jaquote:
Dan weet je meer als ik want voor zo ver ik weet bestaan ze nietquote:
Dan heeft die toch pechquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mij kan het ook niet schelen... maar m'n andere persoonlijkheid wel
sorry, heb een beetje trekquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
Maar hij heeft besloten dat ik hartstikke normaal ben.
Tenminste, niet zo gek dat het werk in de weg zou moeten staan
Ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet je meer als ik want voor zo ver ik weet bestaan ze niet
[..]
Dan heeft die toch pech
[..]
sorry, heb een beetje trek
Ja nee, juist nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Morgen nog een arts die besluit dat je kwaaltjes allemaal weg zijn dan!.
hoe was het in Dv fles ?quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Draai het gezegde een beetje om. Leer van jong is oud gedaan. Ik, alszijnde, jong, bied me wel aan.
Beroepsels-avond ofzoquote:
Jaa zekerwelquote:
Dat was ik bijna altijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaa zekerwel
Maar wel huiswerkvrij voor morgen
Dat halen wij echt nooit!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon tijdens de les alles maken, scheelde thuis zoveel
Huiswerkvrij moet je jezelf gewoon maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaa zekerwel
Maar wel huiswerkvrij voor morgen
Ik ben de enige van de klas zonder aantekeningen (krijg je als hw niet af / spullen niet bij) en dat houd ik graag zoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huiswerkvrij moet je jezelf gewoon maken.Kies de belangrijke dingen uit, al die opdrachten die je moet maken slaat nergens op. 1 stukje theorie 20 keer herhalen is onzin. Ik was van het effectief studeren.
Daarom zit ik nu werk/studieloos thuis.
Nee, dat valt best meequote:
hoe tof zou dat zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat je kwaaltjes dan ook echt allemaal weg zijn meteen he!
In mijn 2de jaar had ik altijd vierkante roosters, omdat ik teveel spijbelde, boeken niet bij had, huiswerk niet maakte. De rest van mijn schooltijd hebben ze het opgegeven, cijfers waren toch goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben de enige van de klas zonder aantekeningen (krijg je als hw niet af / spullen niet bij) en dat houd ik graag zoDus, maak ik al mijn huiswerk
We halen dat echt nooit in de lessen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kennelijk wel want je moet er thuis nog mee bezig
Dan zeg maar tegen de docent dat jullie minimaal een halve les tijd hebben om al bezig te zijn met hwquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We halen dat echt nooit in de lessen.
En veel leraren geven het huiswerk aan het einde van de les pas op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |