ik haak af want dan moet ik zelf gaan bedienenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
juist! het liefst nam ik iedereen mee naar het dichtstbijzijnde terrasje
ik ga meequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
Mwah gaat oke, gezeik met werk/baan. Verveel me kapot hier dus ben op zoek naar wat andersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AartiGezellig
Waar kan ik me melden?
Alles goed daar?
tuurlijk niet. ik haal wel een biertje voor je. zo ben ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik haak af want dan moet ik zelf gaan bedienen
Ah, niet tof.... Al wat op het oog?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
Mwah gaat oke, gezeik met werk/baan. Verveel me kapot hier dus ben op zoek naar wat anders
Dus vandaar terrasverlangen
mwah ik weet niet zo goed wat ik wil. carriere of moeder worden. allebei kan niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, niet tof.... Al wat op het oog?
Ach ik ben over 4 minuten toch weer wegquote:
speel ze LLquote:
ik haal je wel opquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AartiGezellig
Waar kan ik me melden?
Alles goed daar?
Geniet ervanquote:
Laters RNquote:
lastige keuzequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
mwah ik weet niet zo goed wat ik wil. carriere of moeder worden. allebei kan niet.
Graagquote:
je had toch pas een nieuwe baan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
Mwah gaat oke, gezeik met werk/baan. Verveel me kapot hier dus ben op zoek naar wat anders
Dus vandaar terrasverlangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |