abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94471834

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC.
• Dit is geen datingtopic, maar onschuldig flirten mag. :7

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
pi_94471870
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:38 schreef Tally het volgende:
En toch is de mijne een wonder :+
Ik hoop van niet voor je want dan komt ie vast in e.o.a. rariteitenkabinet of freakshow terecht. :+
pi_94471931
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:45 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik hoop van niet voor je want dan komt ie vast in e.o.a. rariteitenkabinet of freakshow terecht. :+
"De wereld" bedoel je :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_94471939
Trouwens. O+ Techno O+
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:47:38 #5
141482 Q.
JurassiQ
pi_94471957
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef Tally het volgende:

[..]

"De wereld" bedoel je :P
"[Singles]".
For great justice!
pi_94471963
Tally. :*
pi_94471993
Op het moment dat iemand dolenthousiast is en ontzettend blij ergens mee, ga je niet lopen zeiken over datgene, maar gun je hem die blijdschap.
Discussie kan evt later nog, maar dat is gewoon niet netjes op zon moment, wat je er verder zelf ook van vindt.

Ik was niet aan het zeiken, ik probeerde te nuanceren, laat mensen in hun waarde, óók als ze praten over iets wat Jou niet interesseert.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:50:22 #8
141482 Q.
JurassiQ
pi_94472054
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
Op het moment dat iemand dolenthousiast is en ontzettend blij ergens mee, ga je niet lopen zeiken over datgene, maar gun je hem die blijdschap.
Discussie kan evt later nog, maar dat is gewoon niet netjes op zon moment, wat je er verder zelf ook van vindt.

Ik was niet aan het zeiken, ik probeerde te nuanceren, laat mensen in hun waarde, óók als ze praten over iets wat Jou niet interesseert.
Dat eeuwige lastig vallen van iedereen met dat zinloze gemiep over die koters is zeker wel netjes? Op Facebook mik ik ook iedereen er af die als profielfoto een foto van zijn/haar koter heeft. 8-) Dat zal ze leren!
For great justice!
pi_94472074
quote:

Bij de EO hebben ze zo'n programma, Moraalridders.

Kom op zeg, dit is ten eerste een forum dus hoe iemand over iets denkt, dat mag diegene gewoon posten. Daarnaast is het hier al algemeen bekend dat babs niks met voortplanten heeft, en dan is het ook ergens wel vreemd van die collega dat hij juist tegen hem daar een verhaal over begint. Ik praat ook niet over technofeestjes met mensen die alleen maar naar hiphop luisteren, dat geld niet anders voor mensen met en mensen zonder kinderen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_94472085
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:50 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat eeuwige lastig vallen van iedereen met dat zinloze gemiep over die koters is zeker wel netjes? Op Facebook mik ik ook iedereen er af die als profielfoto een foto van zijn/haar koter heeft. 8-) Dat zal ze leren!
Dat kan overal om gaan. Van een concertkaartje dat iemand gekocht heeft tot een iPad waar de rest geen kut om geeft :)

En ik praat dan in t algemeen :') Had t nie over FOK! :')
pi_94472126
quote:

Waarom moet ik blij zijn voor iemand, terwijl ik zelf van mening ben dat het een ontzettend vervelend iets is?? Leg mij dat eens uit.

Moet ik soms ook heel blij zijn als ik verliefd ben op iemand en iemand anders krijgt een relatie met haar?
Moet ik soms ook heel blij zijn als ik een 1 op 1 hardloopwedstrijd verlies, omdat die andere blij is met zijn winst?

Ik laat mensen meer in hun waarde dan dat je nu hoort van mij, ik hou al heel veel mijn klep dicht, juist om ze in hun waarde te laten, maar soms kies ik voor mijzelf, voor mijn eigen denkbeelden, mijn eigen ideeen. Je wil niet weten hoe vaak ik me in hou. Ik hou me wel in. Maar omgekeerd heb ik me maar te vormen naar andermans ideeen. Altijd.
pi_94472137
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:

[..]

Bij de EO hebben ze zo'n programma, Moraalridders.

Kom op zeg, dit is ten eerste een forum dus hoe iemand over iets denkt, dat mag diegene gewoon posten. Daarnaast is het hier al algemeen bekend dat babs niks met voortplanten heeft, en dan is het ook ergens wel vreemd van die collega dat hij juist tegen hem daar een verhaal over begint. Ik praat ook niet over technofeestjes met mensen die alleen maar naar hiphop luisteren, dat geld niet anders voor mensen met en mensen zonder kinderen.
Ik vind eigenlijk dat je best wel ergens over mag praten wat jou interesseert. Maar draaf niet door :')
Tap tap tap
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:52:58 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94472151
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:50 schreef Q. het volgende:

[..]

ja, dat heb ik mezelf ook aangeleerd hoor, die mensen heb je toch niets meer te melden :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_94472157
Die chips he.. Joppie kweenie wat ik er nou van moet vinden.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:53:58 #15
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_94472194
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:53 schreef Tally het volgende:
Vind ze niet echt lekker
pi_94472196
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:53 schreef Tally het volgende:
Die vond ik dus de minste van de drie eigenlijk. Die Babi Pangang waren echt mijn favoriet :D
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:54:19 #17
141482 Q.
JurassiQ
pi_94472210
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, dat heb ik mezelf ook aangeleerd hoor, die mensen heb je toch niets meer te melden :P.
Ze zijn "verder".
For great justice!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:55:04 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94472245
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:54 schreef Q. het volgende:

[..]

Ze zijn "verder".
Ja, ver heen :P.

het moet toch verdomme ook anders kunnen? ouders die wel normaal tegen hun koter aankijken, gewoon wel met liefde natuurlijk, maar zonder debiel gedweep.

Ik zou echt bijna koters nemen om het goeie voorbeeld te geven :').
Get woke, go broke!
pi_94472263
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, ver heen :P.

het moet toch verdomme ook anders kunnen? ouders die wel normaal tegen hun koter aankijken, gewoon wel met liefde natuurlijk, maar zonder debiel gedweep.

Bijna he, bijna :D
pi_94472267
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:54 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Die vond ik dus de minste van de drie eigenlijk. Die Babi Pangang waren echt mijn favoriet :D
Mja.. Echt lekker vind ik um niet.. maar vies eigenlijk ook niet.
Ik probeer hem over een paar weken wel weer :')
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:56:10 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94472287
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:55 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Bijna he, bijna :D
ja, het moet niet te gek worden :P.
Get woke, go broke!
pi_94472294
Van de week was het trouwens best leuk in OUD :+
Hormoonbommen die ruzie maken over een naam :')
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:56:27 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94472302
Thuis *O*
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_94472305
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Even quoten voor het nageslacht. :D
pi_94472308
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:56 schreef Tally het volgende:
Van de week was het trouwens best leuk in OUD :+
Hormoonbommen die ruzie maken over een naam :')
linkje? :7
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')