Nieuwprijs: ¤107,99
Richtprijs: Ongeveer 40 euro.
Niet meer dan twee weken gebruikt, totaal geen schade.
De hardcase ontbreekt.
Inclusief 3 (nooit gebruikte) siliconen oordopjes: Small, Medium, Large.
Zelf heb ik er siliconen oordopjes op gebruikt die ik nog had liggen van een andere Ultimate Ears koptelefoon, tevens de reden dat ik deze set wegdoe, aan één koptelefoon heb ik eigenlijk wel genoeg.
De prijs is enkel zo laag omdat ik er snel vanaf wil (ja, ik geef het toe, ik heb heel erg dringend geld nodig om een vakantie te boeken), omdat de hardcase mist (die ben ik kwijt geraakt) en omdat ik ze twee weken gebruikt heb. Bovendien waren de oordopjes voor mij een cadeau en maak ik er dus geen verlies op. De oordopjes zijn echter nog helemaal zo goed als nieuw!
Beschrijving
Laat je absorberen door je muziek met de Ultimate Ears SuperFi 4 in-ear hoofdtelefoon. Het compacte design geeft je al het geluid dat je wilt en laat de geluiden buiten die je niet wilt, dankzij een uitstekend isolatiesysteem, dat tot wel 26 dB aan omgevingsgeluid blokkeert. De Ultimate Ears SuperFi 4 wordt geleverd met drie siliconen oordopjes, waaruit je jouw perfecte pasvorm kan kiezen. Ideaal voor gebruik met iPods en mp3-spelers met 3.5 mm aansluiting.
[ Bericht 6% gewijzigd door Poumelie op 22-03-2011 14:31:00 ]
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.