Ik zoek de postbode van mn werk op een bepaalde profielen site.. maar verder dan wat gokjes van lengte, gewicht en leeftijd kom ik niet.. 500+ zoekresultaten.. alles bekijken dan maarquote:
Kun je niet gewoon de naam aan iemand anders vragen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zoek de postbode van mn werk op een bepaalde profielen site.. maar verder dan wat gokjes van lengte, gewicht en leeftijd kom ik niet.. 500+ zoekresultaten.. alles bekijken dan maar
aan wie dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon de naam aan iemand anders vragen?
Weet je nog een paar jaar geleden? Het PLaymobil-stadion van ik dacht Greuther Furthquote:
Ja zoiets. De trend gaat gelukkig weer wat meer de andere kant op.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet je nog een paar jaar geleden? Het PLaymobil-stadion van ik dacht Greuther Furth
Ja, het stadion heet inmiddels anders dacht ik laatst gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja zoiets. De trend gaat gelukkig weer wat meer de andere kant op.
En hoe moeten zij weten hoe hij heet? Hij komt alleen de post brengen... het is gewoon zo'n tnt joch!quote:
Niemand kan zeggen dat je geen moeite doet, maar dit is wel echt een bijzondere hobby.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zoek de postbode van mn werk op een bepaalde profielen site.. maar verder dan wat gokjes van lengte, gewicht en leeftijd kom ik niet.. 500+ zoekresultaten.. alles bekijken dan maar
Als je weet welke wijk hij heeft, moet je een adres opzoeken in die wijk. Aan dan adresseren aan: De postbode die deze wijk doet..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En hoe moeten zij weten hoe hij heet? Hij komt alleen de post brengen... het is gewoon zo'n tnt joch!
Bos, je bent echt een hosselbaas jij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je weet welke wijk hij heeft, moet je een adres opzoeken in die wijk. Aan dan adresseren aan: De postbode die deze wijk doet..
Haha, ik ga alleen de foto's bij langs, geen resultaat..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niemand kan zeggen dat je geen moeite doet, maar dit is wel echt een bijzondere hobby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Zal ik maar zo brutaal zijn, en m mn nummer geven, als hij mij de post geeft?Lekker straight, lekker glamoer. Ik ben voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
Ohw ja, wacht...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En hoe moeten zij weten hoe hij heet? Hij komt alleen de post brengen... het is gewoon zo'n tnt joch!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, ik ga alleen de foto's bij langs, geen resultaat..
Zal ik maar zo brutaal zijn, en m mn nummer geven, als hij mij de post geeft?Maar hoe weet je dan dat hij ook op jongens valt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een goed plan hoor.
![]()
Er gaat de hele tijd een alarm af als ie binnen komt lopenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat hij ook op jongens valt?Verder een goed plan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |