is ie er overheen gereden of zoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:54 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met mij niets aan de hand, was druk dus ging met 10km ofzo.![]()
Auto er minder vanaf gekomen. Rechtervoorwiel totaal vernield incl. ophanging en wielkast.
Rechterpanelen verbogen en deur ging niet meer open.
Auto is weg gesleept dus heb nu een vervangende auto
Touringcar, ik reed op de binnenbaan voor rechtdoor en linksaf, bus op buitenbaan voor rechtsaf of rechtdoor. Bus reed verkeerd dus gooide stuur om om linksaf te gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:56 schreef pgrferrari het volgende:
Mooi, dat er niks met jezelf aan de hand is.
Wie zijn schuld was het?
knuffelpufjequote:
Leasebak dus voor mij niets aan de hand.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knuffelpufje
@ solique, bummer! Heb je n leaseauto of ist je eigen?
Ik krijg steeds meer bijnaampjes hierquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knuffelpufje
@ solique, bummer! Heb je n leaseauto of ist je eigen?
please dont hahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer bijnaampjes hier![]()
![]()
![]()
Ik ga die van jou ook bijhouden
Jeetje wat kutquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:54 schreef Solique het volgende:
Auto er minder vanaf gekomen. Rechtervoorwiel totaal vernield incl. ophanging en wielkast.
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
please dont hahadas genanr
relaxedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Leasebak dus voor mij niets aan de hand.
Klapjostiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:54 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat dus...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KlapjostiMaar fijn dat jij nog helemaal heel bent
Hij had het niet door, dus reed nog een stuk door. Kon ook niet meer wegkomen zat muurvast aan/onder bus.quote:
op wat bibbers na niks overgehouden dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Hij had het niet door, dus reed nog een stuk door. Kon ook niet meer wegkomen zat muurvast aan/onder bus.
Zag hem al dichtbij komen, dus stond al zowat stil. Beetje geschrokken niets bijzonders.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op wat bibbers na niks overgehouden dus.
kan je een andere auto proberen, is het wat? die leen auto?
dan is een touringcar toch best groot zo van dichtbij!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Zag hem al dichtbij komen, dus stond al zowat stil. Beetje geschrokken niets bijzonders.
Als leenauto een toyota yaris hybride gehad.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Zag hem al dichtbij komen, dus stond al zowat stil. Beetje geschrokken niets bijzonders.
Als leenauto een toyota yaris gehad.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |