abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94561955
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:33 schreef ErikT het volgende:

[..]

Knappe jongen die een huis koopt zonder hypotheek.
Dat is een keuze. Je kan je hele leven huren of desnoods sparen en een huis kopen, net zoals je met alle andere dingen kan lenen of sparen.
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:42:07 #102
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_94562088
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dat is een keuze. Je kan je hele leven huren of desnoods sparen en een huis kopen, net zoals je met alle andere dingen kan lenen of sparen.
Ja, er zijn verder ook helemaal geen voordelen aan een huis kopen ofzo.

Wat een kutdiscussie wordt dit zeg. Laten we het hier maar op houden: ik vind het dieven, jij vindt het terecht dat ze miljoenen verdienen omdat ze zo ontzettend speciaal zijn.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_94562135
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja, er zijn verder ook helemaal geen voordelen aan een huis kopen ofzo.

Wat een kutdiscussie wordt dit zeg. Laten we het hier maar op houden: ik vind het dieven, jij vindt het terecht dat ze miljoenen verdienen omdat ze zo ontzettend speciaal zijn.
Aan een brood kopen zitten ook voordelen :{ ( en een brood kost 10 cent om te maken)
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:51:07 #104
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_94562411
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:43 schreef Yreal het volgende:

[..]

Aan een brood kopen zitten ook voordelen :{ ( en een brood kost 10 cent om te maken)
Ja wat wil je hier nou mee zeggen? Dat bakkers jou afzetten? En dat het dan dus okee is als banken je ook afzetten?

Waar slaat dit nou op? Zeg dan niks.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_94562806
Pffff, verbanden leggen is ook erg moeilijk.

Op alles zit een winstmarge, anders kan een bedrijf niet bestaan

Jij stelt dat banken afzetters zijn omdat ze een marge hebben op hun producten, die jouw inziens veel te hoog is. Daarop heb ik zoiets, het is goede bedrijfsvoering om je winstmarge te maximaliseren. Waarop jij weer stelt dat je een huis niet zonder hypotheek kan kopen, wat wel kan en je ook prima in een huurhuis kan wonen. Daarop antwoord jij weer dat je een huis koopt omdat er voordelen aanzitten? Alles heeft voordelen, anders koop je het niet

Dus iedereen moet maar een huis kunnen kopen? Oneens...
pi_94563210
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:07 schreef Catbert het volgende:
Ik vind het niet meer dan terecht dat mensen pissig zijn op de ING. Betaal eerst die staatssteun maar af en ga dan pas aan bonussen denken.
Dat.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_94563510
Wat vinden jullie van de ABN Fortis dan? Dat geld komt waarschijnlijk nooit meer terug, maar die verdienen ook nog 700.000 de man
pi_94563819
Terechte klacht, ik ben tevreden met ING.
Al vind ik die bonussen wel absurt. Maar topmannen mogen alles doen. Als iemand van denhaag iets over de geuzennaam van ajax roept,dan staat het land op zijn kop. Topmannen krijgen nog zelfs geld mee.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 17:25:20 #109
167923 appelsjap
All the above
pi_94606683
Wat een nonargumenten steeds van ErikT
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_94608427
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef anno2010 het volgende:
Terechte klacht, ik ben tevreden met ING.
Al vind ik die bonussen wel absurt. Maar topmannen mogen alles doen. Als iemand van denhaag iets over de geuzennaam van ajax roept,dan staat het land op zijn kop. Topmannen krijgen nog zelfs geld mee.
Die bonussen hebben ze teruggegeven maar dat is toch symbolisch.

Al dat gezeik om bonussen is symbolisch en overbodig, als ze nu geen bonus krijgen dan krijgen ze in plaats daarvan loon in natura, een salarisverhoging, of over drie jaar een dubbele bonus, alleen dan boeit niemand het :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')