Het gaat dus maar om 1 dingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:24 schreef beequeen het volgende:
Jo: na de eerste keer dat ik met Dennis het bed in dook, wilde hij me nooit meer kwijt.
Holy shit, hoe hoog heb je jezelf zitten zeg.
hing ze aan de kroonluchter?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:24 schreef beequeen het volgende:
Jo: na de eerste keer dat ik met Dennis het bed in dook, wilde hij me nooit meer kwijt.
Echt, dat monster spoort niet en ik schat Dennis ook zo in. Of het is een lulletje rozenwater.quote:
ja waarom denk je dat Dennis Stientje niet kwijt wilde???? die mocht hem steeds in haar oor proppen ja en dat is toch een andere vorm van sexquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:24 schreef beequeen het volgende:
Dat mens is zo erg. Ze is in de hoogste toren van de wereld geweest, het grootste reuzenrad en nog iets. Ik MUTE haar maar even.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:28 schreef Toverheks het volgende:
ja waarom denk je dat Dennis Stientje niet kwijt wilde???? die mocht hem steeds in haar oor proppen ja en dat is toch een andere vorm van sex
merk je zit je weer ouderwets te ergerenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mens is zo erg. Ze is in de hoogste toren van de wereld geweest, het grootste reuzenrad en nog iets. Ik MUTE haar maar even.
Yep, het is het beste, het grootste, de eerste, de duurste en fakking enige. Waar haalt ze het vandaan? 100.000%, ik sweer het op haar moeder.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:35 schreef Toverheks het volgende:
merk je zit je weer ouderwets te ergeren
Ja hahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:29 schreef Toverheks het volgende:
het ligt allemaal onder een dekentje, in bed en in de tuin....gezellig hoor
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Flashbox het volgende:
Deze twee mogen er van mij donderdag per direct uitvliegen. En maar klagen de eerste weken, nee ik doe niks want wat moet mijn baas en de kindertjes er wel niet van denken. zet gewoon twee pas poppen in de kamer en je ziet geen verschil.
[ afbeelding ]
Eensch. Saaier dan saai. En maar gapen, met name Laura.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Flashbox het volgende:
Deze twee mogen er van mij donderdag per direct uitvliegen. En maar klagen de eerste weken, nee ik doe niks want wat moet mijn baas en de kindertjes er wel niet van denken. zet gewoon twee pas poppen in de kamer en je ziet geen verschil.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |