mja het werkt NOG welquote:
nee, haha, daar snap ik echt geen hol vanquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, haha, daar snap ik echt geen hol van![]()
wokkeltje
dan zeker om tabletjes te makenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wokkeltje
Lekkerquote:
quote:
Ik had jou ook gemaildquote:
mail??\quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had jou ook gemaildAls je niet wilt dan mag je dat ook zeggen hoor
Gooi het daar maar weer gelijk opquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet voor jou![]()
jij rijdt gelijk je auto er in
het is mooi klote, kost je weer een hoop tijd en gedoe voordat het allemaal geregeld is en je je eigen auto weer hebt.quote:
quote:
Ja, idd. Dat vooral, stonden ook gewoon midden op een drukke rotonde.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is mooi klote, kost je weer een hoop tijd en gedoe voordat het allemaal geregeld is en je je eigen auto weer hebt.
ik heb geen mail van jou gezien??quote:
Nog geen 2 minuten geledenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb geen mail van jou gezien??![]()
wanneer was da?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
dan zou je misschien een nieuwe mogen uitzoeken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, idd. Dat vooral, stonden ook gewoon midden op een drukke rotonde.
Als ik mijn auto al terug krijg, er is moeilijk te zien wat er mechanisch eventueel kapot is.
Dat kan zelfs ik maffiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wokkeltje
wokquote:
Dan ga je naakt naar buiten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:44 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga zo n nieuwe zomerjas kopenkan nou echt niet meer in mn dikke wollen jas naar buiten
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zeker om tabletjes te maken![]()
met lijntjes
Ik was vanmorgen maar wat blij dat ik hem aanhad!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:44 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga zo n nieuwe zomerjas kopenkan nou echt niet meer in mn dikke wollen jas naar buiten
mag dat vanavond?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb jou een mailtje gestuurd met een sollicitatiebriefZou je willen kijken? Is namelijk een super gave vacature
ohh.. hotmail lees ik niet overdagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog geen 2 minuten geledenIk loog
11 minuten geleden
`
Balenquote:
ja tis nog een tijdje van dat net niet weerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen maar wat blij dat ik hem aanhad!
goede middagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |