Maar zijn treinreizen richting Praag een beetje relaxed?
quote:Jahoor, ik heb het vorig jaar ook gedaan.. Alleen wel op letten dat je op centraal uitstapt en niet zo'n groot station ervoor..
Op vrijdag 14 juni 2002 13:51 schreef Nerd het volgende:
Ik ben geslaagd dus ik heb gister met een vriendin afgesproken dat we volgende week twee dagen naar Praag gaan. Nu kwam ik toevallig een aanbieding van de NS tegen (148 euro voor 2 personen, retour met de trein) dus die heb ik meteen maar geboekt.Maar zijn treinreizen richting Praag een beetje relaxed?
En inderdaad op 't juiste station uitstappen, de reis lijkt wel een reis door de tijd naar de jaren 50, echt tof.
Ik weet niet of er directere verbindingen zijn, maar het is erg goed te doen.
quote:de wagons zijn zeker verglijkbaar met nederlandse intercities, iets ruimer. Nederland - Praag heb ik 12 uur over gedaan, maar dat was 's nachts, overdags is het volgens mij in een uurtje of 8 tot 10 te doen. Staat ook gewoon op www.ns.nl, maar dat werkt helaas niet met netscape.
Op vrijdag 14 juni 2002 14:45 schreef mabit het volgende:
hoop wel dat je een beetje beter coupes krijgt dan die veewagons in Nederland... want daar zou ik het echt niet uit houden al die tijd... hoelang duurt et exact..!?
Budapest - Berlijn is ook een mooie route. 6 uur 's ochtends opgestapt, en 's avonds om 21:30 waren we in het hotel.
quote:Veewagons? Zeker nooit veel met de trein in het buitenland gereist zeker?
Op vrijdag 14 juni 2002 14:45 schreef mabit het volgende:
hoop wel dat je een beetje beter coupes krijgt dan die veewagons in Nederland... want daar zou ik het echt niet uit houden al die tijd... hoelang duurt et exact..!?
quote:ik bedoelde dus ook eigenlijk of je iets als de ICE krijgt of dat je een stoptrein hebt waar net een groep utrechtsupporters in heeft gezeten...
Op vrijdag 14 juni 2002 14:51 schreef Lucille het volgende:[..]
Veewagons? Zeker nooit veel met de trein in het buitenland gereist zeker?
En ik heb er zo'n zin in!!!! Praag is ook zo gaaf!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |