ik ben nog steeds een irritante knetter..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
Dit nummer stond toen jij een kleine irritante Knetter was al op een cd van Knuffelrock. Ik heb dus echt geneukt op dit nummer. Met een minderjarig sletje![]()
Nah was niet om stoer te doen maar zat dat ineens te bedenkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben nog steeds een irritante knetter..
en ik ben jaloers.. jij hebt geneukt
dunno.. wanneer kwam hij uit?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah was niet om stoer te doen maar zat dat ineens te bedenken
Hoe oud was jij dan toen dezen liedje uit kwam?
dat wil jij niet.. jij wil zo slapenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:32 schreef Stokstaart het volgende:
Ik wil meer liedjens kunnen aanvragen
1999. Ik was toen 18quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dunno.. wanneer kwam hij uit?
13quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
1999. Ik was toen 18![]()
Dus jij was.....
Natuurlijk lieverd. Ik ga vanaf medio juni inspiratie op doen maar heel FOK! zal er schande van sprekenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stokje?
als ik jarig ben.. open jij dan een supertof topic voor mij?
ben jij al zo oudquote:
ik reken zo 86 +4 is 90 + 9 = 99 is dus 4 +9quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:33 schreef Stokstaart het volgende:
Volgens mij ben je 7 jaar jonger dus was je 11
Keer pi en daar de vierkantswortel en het kwadraat weer van. Hmmmmmz zou kunnen kloppenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik reken zo 86 +4 is 90 + 9 = 99 is dus 4 +9
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Natuurlijk lieverd. Ik ga vanaf medio juni inspiratie op doen maar heel FOK! zal er schande van spreken
echt? je spoort nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:38 schreef Stokstaart het volgende:
Ik word altijd vorlijk van dezen Knetter sorry
want?quote:
Een vraag met een vraag beantwoordenquote:
ja dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een vraag met een vraag beantwoorden
geen idee waar je op doelt, dus graag iets meer uitlegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een vraag met een vraag beantwoorden
nachtdienst he, en zit nu pas broodje te etenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar kom jij zo midden in den nacht ineens vandaan?
en ga eens gauw asjeblieft goeden muziek aanvragen
snel afsluiten dan dus voro koelkads ons komt vermoordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dusspion van koelkast.. of wij draakje wel goed bewaken en niet een wilde orgie in het topic hebben
Eetsmakelijk meneerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:41 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
nachtdienst he, en zit nu pas broodje te eten
waarom zou die ons vermoorden?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
snel afsluiten dan dus voro koelkads ons komt vermoorden
dank uquote:
jullie orgiën maar een end raakquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zou die ons vermoorden?
wij nemen onze taak uiterst serieus en orgies doen we via dm
eet smakelijk..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:41 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
nachtdienst he, en zit nu pas broodje te eten
Orgies via DM? Je zit echt teveel op FOK! meisjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zou die ons vermoorden?
wij nemen onze taak uiterst serieus en orgies doen we via dm
en ga je dan langskomen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eet smakelijk..
oh ik kan jou morgen wel gaan irriteren.. geef me je adres maar eempies
de dm's kwamen niet aan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Orgies via DM? Je zit echt teveel op FOK! meisje
nee tis draakje zelfquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:43 schreef Stokstaart het volgende:
Krijgt iemand een ban van Koelkast voor dezen request of niet?
maar ik mag niet met vreemde vrouwen af spreken als het zo laat isquote:
haha ik dacht dat die random draaidequote:
lijkt mij dat je mag aanvragen wat je wil of zie ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha ik dacht dat die random draaide
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:44 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
maar ik mag niet met vreemde vrouwen af spreken als het zo laat is
ja random.. hij plukt er iets uit.. helaas voor ons is dat ditquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha ik dacht dat die random draaide
Nu wel ja maar overdag nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:45 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
lijkt mij dat je mag aanvragen wat je wil of zie ik het verkeerd?
zou het? ik heb geen ideequote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
potver.. tis dat knetter he waar de fok!kers bang voor zijn
haha opzich vreemdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nu wel ja maar overdag niet
Maar dit nummer is een keuze van Draakje. Terwijl Koelkast laats zei dat die random top 40 en meest aangevraagde liedjes draaide.
nou ja back to the original plan dan maarquote:
voel ik mij niet want darcli kan die van hem ook in jouw mond doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:47 schreef Stokstaart het volgende:
Balls in my mouth wel een leuke tekst. Aangezien je de enigste vrouwmensch bent die aanwezig is zou ik me maar aangesproken voelen.
Wij zijn hetero dus nee. Gewoon neequote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voel ik mij niet want darcli kan die van hem ook in jouw mond doenen vice verca
nu gaat het een vreemde kant opquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voel ik mij niet want darcli kan die van hem ook in jouw mond doenen vice verca
nou en ik ben niet heteroquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij zijn hetero dus nee. Gewoon nee
Als het caro is gaat ik slapenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
indeed naais lietje stok
zie je de volgende al staan
welkom terug op Fok! schatquote:
Dan mag jij dus wel tieten in je mond doen. Wij geen ballen. Zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou en ik ben niet hetero
dank je welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
welkom terug op Fok! schat![]()
jij gaat heul nog niet slapenquote:
Mzzls man!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:49 schreef Dj_Darcli het volgende:
ik moet weer ff weg, hopelijk ben ik zo weer terug en anders tot vanavond denk ik
Ik MOET om 5 uur slapen dan kan ik 3 uur slapen en dan op padquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij gaat heul nog niet slapenjij gaat luisteren
daarna mag je slapen
toch vind ik jouw ui nog steeds lelijkquote:
tot vanavondquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:49 schreef Dj_Darcli het volgende:
ik moet weer ff weg, hopelijk ben ik zo weer terug en anders tot vanavond denk ik
ja we luisteren caro en dan gaan we samen slapenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik MOET om 5 uur slapen dan kan ik 3 uur slapen en dan op pad
Ik ga/moet nog wat verzoekjens plaatsen na deze oorkanker kan ik onmogelijk slapenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja we luisteren caro en dan gaan we samen slapen
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
stokkie niet muten.. je moet wennen!
weet ik..maar vind deze de mooiste die er instaat..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:52 schreef Stokstaart het volgende:
ER staan ook andere liedjes van caroo in hoor
ooh je gaat het echt moeilijk krijgen hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga/moet nog wat verzoekjens plaatsen na deze oorkanker kan ik onmogelijk slapen
Ga ik zeggen tegen Koelkast dan gooit hij hem er lekker uitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik..maar vind deze de mooiste die er instaat..
en ik wil hem in de top tien hebben
nee ga jij niet zeggenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga ik zeggen tegen Koelkast dan gooit hij hem er lekker uit
Ik zweer het hoor ga tijdens Caro emerald echt gewoon buiten staan. Als ze dit speelt dan he. Andere liedjes ken ik nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh je gaat het echt moeilijk krijgen he
volgens mij is het hele gedoetje buitenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zweer het hoor ga tijdens Caro emerald echt gewoon buiten staan. Als ze dit speelt dan he. Andere liedjes ken ik niet
en in het nederlands.. je gaat kutmuziek voor mijnvragen.. zodat ik wegga en jij met draakje kan neuken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
Nu ga ik ook kutmuziek voor jou vragen dan ga je lekker samen en kan ik kusjekroel doen met Draakjens
Moest slapen tussen staan. Lijk wel bezopenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en in het nederlands.. je gaat kutmuziek voor mijnvragen.. zodat ik wegga en jij met draakje kan neuken?
aaah doe eens niet zoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:55 schreef Stokstaart het volgende:
Denk aan alle luisteraars staat er onder. Zelfs met 1 fucking persoon kan jij geen rekening houden egoistische mensch
je verkiest draakje neuken boven mij?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moest slapen tussen staan. Lijk wel bezopen
Er staan 5 liedjes in van haar en jij doet steeds die aanvragen. Dat is ook niet echt lief hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah doe eens niet zoje zei zelf dat je aan caro moest gaan wennen
Draakje gaat tenminste niet vreemd en kent veel goeden muziek zingenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je verkiest draakje neuken boven mij?
omdat stuck in het begin kapot gedraait is..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er staan 5 liedjes in van haar en jij doet steeds die aanvragen. Dat is ook niet echt lief hoor
ik gaat ook heul niet vreemdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Draakje gaat tenminste niet vreemd en kent veel goeden muziek zingen
Ik geloof je niet is dit vreemd?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat stuck in het begin kapot gedraait is..
stok vanaf nu beloof ik.. vraag ik deze nog maar 1 x per dag aan promise
ja dat is vreemd.. tot nu toe hou ik mij nog altijd aan mijn woordquote:
dealquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:58 schreef Stokstaart het volgende:
Je mag het aanvragen maar dan ga ik ook kutmuziek zoeken van de trekker
Jij zegt dat wij ruzie gaan krijgen dus dan kan ik sowieso niet mee naar caroquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat is vreemd.. tot nu toe hou ik mij nog altijd aan mijn woord
dat onzinradio is echt baas
jaaawehel.. je kan wel mee. we maken het ook heul snel weer goed met een knufje en een aai over de bolquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij zegt dat wij ruzie gaan krijgen dus dan kan ik sowieso niet mee naar caro
maar stel dat je die persoon toch best tof vind, en je weet dat je zekers ook wel met elkaar op zou kunnen schieten.. dan faalt het al minderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 04:00 schreef Stokstaart het volgende:
Stel je voor dat je een date hebt met iemand aan de andere kant van het land en je moet mee naar een concert van iemand die je haat en dan krijg je ook nog ruzie met je date.![]()
Faaldate x100000000
Jij jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 04:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nee want wij gaan naar dromenland schat
oh god ik heb mijn oordopjes uitgeruktquote:
jij moet nog ff volhouden?quote:
Wie heb het aangevraagd dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 04:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh god ik heb mijn oordopjes uitgerukt
Sowieso blijf ik langer dan jouquote:Op dinsdag 22 maart 2011 04:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij moet nog ff volhouden?
je wilt niet samen naar bed? grrmbl okequote:
Mag niet he ben bezetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 04:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je wilt niet samen naar bed? grrmbl oke
als ik er nu naar kijk was ze toen nog wel knap jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
Vond jij Alizee vroeger ook zo knap Knetter?
[ afbeelding ]
Jij met een man in een bed = definitief geen nachtrustquote:
wutt, ik rand echt niet elke vent aan heurquote:Op dinsdag 22 maart 2011 04:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij met een man in een bed = definitief geen nachtrust
i know, zag in vlc robdriessen staanquote:
Die zich in je bed wagen welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 04:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt, ik rand echt niet elke vent aan heur
zelf aangevraagdquote:
kloptquote:
Trusten ik heb ook nog ene liedje voor jou voor als je niet kan slapen gevraagdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 04:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
slaap lekker stok![]()
ik ga naar dromenland![]()
veel plezier met het verzoekje![]()
ik sluit vlc af
aah das lievv. heb nu vlc weggeklikt.. maar doe straks soberso muziek weer aan anders kan ik niet slapenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 04:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Trusten ik heb ook nog ene liedje voor jou voor als je niet kan slapen gevraagd![]()
spesjaal voor jou schatquote:
Deze is ook tofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aah das lievv. heb nu vlc weggeklikt.. maar doe straks soberso muziek weer aan anders kan ik niet slapen
Trustensquote:Op dinsdag 22 maart 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
spesjaal voor jou schat![]()
trusten
ben benieuwd.. ik ga nu echtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 04:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deze is ook tofToepasselijk je kent me wel een beetje
![]()
Die liedjen die ik heb gevraagd is tof en zij komt optreden in Rotterdam dus dan kunnen we daar altijd nog heen.
9 novemberquote:
das vlak na mijn verjaardagquote:
haha nee dat plan moeten we maar herzienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 04:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
das vlak na mijn verjaardag![]()
oh daar wil ik wel samen met jou heen heurals blijkt dat we elkaar dan nog niet haten
Whehequote:Op dinsdag 22 maart 2011 04:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga nu echt slapen.. mijn ma's vriend is al uit bed om naar het werk te gaan![]()
dag schat
Nee :-(quote:
Dan had je niet de Tropical Fruit met suikerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:35 schreef sharr het volgende:
Dit is nu al mijn klacht van de dag: wat een walgelijke zooi is Taksi.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:35 schreef sharr het volgende:
Dit is nu al mijn klacht van de dag: wat een walgelijke zooi is Taksi.
Ik had suikervrije tropical fruit. Walgelijk zoete zooiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan had je niet de Tropical Fruit met suiker
Die is dan ook niet te zuipen!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik had suikervrije tropical fruit. Walgelijk zoete zooi
Gaat hem niet worden, toch bedankt voor de uitnodigingquote:
Stoppen met roken is het enige dat helptquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:45 schreef sharr het volgende:
Koelkast heeft me zojuist een doodsangst bezorgd in Dragems' topic.. Ik wil niet ouder worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit valt nog wel mee. Ik steek er nog één op.
En nu naar school, fijne dag allen!
Sop sop babyquote:
Als een blok.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen dames, lekker geslapen?
Het enige wat ik dacht was:quote:Het officiële dodental na de tsunami ligt nu boven de 9000
Wat lief!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vriendin was erg blij met de iPhone 3GS
Scheelt mij ook gigantisch veel omdat ze nu Whatsapp heeft.
Had een bod van ¤250 gekregen, maar aan haar gegeven.
En ze gaf me ¤100-, omdat ik dat nog terug moest betalen aan T-Mobile omdat ik het contract vroegtijdig beëindigd had
Hehe internetverslaafdequote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als een blok.
Lol ik kijk nu het nieuws.
[..]
Het enige wat ik dacht was:
[ afbeelding ]
Die post moet gewoon echt het archief in als epic postquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol ik kijk nu het nieuws.
[..]
Het enige wat ik dacht was:
[ afbeelding ]
Nee, het is gewoon een ontzettend slecht nummer gewoon.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ga allemaal deze gewoon luisteren
Het zomernummer van 2011
Kijk hoe lekker ze is danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een ontzettend slecht nummer gewoon.
quote:This is your time, forget all your week days Tonight we gonna party like rock stars and DJs Tomorrow when you wake up you got stories to tell And in your head it still sounds like Decibel I got love for the music, let my audio excel Time to be different, make the audience rebel Down with the sound, and the people will all yell Power is measured in Decibel !!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok speciaal voor Patje de beste zomerse hardstyle plaat die er is
Ik zat al te twijfelen, of die ik poste, of diequote:
Geen idee, ik hoop dat ik kaartjes kan krijgen man, we gaan met een man of 6 dus das sowieso wel lachen. En anders awakenings. Dan gaan we samen sowieso een pilsje drinken ofniet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zat al te twijfelen, of die ik poste, of die
Is het liedje on het Defqon1 2011 filmpje trouwens ook het anthem ?
Biertje drinken met jou staat sowieso op het verlanglijstjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop dat ik kaartjes kan krijgen man, we gaan met een man of 6 dus das sowieso wel lachen. En anders awakenings. Dan gaan we samen sowieso een pilsje drinken ofniet.
Trouwens, die reply onder dat filmpjequote:
quote:the dislike bar is like justin biebers dick,, its small but gets bigger when fags touch it!
Omdat het kutusers zijn?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:35 schreef trolololo het volgende:
Waarom mogen verjaardagstopics niet meer?
Dan luister ik dit ook maar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Al de hele tijd, en die hele tijd luister ik al
Lalalala
Er is gewoon helemaal niets te horen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:51 schreef trolololo het volgende:
Hapert mijn verbinding?
Ik zit tevens nu op school...
Nee hij is kapotquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:51 schreef trolololo het volgende:
Hapert mijn verbinding?
Ik zit tevens nu op school...
Ik vrees het ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk wel de hele dag dat LaLaLaLaLaLa in je hoofd horo
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die Jennifer Lopez zou ik zo hard uit elkaar trekken heh
heeeeeequote:
jij ook. heeeeequote:
Nee die ga ik zaterdag ophalen!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gebruikte je je nieuwe 5.1 setje?
quote:
troosten ik doe hetquote:
quote:
Dire Straits, was pa groot fan van. Ik mis hem, zeker nu ik druk in mn nieuwe huisje ben enz.quote:
Jij wil te graagquote:
heul nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dire Straits, was pa groot fan van. Ik mis hem, zeker nu ik druk in mn nieuwe huisje ben enz.
[..]
Jij wil te graag
Aw jeetje meis dikke knuffel voor jouquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dire Straits, was pa groot fan van. Ik mis hem, zeker nu ik druk in mn nieuwe huisje ben enz.
[..]
Jij wil te graag
Ja dat zijn kutmomenten dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Wellusquote:
Thnx.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Aw jeetje meis dikke knuffel voor jou
Ja inderdaad. Maar ja we gaan gewoon vrolijk door. Althans, vrolijkquote:
Succesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wellus![]()
[..]
Thnx.
Ik ga weer verder met mn ondervloer
al ruzie?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wellus![]()
[..]
Thnx.
Ik ga weer verder met mn ondervloer
Hij is er nog nietquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is er nog niet![]()
Ik geef wel een gil als we echt gaan beginnen met laminaat leggen.
1 uur en 15 minuten zei jij he?
Als je het mis hebt krijg ik die 5 euro he
Zou geen ruzie gaan maken als iemand je komt helpen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is er nog niet![]()
hahaha lol. heb ik nog speling? en jij bent objectief dus geen sigaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is er nog niet![]()
Ik ga klussen samen met mn ex. Dat ging al niet goed toen we nog bij elkaar waren dus waarom zou dat nu wel goed gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou geen ruzie gaan maken als iemand je komt helpen.
10 minuten both ways spelingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:44 schreef dragems het volgende:
[..]
hahaha lol. heb ik nog speling? en jij bent objectief dus geen sigaar
lol dat liever dan 10 minuten spellingquote:
Ik vond klussen met mijn ex altijd heerlijk.. jammer dat ik dat niet meer kan doen nuquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga klussen samen met mn ex. Dat ging al niet goed toen we nog bij elkaar waren dus waarom zou dat nu wel goed gaan
Goedemorgen Merelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:48 schreef 92Merel het volgende:
Goeiemorgen
Dragems & Ajacied gefeliciteerd![]()
Dan zie ik het somber in.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga klussen samen met mn ex. Dat ging al niet goed toen we nog bij elkaar waren dus waarom zou dat nu wel goed gaan
Oh nee ik niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik vond klussen met mijn ex altijd heerlijk.. jammer dat ik dat niet meer kan doen nu
Nee ben ik niet van plan. Gelukkig is er nog niet veel om te slopenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zie ik het somber in.
Niet meteen van woede andere dingen in je huis slopen he
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh nee ik niet.
Klussen is leuk maar het liefst ben ik er gewoon niet bij zeg maar. Of wel erbij maar dan alleen voor het koffie zetten en broodjes maken
MERELquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:48 schreef 92Merel het volgende:
Goeiemorgen
Dragems & Ajacied gefeliciteerd![]()
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ben ik niet van plan. Gelukkig is er nog niet veel om te slopen![]()
Zal vast wel goed komen, moet wel.
Ik ge me gewoon voornamelijk bezig houden met de ondervloerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ja dat heb ik ook het liefste al kan ik altijd moeilijk toekijken en zelf niks doen
Oh ik kan heel goed gewoon toekijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ja dat heb ik ook het liefste al kan ik altijd moeilijk toekijken en zelf niks doen
Ja dat is klote inderdaad had ik hier ook toen was alles al over en moest ineens de vloer nog gedaan wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ge me gewoon voornamelijk bezig houden met de ondervloer![]()
Het probleem is dat er al spullen staan dus ik moet constant alles heen en weer slepen
Nee dat kan ik echt nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik kan heel goed gewoon toekijken.
Liefste met een koud biertje in de hand.
Jeejquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:55 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ben trouwens net al gebeld en ik mag donderdag op 2e gesprek
Mn ex zn auto gaat zo naar de garage dus ik mag hem vandaag ook overal heen brengenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik kan heel goed gewoon toekijken.
Liefste met een koud biertje in de hand.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:55 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ben trouwens net al gebeld en ik mag donderdag op 2e gesprek
Jaaa had gisteren mijn eerste gesprek dus gaat wel snel allemaalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeej![]()
Je hebt ergens gesolliciteerd? Succes
Oh supertofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa had gisteren mijn eerste gesprek dus gaat wel snel allemaal
quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
dragems
Bericht:
hij staat eindelijk in draakje
Ja dit kwam ook heel erg onverwachts.. ik kreeg een afwijzing dus ik baalde maar ze belde mij afgelopen vrijdag dat er een fout was gemaakt en of ik alsnog wilde komen gisteren, er waren er 2 met dezelfde achternaam dus ze hadden ons door elkaar gegooidquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh supertof
Mij lukt het nog niet echt om nieuw werk te vinden
Leren voor PWquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dank je
Van harte gefeliciteerd, ga je nog iets doen vandaag?
Oh das welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex zn auto gaat zo naar de garage dus ik mag hem vandaag ook overal heen brengen![]()
Kan ik niet eens een biertje doen tijdens het klussen
Oh, aangename verrassing danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dit kwam ook heel erg onverwachts.. ik kreeg een afwijzing dus ik baalde maar ze belde mij afgelopen vrijdag dat er een fout was gemaakt en of ik alsnog wilde komen gisteren, er waren er 2 met dezelfde achternaam dus ze hadden ons door elkaar gegooidZe heeft tijdens het gesprek wel 10x sorry gezegd
Ik hoop het!! Ben wel toe aan wat positiefs in mijn levenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:00 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben huiswerk maken en van het zonnetje genieten, daag![]()
[..]
Oh, aangename verrassing danMaar als ze je vandaag al terugbellen, zijn ze wss erg enthousiast, dus komt vast goed
Leerzequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:00 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben huiswerk maken en van het zonnetje genieten, daag![]()
[..]
Oh, aangename verrassing danMaar als ze je vandaag al terugbellen, zijn ze wss erg enthousiast, dus komt vast goed
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:11 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga even koffie doen bij vriendinnetje
Geniet van het zonnetje vandaag
koelkast vragen dan maarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoveel dance versies van dit nummer en ik vind alleen het origineel in draak
keelspray?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:16 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga straks een keer zonder headset draaien. M'n keel is echt kapot aan het gaan en hoest me ook helemaal suf
Daar doe ik niet aan. Denk zo maar een pot thee maken en die mee.quote:
school en zo maar verder wel goedquote:
gefeliciteerd met je verjaardag manquote:
beetje jammerquote:
Ja wat, jij loopt altijd te zeuren dat je sharr wil maar dat ze te jong isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |