maandagavond... trainingsavond...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:49 schreef NBT het volgende:
[..]
ja gelijk heb je....
Waar heb jij nou pijn van aan je spieren?
Hoe daar gaan we weer?quote:
Hahaha, komt wel goed!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maandagavond... trainingsavond...
was voor de tweede keer weer buiten trainen en dan heb ik altijd een paar keer weer last van spieren... ik kom er wel overheen hoor... maar voel me vandaag dan lichtelijk gehandicapt
ik bedoel gewoon met een nieuw topic dat we weer kunnen volkladdenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe daar gaan we weer?
Ik ben gewoon blij met mn bed, slaap al sinds oktober op een bank
Tuurlijk... ik ga nergens heen... alleen om even te pissen... laat zelfs mn koffie brengenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Hahaha, komt wel goed!Gewoon lekker blijven zitten!
Goed geregeld!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk... ik ga nergens heen... alleen om even te pissen... laat zelfs mn koffie brengen
Oh zoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon met een nieuw topic dat we weer kunnen volkladden
Bijnaquote:
quote:
quote:
Verder wel goed geslapen mop?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:55 schreef NBT het volgende:
Wat is er met jou joh, je doet zo vreemd.....??
Dus eerst hier ons nog een uurtje vermaken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:55 schreef NBT het volgende:
Ik kan van 9 tot 12 niet fok. Mja wel mobiel, maar pff te moeilijk!
Ik heb ff een gesprek met mezelf, laat je derbuiten!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verder wel goed geslapen mop?
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus eerst hier ons nog een uurtje vermaken?
Sorry...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb ff een gesprek met mezelf, laat je derbuiten!
Mooiquote:
Schoonheid, heb je een beetje slechte zin vandaag?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb ff een gesprek met mezelf, laat je derbuiten!
Ik ga vrijdag naar IKEA!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even naar de winkel![]()
Nog meer geld uitgeven
Valt mee.........quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schoonheid, heb je een beetje slechte zin vandaag?
Ben ik gisteren nog geweestquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even naar de winkel![]()
Nog meer geld uitgeven
quote:
Heb je nog wat nodig?quote:
Ga dan even lekker een rondje rennen buiten danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:59 schreef NBT het volgende:
Ik ben zo moe, maar zo wild vandaag..............
Klopt! Pas maar op!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
... jullie zijn gevaarlijke vrouwen...
Dan zweet ik op het werk!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ga dan even lekker een rondje rennen buiten dan
Ja genoeg. Maar ik hou het even voor gezienquote:
Goed he! Lekker geslapen Patje?quote:
Daarom ga ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja genoeg. Maar ik hou het even voor gezien
Wij zijn heel lief en onschuldig hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
... jullie zijn gevaarlijke vrouwen...
Ohw, dan neem ik terug wat ik zei.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn heel lief en onschuldig hoor
quote:
nee, dat lijken jullie... maar ondertussen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn heel lief en onschuldig hoor
quote:
Ga je shoppen voor mij danquote:
En niet alleen daarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:03 schreef NBT het volgende:
Ondertussen bijten we in je bil jonguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:
Nee joh gek!quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:03 schreef NBT het volgende:
Zijn jullie vampieren ofzo?quote:
wel beter dan gister, maar ben nog best wel moeiquote:
Wat nou gek.quote:
Misschien wel, misschien niet, je zult nooit weten......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
dat doet pijn...
[..]
Zijn jullie vampieren ofzo?![]()
Ohww gelukkig... ach je hoeft gelukkig niet heel actief te doen toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:07 schreef tripack het volgende:
[..]
wel beter dan gister, maar ben nog best wel moei
gelukkig donderdag uitslapen
lekker hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:03 schreef NBT het volgende:
nee niet lichamelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat nou gek.
[..]
Misschien wel, misschien niet, je zult nooit weten......
[..]
Ohww gelukkig... ach je hoeft gelukkig niet heel actief te doen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |