Dat is een keuze. Je kan je hele leven huren of desnoods sparen en een huis kopen, net zoals je met alle andere dingen kan lenen of sparen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Knappe jongen die een huis koopt zonder hypotheek.
Ja, er zijn verder ook helemaal geen voordelen aan een huis kopen ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is een keuze. Je kan je hele leven huren of desnoods sparen en een huis kopen, net zoals je met alle andere dingen kan lenen of sparen.
Aan een brood kopen zitten ook voordelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, er zijn verder ook helemaal geen voordelen aan een huis kopen ofzo.
Wat een kutdiscussie wordt dit zeg. Laten we het hier maar op houden: ik vind het dieven, jij vindt het terecht dat ze miljoenen verdienen omdat ze zo ontzettend speciaal zijn.
Ja wat wil je hier nou mee zeggen? Dat bakkers jou afzetten? En dat het dan dus okee is als banken je ook afzetten?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Aan een brood kopen zitten ook voordelen( en een brood kost 10 cent om te maken)
Dat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:07 schreef Catbert het volgende:
Ik vind het niet meer dan terecht dat mensen pissig zijn op de ING. Betaal eerst die staatssteun maar af en ga dan pas aan bonussen denken.
Die bonussen hebben ze teruggegeven maar dat is toch symbolisch.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef anno2010 het volgende:
Terechte klacht, ik ben tevreden met ING.
Al vind ik die bonussen wel absurt. Maar topmannen mogen alles doen. Als iemand van denhaag iets over de geuzennaam van ajax roept,dan staat het land op zijn kop. Topmannen krijgen nog zelfs geld mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |