PM verzondenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:28 schreef whoeier het volgende:
doe mij ook maar een pm met dezelfde info
Dan vraag ik me toch af wat jij doet in je onderschrift?? Ero-lingerie advertentiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:39 schreef whoeier het volgende:
Dit is een pure lead handel, toch jammer maar helaas die paar euro voor mijn naam en gegevens ga je niet ontvangen. Commerciële handel op FOK! dient naar mijn weten in overleg te gaan.
Zie deel 7 van de algemene voorwaarden, en wel gericht op sub c;
c. Het is niet toegestaan zonder voorafgaande toestemming reclame te maken in topics, berichten, ondertitels, nickname, signatures of profielen, of te werven via pm (personal message), dm (direct message) of enige andere vorm van communicatie binnen FOK.nl, noch geïnitieerd via FOK.nl
Onderstaand de ontvangen PM:
Op 22 maart 2011 11:30 schreef DopeBoysGame het volgende:
Hierbij de link:
(link verwijderd omwille van aangehaalde regel)
Je betaald ook geen verzendkosten dus het kost echt maar 1 euro.
Groetjes,
DopeBoysGame
Euh, dude, je mag geen pm's hier plaatsen.quote:
daar heb je gelijk in, alhoewel dat een vermelding van mjin homepage is.Ik zal hem weghalen voor je.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:45 schreef DopeBoysGame het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wat jij doet in je onderschrift?? Ero-lingerie advertentie
Hmm ik ken niet alle regels omtrent wat wel en niet mag, in dit geval is deze gepost omdat de user in kwestie met opzet de regels poogt te omzeilen, maar zal ook hier de nodige edit uitvoeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Euh, dude, je mag geen pm's hier plaatsen.
maar het is idd handel wat via een internetwinkel gaat, slotje dus.
Nou heb je nog steeds een link, niet dat mij het wat uitmaakt maar begin dan niet over mijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:49 schreef whoeier het volgende:
[..]
Hmm ik ken niet alle regels omtrent wat wel en niet mag, in dit geval is deze gepost omdat de user in kwestie met opzet de regels poogt te omzeilen, maar zal ook hier de nodige edit uitvoeren.
Ga jij nou maar sextoys verkopen ipv andere mensen vervelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:57 schreef Ivotje het volgende:
Grappig dat je hem nog een keer stuurt en niet de humor begrijpt dat iedereen gewoon die info vraagt niet om te kopen maar om jou te kloten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |