abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4586618
Ik ben geslaagd dus ik heb gister met een vriendin afgesproken dat we volgende week twee dagen naar Praag gaan. Nu kwam ik toevallig een aanbieding van de NS tegen (148 euro voor 2 personen, retour met de trein) dus die heb ik meteen maar geboekt.

Maar zijn treinreizen richting Praag een beetje relaxed?

pi_4586663
OEH! OEH! Waar kan je dat boeken?! Ik wil met sbientje naar Praag!
pi_4586680
www.ns.nl

Ga dan ook zondag! Een Fok!Praag meeting?

vrijdag 14 juni 2002 @ 14:10:48 #4
14827 Kogando
Modelprutser
pi_4586963
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 13:51 schreef Nerd het volgende:
Ik ben geslaagd dus ik heb gister met een vriendin afgesproken dat we volgende week twee dagen naar Praag gaan. Nu kwam ik toevallig een aanbieding van de NS tegen (148 euro voor 2 personen, retour met de trein) dus die heb ik meteen maar geboekt.

Maar zijn treinreizen richting Praag een beetje relaxed?

Jahoor, ik heb het vorig jaar ook gedaan.. Alleen wel op letten dat je op centraal uitstapt en niet zo'n groot station ervoor..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_4587372
Al 2x gedaan, mega relaxed...

En inderdaad op 't juiste station uitstappen, de reis lijkt wel een reis door de tijd naar de jaren 50, echt tof.

TA! RA! NIS!
  vrijdag 14 juni 2002 @ 14:43:47 #6
12750 Hrun
Special Obedience
pi_4587433
Afgelopen winter met de trein naar Praag gegaan. Erg mooi inderdaad. Alleen hadden we de slaaptrein, en dat zou ik niet meer doen, want dan moet je om 12 uur 's nachts overstappen op de slaaptrein, en om 7 uur 's ochtends op de trein naar Praag.

Ik weet niet of er directere verbindingen zijn, maar het is erg goed te doen.

Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_4587461
hoop wel dat je een beetje beter coupes krijgt dan die veewagons in Nederland... want daar zou ik het echt niet uit houden al die tijd... hoelang duurt et exact..!?
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  vrijdag 14 juni 2002 @ 14:49:49 #8
12750 Hrun
Special Obedience
pi_4587518
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 14:45 schreef mabit het volgende:
hoop wel dat je een beetje beter coupes krijgt dan die veewagons in Nederland... want daar zou ik het echt niet uit houden al die tijd... hoelang duurt et exact..!?
de wagons zijn zeker verglijkbaar met nederlandse intercities, iets ruimer. Nederland - Praag heb ik 12 uur over gedaan, maar dat was 's nachts, overdags is het volgens mij in een uurtje of 8 tot 10 te doen. Staat ook gewoon op www.ns.nl, maar dat werkt helaas niet met netscape.

Budapest - Berlijn is ook een mooie route. 6 uur 's ochtends opgestapt, en 's avonds om 21:30 waren we in het hotel.

Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_4587537
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 14:45 schreef mabit het volgende:
Veewagons? Zeker nooit veel met de trein in het buitenland gereist zeker?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_4588354
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 14:51 schreef Lucille het volgende:

[..]

Veewagons? Zeker nooit veel met de trein in het buitenland gereist zeker?

ik bedoelde dus ook eigenlijk of je iets als de ICE krijgt of dat je een stoptrein hebt waar net een groep utrechtsupporters in heeft gezeten...
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_4590146
Reis duurt 14 uur en het is trouwens eens nachttrein. Het is een directe verbinding dus ik hoef niet 's nachts ergens overstappen

En ik heb er zo'n zin in!!!! Praag is ook zo gaaf!!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')