antwoord in de TT dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja wat, jij loopt altijd te zeuren dat je sharr wil maar dat ze te jong is![]()
+ jij valt op rijpere dames
lol welke?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, dragemsmuziek aangevraagd. 7 minuten lang.
maar bij sharr moet gewoon 3 jaar bij dan is het rijp genoegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
Dat is rijp.
En waarom vraagt er niemand wat aan?
beetjequote:
godver das die met die moeilijke tekstquote:
Ja, ik ben maar gestopt met leren. 2e couplet dus gewoon elke keer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:35 schreef dragems het volgende:
[..]
godver das die met die moeilijke tekst
Ga je nog draaien ook ergens vandaag? Dat rooster, als je dat verkoopt als gatenkaas krijg je het terug met de vraag waar de kaas is.quote:
Is dat burgerlijk? Echt nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgend weekend ga ik zoiets burgerlijks doen heh
Eten met de buren
Bij de ene buren het voorgerecht, bij mij thuis het hoofdgerecht en dan bij de andere buren het toetje
Nja ik vind het best sociaal en braafquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is dat burgerlijk? Echt nog nooit gedaan
pics van je buurmeisjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik vind het best sociaal en braaf
En ik moet het hoofdgerecht samen met mijn buurmeisje maken
Nu aan het werk, dan eten en dan voetbaltraining tot 22:00, dus neequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga je nog draaien ook ergens vandaag? Dat rooster, als je dat verkoopt als gatenkaas krijg je het terug met de vraag waar de kaas is.
Whaha en dat we je dan weer bellenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nu aan het werk, dan eten en dan voetbaltraining tot 22:00, dus nee
Wanneer hadden jullie me gebeldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Whaha en dat we je dan weer bellen![]()
Wat een actie was dat
Als ik niet heb geantwoord dan vermoed ik van niet. Tenzij het een bericht was om mij verrot te schelden, daar antwoord ik standaard nooit opquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:43 schreef Noiseshifter het volgende:
koelkast mijn berichtje niet ontvangen ?
Toen je naar de bios zou gaan maar ze je voet in de penarie hadden getrapt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wanneer hadden jullie me gebeld?
Ik heb nu een nieuw nummer, en nog geen enkele FOK!(st)er heeft hem![]()
Hehe krijg je die zo vaak danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik niet heb geantwoord dan vermoed ik van niet. Tenzij het een bericht was om mij verrot te schelden, daar antwoord ik standaard nooit op
Oja dat was wel fijn, 3 enkelbanden en 1 pees verrektquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toen je naar de bios zou gaan maar ze je voet in de penarie hadden getrapt.
Wat een klaphark ben je ook af en toequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oja dat was wel fijn, 3 enkelbanden en 1 pees verrekt
Die avond ben ik wel gewoon naar een maat zijn huis gegaan om bier te drinken
Toen wist ik nog niet dat het zo erg was...
Af en toe?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat een klaphark ben je ook af en toe
Ben ik even blij dat ik niet luister danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een plaatje voor Patje aangevraagdhij komt hij na
Dat wordt geen zomerhit, wat wel een zomerhit wordt is de remix van koelkast van kaasachtige substantie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
haha
Ik ben mensen er nu al mee aan het dood gooien, zodat ze het in de zomer helemaal kut vinden als het een hit is
Kaasachtige substantiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat wordt geen zomerhit, wat wel een zomerhit wordt is de remix van koelkast van kaasachtige substantie.
Ik wacht op de vocalen van die chick van mono maar nog niets gehoordquote:
Ohja, de ex van monoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wacht op de vocalen van die chick van mono maar nog niets gehoord
Ondertussen was ik wel weer bezig met een fijn melodietje, vandaag even verder aan sleutelen.quote:
Zal wel zo'n grenade zijn ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk effe na voor je zulks vraagt manDE EX VAN MONOPOLY
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
hehe de achternamen van Lisa. Amy & Shelley is Vol![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:05 schreef Snackie017 het volgende:
kwas un keer de lerares aant vingere in de copieerhok toen kwam de rector binne, toen moes ik de hele week corveeen en de lerares wert gesgorsd, kksgool
Ik ben hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik krijg echt zin om te batsen van dit weer gek.
Even kijken wat er te hosselen valt in Puber- & Tienertalk !
Waarom nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:13 schreef mc-Piel het volgende:
Waarom gaat het toch altijd over seks als ik hier intune![]()
?
En iedereen doet mee.quote:
Sharr is mama al thuis?quote:
ik zit in de bus :pquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Sharr is mama al thuis?
Anders blijf ik nog een uurtje op school hangen dalijk, echt geen zin in haar
Gehosseld jeweetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:29 schreef sharr het volgende:
[..]
ik zit in de bus :p
koelkast he.. Hoe kwam jij aan die foto die je gebruikt had voor twintig jaar ouder? Ik wist niet eens dat die op internet stond..
Flikker een eind op met je zogenaamd grappige opmerkingenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:48 schreef djkoelkast het volgende:
10 minuten neuken met je ex zonder ruzie that is?
tut tutquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker een eind op met je zogenaamd grappige opmerkingen![]()
Ik ga mn laminaat leggen, in mn eentje that is!
Succesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker een eind op met je zogenaamd grappige opmerkingen![]()
Ik ga mn laminaat leggen, in mn eentje that is!
Ja wat?quote:
Wees gewoon duidelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat?
Gewoon opbokken met die dubbelzinnige neuk je ex opmerkingen. Ik wil hem niet neuken, ik wil daar niet eens aan denken
Je hebt het wel gedaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat?
Gewoon opbokken met die dubbelzinnige neuk je ex opmerkingen. Ik wil hem niet neuken, ik wil daar niet eens aan denken
Dat was dan ook een geniaal topicquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Murp liet wel boterhamzakjes topic staan, Smegmanus![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was dan ook een geniaal topic
Jawel hoor, ik speel football managerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Arm jochie, je hebt echt geen leven buiten FOK! he?
Byequote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga zo mijn pc herinstalleren.
Om 14:00u disconnect Draakje
Om 15:00u gaat hij weer aan
Ik ben vanmiddag verder niet beschikbaar voor roosterwijzigingen/inplanningen. Vanavond weer.
Maak er een leuken dag van allemaal
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga zo mijn pc herinstalleren.
Om 14:00u disconnect Draakje
Om 15:00u gaat hij weer aan
Ik ben vanmiddag verder niet beschikbaar voor roosterwijzigingen/inplanningen. Vanavond weer.
Maak er een leuken dag van allemaal
IK LUISTER NIETquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
Er mag nog steeds worden aangevraagd hoor mensen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:41 schreef robdriessen het volgende:
Pas op. Ik houd jullie in de gaten.
[ afbeelding ]
Ik heb het niet gemaakt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Spel het dan op z'n minst goed
Master, bate, jeweet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Spel het dan op z'n minst goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:57 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind het nogal warm. Niets moois aan.
Jij kan warmte zien?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:57 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind het nogal warm. Niets moois aan.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben ik tijdens het bellen mijn telefoon aan het zoeken op mijn bureau, tijdens het gesprek helemaal in paniek dat hij kwijt is!
Ken wel dat mensen dat doen met hun bril, maar met de telefoonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben ik tijdens het bellen mijn telefoon aan het zoeken op mijn bureau, tijdens het gesprek helemaal in paniek dat hij kwijt is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah ik heb het ook wel eens gehad met een biertje terwijl ik er een slok van nam.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ken wel dat mensen dat doen met hun bril, maar met de telefoon
Die is ook wel ergquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah ik heb het ook wel eens gehad met een biertje terwijl ik er een slok van nam.
Het is zulks automatisme geworden allemaal
Het hele album van the Best of the Beachboysquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:12 schreef Zokunen het volgende:
Het is even een jaren 60 uurtje, maar verzoekjes zijn welkom (mits 60's)
Dat is me iets te veel, maar ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het hele album van the Best of the Beachboys
Ik weet niet hoe ik moet pm/dm dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:12 schreef Zokunen het volgende:
Het is even een jaren 60 uurtje, maar verzoekjes zijn welkom (mits 60's)
Neeeeee, alles graagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:15 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat is me iets te veel, maar ik zal eens kijken
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wordt afgestemd op de muziek
Je mag mijn rekjes met cd's wel een keer bekijken hoor, al is mn wishlist mooierquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
je hebt smaak, en je bent pas 16
Welcome backquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:28 schreef heloef het volgende:
Hoera ik heb weer internet!
Nou ja soort van ik zit nu op iemand anders netwerk.
Heel clichéeeee, maar ik heb zin in lucy in the sky with diamondsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:26 schreef Zokunen het volgende:
Als er nog meer verzoekjens zijn gewoon spuien hoor
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:28 schreef heloef het volgende:
Hoera ik heb weer internet!
Nou ja soort van ik zit nu op iemand anders netwerk.
Komt er aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heel clichéeeee, maar ik heb zin in lucy in the sky with diamonds
Nou ik moet maar kijken voor hoe lang als zij het modem uitzetten heb ik alsnog een probleem.quote:
Omdat ik nu toch bezig ben en in een jaren 60 bui ben, god only knows of wouldnt it be nice van the beach boys. Ik adoreer dit uurtje nu alquote:
Haha, wat is er met je eigen internet aan de hand dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik moet maar kijken voor hoe lang als zij het modem uitzetten heb ik alsnog een probleem.
En je LastFMquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je mag mijn rekjes met cd's wel een keer bekijken hoor, al is mn wishlist mooier
Binnenkort eens kijken dan, the fighter staat voor vanavond op het programmaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Supergoede film dit![]()
[ afbeelding ]
Ik ga morgen the boat that rocked weer eens kijken denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Binnenkort eens kijken dan, the fighter staat voor vanavond op het programma
KPN doet er eerst drie weken over om mijn verbinding te verhuizen naar mijn nieuwe huis. En nu gooien ze er nog doodleuk twee weken bovenop.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Haha, wat is er met je eigen internet aan de hand dan?
Bastards!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
KPN doet er eerst drie weken over om mijn verbinding te verhuizen naar mijn nieuwe huis. En nu gooien ze er nog doodleuk twee weken bovenop.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
KPN is echt altijd drama, deed er bij een maat van me ook 4 weken over!
Hallonquote:
Zal aan het einde wel even 1 hardstyle nummer doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zit echt te gapen als een malle hier
Piccas willen we zien Patjunz !quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:54 schreef Patje1987 het volgende:
Bats! Mijn auto glimt weer een soort van.
Zie facebookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Piccas willen we zien Patjunz !
"L-O-V-E" is a jazz song written by Bert Kaempfert and Milt Gabler for American singer-pianist Nat King Cole's 1965 album L-O-V-E (the last album released before Cole's death on February 15, 1965). The song had already been an instrumental track on Kaempfert's Blue Midnight album in 1964.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Uit welk jaar is L-O-V-E van nat king cole?
Yellow submarine!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:57 schreef Zokunen het volgende:
Na deze druk ik er even 1 hardstyle nummer in en dan ga ik er uit voor de draak
lol, ik dacht alquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:59 schreef Zokunen het volgende:
Nevermind, heb het mp3tje verplaatst :S
Geen zin om te zoeken.
Ik ga mee, meteen bier drinken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, ik wil op het terras zitten en jonge meisjes kijken!
Pics van de kapsterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:02 schreef Ragboer het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Nummer van de kapster gehosseld.
Hehe, die heb ik niet. Ik ga nu ff hyves zoeken enzo.quote:
Op terras? Ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Moeten we sowieso een keer doen man
Kan je daar een beetje goed bier drinken ?
Ze zitten al aan de witte wijn/rosé in witlinnenbroeken. Heb het al gezien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, ik wil op het terras zitten en jonge meisjes kijken!
Als er een dj wissel is moet je uitloggen en inloggen. Voor de rest is er geen verschil met een live dj hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Elke keer als draakje is, kan ik via mn mobiel niet luisteren
Lekker laten gaan, opgewonden standje!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben een keer met een half kapsel uitgestuurd.
Dat mens zat al 2x aan me, ik zei 2x dat ik daar niet van gediend was.
Zat ze aan mijn borst en rug en zo...
De 3e keer duwde ze serieus haar tieten in mijn gezicht heh !
Dus nu had ik het gehad en school ik haar uit voor "opneuken nu tyfushoer"
Toen moest ik de kapperszaak uit, terwijl mijn haar niet eens af was !
Nja ik hoefde niet te betalen dus ging mijn halve kapseltje bij een andere kapper af laten maken.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja ik hoefde niet te betalen dus ging mijn halve kapseltje bij een andere kapper af laten maken.
Nou, het gebeurt toch echt he. Tis niet de eerste keer, heb zelfs van netwerk gewisseld, telefoon uit/aangezet..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als er een dj wissel is moet je uitloggen en inloggen. Voor de rest is er geen verschil met een live dj hoor.
Haha dat is ook echt iets voor jou gewoonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Leven die nog?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:13 schreef Stokstaart het volgende:
Deep Purple naar Nederland
ARNHEM - Deep Purple geeft op 2 december een concert in het GelreDome. Dit heeft Mojo Concerts bekendgemaakt. Een groot orkest zal de hardrockband in Arnhem begeleiden.
De Britse band werd in 1968 opgericht en kende de afgelopen veertig jaar wisselende samenstellingen. De grootste hit van Deep Purple is Child in time. Het nummer dingt jaar in jaar uit mee naar de nummer 1 positie in de Top 2000. Andere hits van de band zijn Smoke on the water, Hush en Strange kind of woman. (ANP)
![]()
![]()
Kom maar hier. Wel Grolsch.quote:
Ik heb HJquote:
Help me nouuquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, het gebeurt toch echt he. Tis niet de eerste keer, heb zelfs van netwerk gewisseld, telefoon uit/aangezet..
Draakje = geen onzin radio op mn mobiel
Tevens, bron?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:13 schreef Stokstaart het volgende:
Deep Purple naar Nederland
ARNHEM - Deep Purple geeft op 2 december een concert in het GelreDome. Dit heeft Mojo Concerts bekendgemaakt. Een groot orkest zal de hardrockband in Arnhem begeleiden.
De Britse band werd in 1968 opgericht en kende de afgelopen veertig jaar wisselende samenstellingen. De grootste hit van Deep Purple is Child in time. Het nummer dingt jaar in jaar uit mee naar de nummer 1 positie in de Top 2000. Andere hits van de band zijn Smoke on the water, Hush en Strange kind of woman. (ANP)
![]()
![]()
Heb ik al, allebeiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nieuwe telefoon?
Of een laptop kopen
failtopicquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Visueel topic mensen !
Veel plaatjes, weinig tekst !
Stel je zit op het terras...
Ga je mee naar Deep Purple?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeer goed topic, neem de moeite maar om die 2 regels te lezen.
quote:Ja leuk laten we elke dag verjaardagstopics gaan openen.Zelfs Pietje met 5 posts kan dan een topic starten. Gaaf.
In het Karbodome? Mag ik bedanken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ga je mee naar Deep Purple?
http://www.vovert.nl/2011(...)-gelredome-xs-arnhem
Daar was ik een keer naar Monster Jam geweest, met allemaal van die monstertrucksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In het Karbodome? Mag ik bedanken.
De akoestiek zuigt daar inderdaad wel ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In het Karbodome? Mag ik bedanken.
Ook met gitaren?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:52 schreef djkoelkast het volgende:
Ik doe sowieso alleen openlucht concerten
Durven ze dat serieus nog een gitaar te noemen jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als de Keytar van Jean Michel Jarre meetelt wel![]()
[ afbeelding ]
Dat is een keytar uit de jaren '70, dat ding is briljant (en loodzwaar)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Durven ze dat serieus nog een gitaar te noemen ja
Verschil tussen een keytar en een gitaar niet zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Durven ze dat serieus nog een gitaar te noemen ja
Ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:00 schreef Graseter het volgende:
Ik heb zojuist een boterham gemaakt.
[ afbeelding ]
Ken wel de Lady Gaga variant:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is een keytar uit de jaren '70, dat ding is briljant (en loodzwaar)
Ik luister deze nu evenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:03 schreef djkoelkast het volgende:
Wat doen jullie in dit topic. 2 luisteraars
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh kut, deze vergeten er bij te zetten:
je hebt je laptops en desktops inclusief power generator mee !
Door de wall of screens word je genoeg beschermd van het zonlicht !
Via UMTS is er zelfs de mogelijkheid om WoW te blijven playen, die mensen uit je guild zijn jaloers op je avontuurlijkheid.
Je LARPT bijna in het echt, Dragems zou jaloers op je zijn !
[ afbeelding ]
Oke, je dag is goed. Waarom is het hier zo rustig?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zit op fok, ik heb geen leven
Het is lekker weer, ik ben bezig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke, je dag is goed. Waarom is het hier zo rustig?
iedereen is buiten aan het rukkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke, je dag is goed. Waarom is het hier zo rustig?
WUT WUTquote:
Ik tune net inquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:35 schreef Berenklem het volgende:
Ik ga nu weg, dus nu weer 3 (alshetgoedis)
WTF WTF WTF DUS MIJN RIEKWEST KOMEN NA 5 UUR TERWIJL IK ZO WEGGAquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:36 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ah dan kan je gaan genieten van 22 min autobahn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |