ohh ik kan wel een torselet gebruikenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:11 schreef progje het volgende:
mijn jurk heeft al een soort van torselet dus dat hoef ik niet uit te kiezen..
Moet denk ik nog even op zoek naar een goede strapless bh
Geen enkele jurk die kan tippen aan deze neequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:45 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Jij was er wel HEEL vroeg bij dus! Knap dat je het nog zo lang uit hebt kunnen stellen en als je al zo lang verliefd bent op die jurk is het wel duidelijkHeb je nooit andere jurken gezien waardoor je toch stiekem ging twijfelen aan je keuze?
Ach, ook al zit ie op de foto's nog niet ideaal dan is het nog leuk om naar te kijkenHier hetzelfde geval.
Hoe kon je trouwens een ZWART iets aandoen tijdens het passen van een WITTE bruidsjurk![]()
De verkoopster van de bruidswinkel kwam bij mij heel enthousiast aan met allerlei torseletten, slipjes, strings, jarretels, kousen en weet ik veelEn ook de hele tijd "Oh als je die niet mooi vindt dan heb ik ook nog andere modellen hoor!
" Ze denkt wel aan de bruidegom in spe
Oh enorm offtopic maar wat naar Chantyquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Geen enkele jurk die kan tippen aan deze nee
En normaal zie je het ondergoed niet natuurlijk (had geen wit slipje). Alleen heb ik dus een transparant topje dat wat laag zit dus dan zie je daardoorheen de bovenrand van het slipje.
Nu de auto in naar Limburg. Mam belde, het gaat slecht met onze 14 jaar oude hond dus hij wordt ingeslapen en ik wil erbij zijn. Dus hals over kop van mijn werk in Amsterdam vertrokken...
Hahaha, klinkt bekend!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:58 schreef MissBliss het volgende:
Wij doen denk ik een heeele korte fotoreportage, we zijn allebei niet zo van het poseren
De fotograaf focust zich vooral op het verslaan van de dag, zonder geposeerde momenten enzoNou ja, 1 heel kort moment dus.
Same here.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ik heb gelijk een torselet en slipje erbij besteld. Uit een boekje dus ook dát is maar afwachten of het past
Wat erg...quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:48 schreef Chanty het volgende:
Nu de auto in naar Limburg. Mam belde, het gaat slecht met onze 14 jaar oude hond dus hij wordt ingeslapen en ik wil erbij zijn. Dus hals over kop van mijn werk in Amsterdam vertrokken...
Wat leuk! Gefelie en je bent ook nog zwanger zie ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:51 schreef Aventura het volgende:
Ik ben verloofdMijn vriend vroeg me in Parijs, op de Eiffeltoren
*knuf*quote:Op donderdag 24 maart 2011 06:40 schreef Chanty het volgende:
tnx Leigh en MB. Hij speelt nu in de hondenhemel
Wij doen hetzelfde. In ondertrouw bij de gemeente waarin we wonen. Zij sturen de stukken op naar de gemeente waar wij gaan trouwen. Wij konden pas een tijdstip voor het trouwen afspreken, nadat we in ondertrouw waren gegaan. Direct na de ondertrouw heb ik het gemeentehuis waar we gaan trouwen gebeld om een afspraak te maken. De vrouw aan de telefoon vertelde me dat het afhankelijk is van de locatie: soms kun je al een afspraak maken voor het trouwen wanneer je een afspraak voor de ondertrouw hebt. Hoop dat het een beetje duidelijk geschreven is, ben niet zo helder op het momentquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:10 schreef Stansfield het volgende:
Wij zijn ook weer druk bezig met allerlei dingen regelen. Maar ik heb nog even een vraag over de gemeente en de ambtenaar. Misschiendat hier iemand dat weet.
Wij trouwen in een andere gemeente dan waar we wonen. MAar moeten wel in ondertrouw in de gemeente waar we wonen. Is het zo dat we pas dingen kunnen gaan regelen in de gemeente waar we trouwen wanneer we eenbewijs vna ondertrouw hebben??
Bij ons maakte het niet uit. We hebben eerst al een tijdstip etc. geregeld bij de gemeente waar we trouwen, en daarna zijn we pas in ondertrouw gegaan in de gemeente waar we wonen. Het zal dus wel verschillen per gemeente?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:10 schreef Stansfield het volgende:
Wij zijn ook weer druk bezig met allerlei dingen regelen. Maar ik heb nog even een vraag over de gemeente en de ambtenaar. Misschiendat hier iemand dat weet.
Wij trouwen in een andere gemeente dan waar we wonen. MAar moeten wel in ondertrouw in de gemeente waar we wonen. Is het zo dat we pas dingen kunnen gaan regelen in de gemeente waar we trouwen wanneer we eenbewijs vna ondertrouw hebben??
Via via, had eerst op de site de leukste taarten rondgekeken naar baksters in de omgeving van den haag/ rotterdam. Een van de baksters die ik had benaderd had geen plek meer maar stuurde me een documentje met andere baksters uit de omgeving. Dus zodoende op de site gekomen van deze vrouw uit Poortugaalquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:07 schreef Leigh het volgende:
Waar heb komt die offerte vandaan, Chanty?
Want dat klinkt wel aantrekkelijk!
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:37 schreef Chanty het volgende:
Gisteren een huidkleurig slipje gekocht voor onder mijn jurk en ik zit mijn vriend nu wijs te maken dat ik HEEEEL erg sexy lingerie heb
haha bekendquote:Op zondag 27 maart 2011 09:20 schreef Leigh het volgende:
Steenz en ik zeiden gisteren tegen elkaar dat we zo'n zin hebben in de huwelijksreis
En dan van: oh ja, we gaan ook nog trouwen!
Zoveel leuke dingen om naar uit te kijken
Zo, even in een aparte postquote:Op zondag 27 maart 2011 17:44 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
haha bekend
Hier gaat het nu wel echt snel hoor, gisteren vrijgezellendag gehad wat heel erg tof was! Nog 3 dagen werken, dan een dag 'rust' en dan issut zover na 11 maanden wachten. En over een week zit ik in het vliegtuig en landen we al zowatOm 21:00 NL tijd staan we als het goed is aan de grond namelijk.
Tis net een achtbaan (he, dat is een hobby van ons haha) en we zijn nu bezig aan de grootste drop!
Sowieso vervelend dat hij zo moeilijk doet over dat getuige zijn. Ikzelf vind het eigenlijk raar om mijn ouders als getuige te vragen want voor mijn gevoel hebben zij als ouders van de bruid al een heel bijzondere plek. Maar goed dat is persoonlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:17 schreef Jentin het volgende:
Ik haat gezeur rondom de bruiloft. Vader in de bocht: hoogst beledigd dat hij geen getuige mag zijn. Tja, jammer dan, want het gaat die dag (voor de verandering) eens niet om hem. (Overigens weet hij dit al sinds vorig jaar mei, en nu begint ineens het gezanik?)
Ook fijn: ik heb hier volgens mij wel eens gezegd dat ik twijfelde over het weggeven (ook vanwege die aandachtshoererij, pardon my french). Maar goed, inmiddels was ik eruit: ik ging het hem vragen, want ik vind het toch wel een mooi gebaar enzo. Nu vind ik het leuk om zoiets een beetje in te kleden, dus ik wilde een keer met 'm gaan lunchen ofzo en het hem dan vragen. Mja. Dat duurde meneer te lang, dus vroeg hij laatst tijdens een verjaardag plompverloren: 'Mag ik je niet gewoon weggeven dan?' terwijl we het daar echt to-taal niet over hadden.
Ik ben vast een trut, maar het is daarmee echt een beetje verpest, lijkt wel. Ligt het nou aan mij dat ik vind dat je zoiets niet moet vragen, maar dat je daarvoor gevraagd moet worden? Toen ik zei dat ik het niet leuk vond dat hij dat vroeg, en dan ook nog op deze manier met allemaal anderen erbij, kreeg ik alleen maar te horen: 'Ja, maar ik wil dat graag en ik wil dat weten en ik ben er steeds mee bezig, vraag maar aan je moeder (
), en voor mij is dat belangrijk, en als ik dat wil weten dan vraag ik dat gewoon.'
Bij mijn broers bruiloft (ook binnen afzienbare tijd) is hij ook geen getuige en nu is hij op zijn manier hoogst beledigd. Ik vind dat zoiets treurigs.
Sorry, zeurpost, maar ik moest het even kwijt.
de relatie met mijn vader is sinds een paar jaar niet meer zo optimaal als voorheen en op deze manier zie ik het ook niet echt goed komen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:18 schreef Jentin het volgende:
[..]
Zo, even in een aparte postHoe was je vrijgezellendag, wat heb je gedaan? En waar gaat jullie reis naar toe? Alles geregeld inmiddels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |