kende (die metalcore wil maken) en een drummer (die metalcore wil maken) en nog een gitarist (die metalcore wil maken) had ik het wel gedaan.
whehehe, welk nummer is dit?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:53 schreef Graseter het volgende:
Zwabber, ik verveelde me dus ik ging wat uitproberen.
Geniaal pakquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef JJH het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1411301/5bd47efb/hee_kijk.html
Stond vandaag in het android topic.
En die hebben natuurlijk geen matalcore gitaristen meer nodig...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, vrienden van mij hebben ook metalcore bands.
En wonen in van die kut dorpjes die net een paar km te ver zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
En die hebben natuurlijk geen matalcore gitaristen meer nodig...
Snel rijbewijs halen en een auto kaufen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
En wonen in van die kut dorpjes die net een paar km te ver zijn.
Dan nog, die hebben al mensen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Snel rijbewijs halen en een auto kaufen.
pffwhahahahahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef JJH het volgende:
Ik zag hem net.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:58 schreef JJH het volgende:
http://tabs.ultimate-guit(...)_of_the_fist_tab.htmquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
alhoewel lang niet alle nummers van ze goed zijn, kijk hier eens naar voor de lol bart
whehehe, ik wil nog steeds een zevensnarige gitaar voor dat soort geintjesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef Graseter het volgende:
Klinkt wel lekker.
Alleen dat is Drop B. Ik ben lui en zoek alle nummers in Drop C.
Volgens mij is dat net zoiets als een alfabet met 32 letters, altijd de weg kwijt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, ik wil nog steeds een zevensnarige gitaar voor dat soort geintjes
neh, zes snaren zijn hetzelfde als normaal, er zit alleen een zevende snaar bij, een lage Bquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij is dat net zoiets als een alfabet met 32 letters, altijd de weg kwijt.
Hoeveel heeft een bas er dan? /n00b.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, zes snaren zijn hetzelfde als normaal, er zit alleen een zevende snaar bij, een lage B
Als je wil dat het een lage B is is het een lage B, je kan er ook een lage D ofzo van maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, zes snaren zijn hetzelfde als normaal, er zit alleen een zevende snaar bij, een lage B
vier, soms vijf (dus nog een extra lage snaar)quote:
Mijn gitaar leraar heeft er een met 4 en een met 5.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vier, soms vijf (dus nog )een extra lage snaar
en heel soms zes, maar dat komt nauwelijks voor (een extra lage en een extra hoge)
Onwaar!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
als ze deze nou eens zouden maken met zeven snaren, maar al die zevensnarige gitaren zijn allen ni het zwart te krijgen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die is van michael angelo batio, die bespeelt beide halzen ook daadwerkelijk tegelijkertijd
Ik had er een gezien in het gifgroen met verfspetters.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die van ibanez zijn praktisch allemaal zwart
nee, als je de noten tapt (hard indrukken op de hals) krijg je op de electrische gitaar ook geluidquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dan kom je toch een arm (of twee) te kort?
Maar andere tunings.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, als je de noten tapt (hard indrukken op de hals) krijg je op de electrische gitaar ook geluid
die van hem met vier halzen is wel gewoon onzin natuurlijk
[ afbeelding ]
bedoel je niet de 20th anniversary editie van de Steve Vai signature?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had er een gezien in het gifgroen met verfspetters.
Ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bedoel je niet de 20th anniversary editie van de Steve Vai signature?
[ afbeelding ]
Ik dacht al, en ik zat ook zo naar het filmpje te kijken van. Da ka nie!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, als je de noten tapt (hard indrukken op de hals) krijg je op de electrische gitaar ook geluid
die van hem met vier halzen is wel gewoon onzin natuurlijk
[ afbeelding ]
Epic. En dat voor maar 4000 euro!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
die is overigens doorzichtig, de spetters zijn ingegoten in de kunsthars en geven licht
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
KenKun je een beetje gitaar spelen Zwabbert?
Ik vond ken lekkerder klinken, lekker Rotjeknor.quote:
het is wel onwijs moeilijk, het is alsof je met je linker en je rechter hand tegelijkertijd verschillende zinnen op papier schrijftquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht al, en ik zat ook zo naar het filmpje te kijken van. Da ka nie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |