Ik hoop van niet voor je want dan komt ie vast in e.o.a. rariteitenkabinet of freakshow terecht.quote:
"De wereld" bedoel jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik hoop van niet voor je want dan komt ie vast in e.o.a. rariteitenkabinet of freakshow terecht.
Dat eeuwige lastig vallen van iedereen met dat zinloze gemiep over die koters is zeker wel netjes? Op Facebook mik ik ook iedereen er af die als profielfoto een foto van zijn/haar koter heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
Op het moment dat iemand dolenthousiast is en ontzettend blij ergens mee, ga je niet lopen zeiken over datgene, maar gun je hem die blijdschap.
Discussie kan evt later nog, maar dat is gewoon niet netjes op zon moment, wat je er verder zelf ook van vindt.
Ik was niet aan het zeiken, ik probeerde te nuanceren, laat mensen in hun waarde, óók als ze praten over iets wat Jou niet interesseert.
Bij de EO hebben ze zo'n programma, Moraalridders.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
Op het moment dat iemand dolenthousiast is en ontzettend blij ergens mee, ga je niet lopen zeiken over datgene, maar gun je hem die blijdschap.
Discussie kan evt later nog, maar dat is gewoon niet netjes op zon moment, wat je er verder zelf ook van vindt.
Ik was niet aan het zeiken, ik probeerde te nuanceren, laat mensen in hun waarde, óók als ze praten over iets wat Jou niet interesseert.
Dat kan overal om gaan. Van een concertkaartje dat iemand gekocht heeft tot een iPad waar de rest geen kut om geeftquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat eeuwige lastig vallen van iedereen met dat zinloze gemiep over die koters is zeker wel netjes? Op Facebook mik ik ook iedereen er af die als profielfoto een foto van zijn/haar koter heeft.Dat zal ze leren!
Waarom moet ik blij zijn voor iemand, terwijl ik zelf van mening ben dat het een ontzettend vervelend iets is?? Leg mij dat eens uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je best wel ergens over mag praten wat jou interesseert. Maar draaf niet doorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij de EO hebben ze zo'n programma, Moraalridders.
Kom op zeg, dit is ten eerste een forum dus hoe iemand over iets denkt, dat mag diegene gewoon posten. Daarnaast is het hier al algemeen bekend dat babs niks met voortplanten heeft, en dan is het ook ergens wel vreemd van die collega dat hij juist tegen hem daar een verhaal over begint. Ik praat ook niet over technofeestjes met mensen die alleen maar naar hiphop luisteren, dat geld niet anders voor mensen met en mensen zonder kinderen.
ja, dat heb ik mezelf ook aangeleerd hoor, die mensen heb je toch niets meer te meldenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat eeuwige lastig vallen van iedereen met dat zinloze gemiep over die koters is zeker wel netjes? Op Facebook mik ik ook iedereen er af die als profielfoto een foto van zijn/haar koter heeft.Dat zal ze leren!
Vind ze niet echt lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:53 schreef Tally het volgende:
Die chips he.. Joppie kweenie wat ik er nou van moet vinden.
Die vond ik dus de minste van de drie eigenlijk. Die Babi Pangang waren echt mijn favorietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:53 schreef Tally het volgende:
Die chips he.. Joppie kweenie wat ik er nou van moet vinden.
Ze zijn "verder".quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat heb ik mezelf ook aangeleerd hoor, die mensen heb je toch niets meer te melden.
Ja, ver heenquote:
Bijna he, bijnaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ver heen.
het moet toch verdomme ook anders kunnen? ouders die wel normaal tegen hun koter aankijken, gewoon wel met liefde natuurlijk, maar zonder debiel gedweep.
Ik zou echt bijna koters nemen om het goeie voorbeeld te geven.
Mja.. Echt lekker vind ik um niet.. maar vies eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die vond ik dus de minste van de drie eigenlijk. Die Babi Pangang waren echt mijn favoriet
ja, het moet niet te gek wordenquote:
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou echt bijna koters nemen om het goeie voorbeeld te geven.
linkje?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:56 schreef Tally het volgende:
Van de week was het trouwens best leuk in OUD
Hormoonbommen die ruzie maken over een naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |