Die 1 april "grap" had niets met Johan te maken, laat dat ff duidelijk zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef spuitje het volgende:
Laat me raden: er wordt een "gewelddige" 1-april grap voorbereid? Zou me niets verbazen.
Studio Vlemmix keert terugquote:Op zondag 27 maart 2011 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
Johan zou deze grap aan kunnen grijpen om écht een doorstart te maken. Op 1 april.
Zou wel een giller zijn .
Tis ook wel weer een schaamteloze vertoning ook eigenlijk ...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
AMSTERDAM - Johan Vlemmix gaat van de wereldnood een deugd maken. De 52-jarige entertainer gaat zich weer buigen over zijn oude beroep, waarin hij zich bezig hield met nucleair protector systems. "Ik heb alles bewaard, tot en met voedselpaketten uit de jaren negentig."
Met zijn kenmerkende enthousiasme vertelt hij verder: "De gasmaskers, waarvan ik er dozen vol heb, vliegen als warme broodjes over de toonbank. Net als in de jaren tachtig, met de Iran-oorlog. Toen heb ik ook prefabbunkers gebouwd, en daarmee ga ik nu verder. Daarnaast verkoop ik gasmasker, geigertellers en toiletten met zakken erin."
Hij knikt: "Ik ga dus van liedjes zingen weer terug naar nucleair beveiligen. Dat is altijd al mijn werk geweest en nu, na Fukushima, pak ik het weer op. Liedjes zingen vond ik gewoon leuk, het brengt tegenwoordig alleen niet meer zoveel op."
"Mijn woning in Eindhoven, Soestdijk II, is helemaal onderkelderd. Mensen kunnen straks online volgen hoe zich te beschermen tegen een atoomaanval. En in Veldhoven heb ik nog een echte bunker die ik ga inrichten. Een soort caravan onder grond. Daar kan iedereen over twee weken komen kijken."
Bron: www.detelegraaf.nl
Opnieuw een Vlemmix-stream?
Zeg ik dat dan? Maar hij heeft al vaker 1-aprilgrappen bedacht. Had hij vorig jaar niet iets met oud gebouw midden in een woonwijk waar hij een bordeel o.i.d. van wilde maken? Of was dat al weer een jaar eerder?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die 1 april "grap" had niets met Johan te maken, laat dat ff duidelijk zijn.
Haha geweldig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vanavond om 22:00 in de Madiwodovrijdagshow van Paul de Leeuw: Filemon vanuit de Bunker.
nah... ik zit geheel tegen mijn principe in die Madiwodovrijdagshow te kijken,quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vanavond om 22:00 in de Madiwodovrijdagshow van Paul de Leeuw: Filemon vanuit de Bunker.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan heb ik het nieuwsbericht een dag te laat gezien. Dat kan heel goed.
nah... het waren 5 geweldige minuten in ieder gevalquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan heb ik het nieuwsbericht een dag te laat gezien. Dat kan heel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |