quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi zwaaierds![]()
(geen zin om iedereen apart gedag te zeggen of te multiquoten hoor)
Hoi zwaaierds![]()
Hoi zwaaierds![]()
Hoi zwaaierds![]()
Hoi LLquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi zwaaierds![]()
Mja, dat werkt wel, inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik mocht dat ook wel bij veel docentengewoon normaal met ze omgaan werkt goed
doe dan een klein rondje en zorg dat je om kwart over op school bentquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
Hmmz, zit te denken of ik nog een rondje ga skateboarden... wel zin in, maar moet om 19.15 op school zijn..
hihihi gekke Flesquote:
Ach, snel even kan nog welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
doe dan een klein rondje en zorg dat je om kwart over op school bent
Zo was het bij mij niet maar ik had het ook wel goed staan met de meeste docentenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, dat werkt wel, inderdaad.
Wij hadden voor Nederlands in het eerste jaar mijnheer Montanus (ja, zijn naam werd vaak verbasterd).. erg streng en bijna niemand mocht hem... alleen ik was een van de weinigen die vrijwel niets fout kon doen bij die man
.
En dan hadden we een docent Engels waarvan ik de naam kwijt ben. We moesten vijf boeken lezen en daar kregen we een mondeling over. Van een aantal klasgenoten die altijd zaten te kloten, en die hij niet mocht, hoorde ik dat ze met moeite een 6 hadden gehaald en dat hij erg op details in ging... toen kreeg ik mijn mondeling... dat ging ongeveer zo (maar dan in het Engels):
"Heb je alle boeken gelezen?"
"Ja" (ik zei maar niet dat ik alleen de samenvatting van de boeken had gelezen)
"Mooi, dat kunnen we het over belangrijkere zaken hebben. Hoorde ik jou nou laatst zeggen dat je ook het spel Atlantis speelt?"
"Ja, dat klopt..."
"Ah, ben je al daar en daar voorbij?"
"Al lang!"
"Goed, vertel me eens hoe je dat hebt gedaan, want ik zit hartstikke vast!"
Ik dus in het Engels uitgelegd wat hij moest doen... volgende les kwam hij naar me toe en zei:"Jij hebt wel een 8,5 verdiend voor je mondeling. Ik ben eindelijk langs die irritante bewaker!".
Zo te lezen gaat het de goede kant opquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihihi gekke Fles![]()
voor jou maak ik wel een uitzondering
Morgen weer autorijden ! Voor mijn gevoel de knop een beetje de positieve kant op weten te draaien.. hopelijk kan ik het ook vasthouden.
En anders heb ik nog altijd jullie
Bis Later RNquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach, snel even kan nog wel
Laters iedereen
Dat had ik met mijnheer Hoving van geschiedenis. De man kon heel streng zijn, maar ik had nooit problemen met hem. Sterker nog, toen ik nog brugpieper was zette hij mij en een klasgenoot altijd af bij het station en we stuurden elkaar zelfs kaartjes vanaf de vakantie en met kerst.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, dat werkt wel, inderdaad.
Wij hadden voor Nederlands in het eerste jaar mijnheer Montanus (ja, zijn naam werd vaak verbasterd).. erg streng en bijna niemand mocht hem... alleen ik was een van de weinigen die vrijwel niets fout kon doen bij die man
.
Klinkt goed, succes morgenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihihi gekke Fles![]()
voor jou maak ik wel een uitzondering
Morgen weer autorijden ! Voor mijn gevoel de knop een beetje de positieve kant op weten te draaien.. hopelijk kan ik het ook vasthouden.
En anders heb ik nog altijd jullie
Hoeveel dagen moet je dan nog?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef Pheno het volgende:
ja, sorry, erg geïrriteerd geweest door al het gedoe op mijn werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |