Net op tijd!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:05 schreef Greys het volgende:
Nog even en jullie houden je allemaal niet aan de 5-minuten-regel
Whut. Zo heb ik het nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:01 schreef Greys het volgende:
Wat is Delfshaven leuk, ik kende die kant van Rotterdam helemaal niet, ik leek wel een toerist in eigen stad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey Myr!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whut. Zo heb ik het nog nooit gezien.
Maar ik was ook helemaal verbaasd toen ik in de Parklaan moest werken, daar staan ook prachtige oude huizen.
Mooiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:01 schreef Greys het volgende:
Wat is Delfshaven leuk, ik kende die kant van Rotterdam helemaal niet, ik leek wel een toerist in eigen stad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:47 schreef APK het volgende:
[..]
Maar er is dus iemand die écht Greys heet?
\quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey Myr!
Ik kwam eigenlijk nooit voorbij Blijdorp enzo
Maar ik heb speciaal een andere terugweg genomen nu zelfs om nog wat meer van de buurt te zien. En toen kwam ik bijna bij de Euromast uitHeen via Schiedam bijna gegaan.
Heb je de hese Fransoos nog geluisterd lately?
En waar is de Parklaan?
Ik voel me ook wel eens aangesproken als er iemand Grace heet, want dat klinkt hetzelfde als dat 'Greys' voor mijn gevoel klinktquote:
Jup!quote:
Oohhh, wat leuk zeg!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup!
Het toffe daar is dat je de schoenen in elke (!!) kleur kunt laten maken die je wilt.
Dus je kiest het schoentje zelf en dan geef je een stukje stof van je jurk en dan krijg je de schoenen in die kleur! Maar dat kan dus ook als ik straks voor Maes d'r bruiloft iets aan doe in een bepaalde kleur, het hoeft niet perse een trouwjurk te zijn ofzo.
Hij had voor haar precies de goede schoentjes al in de goede kleur, dus die van haar hoeven niet eerst nog naar Italië op en neer om gekleurd te worden!
Had je dan ook rode schoentjes genomen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef Greys het volgende:
Ja het is ook echt een adresje om te onthouden!
Dat had ik moeten weten toen ik in die ene lange rode jurk naar die bruiloft van mijn collega ging
Zit er dan een klein verschil tussen Greys en Grace qua klank, nee toch? Of gaat de Y in Greys iets meer omhoog?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
want dat klinkt hetzelfde als dat 'Greys' voor mijn gevoel klinkt
Denk je dan even aan Fok! of gaat er geen belletje rinkelen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:22 schreef Goodbye het volgende:
Stel dat eens even voor met mijn username in het buitenland
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Had je dan ook rode schoentjes genomen?
Wow dat is wel heel erg tof om exact de schoenen te krijgen die je wilt voor zoiets speciaals als je bruiloft, tofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup!
Het toffe daar is dat je de schoenen in elke (!!) kleur kunt laten maken die je wilt.
Dus je kiest het schoentje zelf en dan geef je een stukje stof van je jurk en dan krijg je de schoenen in die kleur! Maar dat kan dus ook als ik straks voor Maes d'r bruiloft iets aan doe in een bepaalde kleur, het hoeft niet perse een trouwjurk te zijn ofzo.
Hij had voor haar precies de goede schoentjes al in de goede kleur, dus die van haar hoeven niet eerst nog naar Italië op en neer om gekleurd te worden!
Oeh, brrrrquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik had nu gedeeltelijk rode, was ook prima (maar wel koud, bij -6 en dan met open schoentjes)
Ik spreek mijn eigen username zo goed als nooit uit eigenlijk!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit er dan een klein verschil tussen Greys en Grace qua klank, nee toch? Of gaat de Y in Greys iets meer omhoog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |